Не заводиться машна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем jora, 19 чер 2006.

  1. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Не ображаюсь ;-) Я поділяю твою думку, але є одна хороша народна мудрість: "добре все вміти, але нічого не робити". То шо я взявся розбиратися в поломці, не означає, шо я збираюся її постійно ремонтувати сам - є на то майстер, але хочу хоча б орієнтуватися, шо де є в моїй власній машині.
    А тепер дивись: Згорів в твому кухонному комбайні запобіжник, ціна якому 5 коп на радіобазарі, розібрати корпус комбайна, знайти згорілий запобіжник і замінити його - займає максимум 20 хв. При цьому твої витрати становлять 5 коп + транспортування запобіжника. Натомість, ти береш той комбайн (ти не знаєш, шо згорів власне запобіжник), кидаєш на заднє сидіння авта і везеш до сервіс-центру. Там тобі кажуть, шо їм потрібно тиждень, щоб розібратися з поломкою, потім ше два тижні чекають від виробника потрібну запчапстину і ше тиждень її встановлюють. Протягом всього того часу ти користуєшся терткою, мясорубкою і іншими кухонними причандалами, які тобі заміняв той комбайн, витрачаєш гроші на телефонні дзвінки, шоб вияснити, коли нарешті відремонтують твою чудо-техніку. Нарешті, коли ти приїжджаєш забирати комбайн, тобі говорять, шо згорів якийсь мікропроцесорний блок, який коштує ***грн + робота **грн (гарантія на момент поломки зазвичай закінчується).
    Так і з машиною: нашо їхати до майстра, щоб поміняти якийсь фільтр, свічку, шланг чи долити якоїсь рідини? То можна зробити самому :)
     
  2. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    ЗІ. В мене в жигулі час від часуу зявлялась проблема - авто на холостих обертах глохло, а причина банальна: від вібрації відкручувався жиклер холостого ходу і до карбюратора підсмоктувало повітря. Варто з наким кожен раз їздити до майстра?
     
  3. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Сорі за офтоп :)
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Не заводиться машна

    Повністю погоджуюся без образ...
    Але хочеться як в Німців, вони курде навіть запобіжники самі не міняють :sad:
     
  5. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Якшо в німців руки не з того місця іклепки не вистачає, то нехай платять за то гроші :)
     
  6. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Не заводиться машна

    Я думаю якщо заробляв би стільки скільки у них зарплати, то хотів би сказати хай мені люди кажуть що в мене немає клепки, але платив би за все це (навіть за запобіжника) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (шутка)
     
  7. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Німці - скупі люди і просто так гроші не викидають, хай би скільки вони там не заробляли. Інша справа, шо в них сервіс на порядок вищий ніж в нас, гарантія на виконані роботи, записи в сервісну книжку і т.д. Людина може поїхати на будь-який найближчий сервіс і бути впевнена, шо авто відремонтують якісно. Намахувати клієнта їм нема резону, можна мати справу з правосуддям. В нас же намахують як можуть, як тільки бачать шо людина не орієнтується в якихось питаннях, халтурять, і жодної відповідальності. Чому ти мені рекомендуєш їхати саме до Валєри, а не, скажімо, в Алекс? Тому що переконався, шо Валєра робить нормально і грошей не здирає як в Алексі, і йому по цимбалам, де ти купив запчастину, він по любому дасть гарантію на свою роботу. А поїдь в Алекс... заставлять купити в них запчастину, яку можна взяти в іншому місці принаймні на третину дешевше, і заплатити в тридорога за роботу. Ше й потім вимахуються з гарантійним обслуговуванням в разі, якшо замінена деталь вийде раніше встановленого ресурсу.
    Я маю свого майстра, до якого потягну свій ваген, наразі за нього ніц не буду казати, не повністю впевнений в його дружбі з фольцами (жигуля мені робив нормально, та й з іншими машинами до нього приїздють), але як зробить ОК, то буду рекомендувати вам :)
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Не заводиться машна

    Добре про німців не будемо...
    Алекс бере по хвилинно, але іноді їду тільки туди, а ще порекомендувати на Шкода сервіс, там кажуть оплата за виконану роботу а не по хвилинно.
    Вони мусять тулити свої оригінальні запчастини і зовсім ті запчпстини не дорогі, в порівнянні якщо машина контує 20-35 тис ойро, то їхня нормальна вартість, а коли авто на 3 тис баксів то звісно що для таких дорогі (і для мене також).
    Там мені подобалося вирішення деяких проблем і гарантія.
    Мені подобається здати авто, підписати акт і поїхати не дивлячись в неї, а такого навіьт в Алексі немає, добре, що хоч у Валери можна запчастини купити і не шукати їх по магазинах, зато ні присісти ні кави випити, дискомфорт одним словом нашим людям, але все знати і робити добре, але би вже того не робив.
     
  9. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Звітую: Машину відремонтував, Причина банальна - вийшла з ладу катушка запалювання (тріснув корпус). Катушку замінив, машина завелася з чверть-оберта :) Крім того замінив ремінь ГРМ, поміняв масло (разом з промивкою). По ходу ремонтних робіт майстер виявив ше одну поломку - в двох місцях був тріснутий випускний колектор, який відразу ж заварили. Та вся радість обійшлася мені в: 120 грн - ремінь + 300 грн - катушка + 100 грн масло + 30 грн Фільтр + 30 грн промивочне масло + 120 грн! - робота! = 700 грн
    На мою думку, вартість робіт досить низька, в порівнянні з різними там сервісами (на Форварді хотіли 130 грн тільки за заміну ремня).
    Якшо цікавить майстер: 80979816907, Володя, працює на гаражах в кінці вулиці Олесницького (бічна вулиці Повітряної, біля Левандівського парку).

    ЗІ. Тему можна закривати :)
     
  10. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    Поздравляю! :)
    Таки искра глючила....
    Но ты фильтр топливный нашел хоть?

    Зы. А вот на счет промывки - вопрос еще очень спорный.....
     
  11. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Фільтра бензинового нема!!!
    Я мусів промивати двигун, бо не знав, яке там було перед тим масло, ніяких бірок не було,а заливав напівсинтетику.
     
  12. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Не заводиться машна

    Я думаю фільтр варто врізати...
     
  13. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    2 jora: Промивати хіба що через це. А так - промивати двигун не треба. Гарне масло саме зробить всю роботу по очищеню двигуна та не нашкодить йому.

    Фільтру точно нема? Всю паливну магістраль продивився? Куди ті патрубки ведуть розібрався? Якщо фільтра немає мабуть треба таки його встановити
     
  14. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Про масло я вкурсі, а фільтра справді нема. Я не думаю, шо німці заховали той фільтр так, шо треба пів кузова чи салону розібрати, шоб його дістати. Фільтр я обовязково поставлю, не люблю коли машина смкається під час їзди, та і форсунки треба берегти :)
     
  15. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    Опа... Кто это уже поколхозил у тебя с топливной?
    А куда те патрубки все идут все-таки? Там их у тебя 4 штуки ты говорил....
     
  16. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Я вже здається писав, але повторюсь: З бензонасоса виходить дві трубки - подача і обратка. Над насосом транзитом з ліва направо проходять ше дві трубки, теж здається подача і обратка. Подача з насоса відходить кудись вліво, куда підєднується - не знаю. Потім ті всі трубки виходять зпоміж бака і днища біля правого кулка, і паралельно тягнуться до капоту. Під капотом повітряні трубки я не прослідковував, точно памятаю, шо одна бензинова трубка йде до форсунок, куда дівається інша - не пригадую. Є припущення, шо той фільтр знаходиться десь біля баку, але знизу його не видно, а бак знімати я не наважився :)
    Менше з тим, я фільтр обовязково вліплю десь під капотом, не хочу найближчим часом загаджувати форсунки
     
  17. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Не заводиться машна

    Над насосом транзитом з ліва направо проходять ше дві трубки, теж здається подача і обратка. Подача з насоса відходить кудись вліво, куда підєднується - не знаю
    Ось про це я й писав - з'ясувати куди вони все ж таки йдуть.....
    Мож там десь сховався фільтр ;)

    Фільтр - я вважаю, що фільтр тонкой очистки а-ля вазівський не варто ставити. Краще постав призначений для VAG-а (Гольфовський коштує близько 30 грн)
     
  18. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Відповідь: Не заводиться машна

    Там теж не знайшов, бак впадло знімати ;). Мені здається, шо ті дві трубки, то якийсь додатковий підсос з баку, бо знизу видно, шо той бак є ніби перевязаний посередині, а помпа встановлена в правій його частині. Логічно, шо і з лівої частини мусить бути якесь висмоктування бензини. фільтр обовязково поставлю, на ВАЗівські не розраховую, бо вони і на жигулях з нашим бензином в мене ходили максимум 1000 км.
     
  19. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Не заводиться машна

    ***бля буду і море і чайки.
    Мій Пасат зранку не завівся, я поїхав дрипаною маршруткою на роботу, ввечері прийшов ще раз крутити, падло завелося з пів оберту, ну думаю все добре (з ким не буває), сьогодні знову зранку сабака знову не завівся, це вже запара. Чи то до священника зганяти, духів повиганяти, реально в обід приперся додому знову завелася, поїхав до Валєри, Валєра припух каже працює як швейцарський годинник, так вот зараз вийшов з роботи знову не заводиться, вернувся пописати на сайті, що може бути за напасть?
    Це якась барабашка, ще м такої "опери" з машинами не бачив.
    Крутить стартер все добре, іскра присутня, подача палива є, а навіть не здригнеться двигун. Що це таке?:twisted: :evil: :oops: :!:
     
  20. Avsel

    Avsel Місцевий

    Авто:
    VW Passat B3 Variant(1,8ABS)->Kia Cerato 1.6CRDi EX Silver
    Відповідь: Не заводиться машна

    Та де Ти тепер священника знайдеш? Пізня година - вже вечірню відправили. :lol:
    Може датчик холла барахлить (якщо він там є)?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)