Дурь в голові в першу чергу. Страшна любов до швидкості. І те, що можна дати 50грн і їхати далі. А як говорить власний досвід якшо їхати 190 і ловлять дайці. То протокол і суд. Суддя не повірив шо мені хватило розуму так їхати і скасував постанову. Ну і переважно я їду таки по правилах. З накиданням наших не штрафованих 20км/год. Sent from my Motorola Atrix HD
Shaggy, любов до швидкості - це у всіх...але, приїхати на 15хв раніше нічим, крім більшої витрати пального та інших проблем в дорозі більшого не додає...я раніше трохи теж полюбляв натиснути на педальку...а наразі... в населених пунктах 60-80 ( ну вибачайте...як потік йде, так і їду), по трассі 90-110 (бува до 120-130 , але це обгони) Може троги мізками я старий...але не бачу по нашим дорогам літати швидше 130км/год... Їздив на минулому тижні до Києва двічі...Київські/Львівські летять собі 160-180, аж гай шумить...питається, і куди поспішати?! 15хв не вартують такої швидкості...та ціна може бути сильно дорогою....
Більше 130 теж не бачу потреби літати. Дійсно 15 хв економіі. Але 2 години економіі на шляху до СпБ наприклад. Я ж кажу теж їжджу 80 в НП, і 100-110, деколи 130 по звичайних трасах. Це якшо пуста дорога. На Київькій можу навалити на газ. Не питання в грошах і часі, просто кайф) а швидкість люблять далеко не всі. Але найбільше що я не люблю і не розумію - це дурні обгони по 1й машині, ще й на джигулях всяких і малолітражках. От це справді небезпечні люди на дорозі. Sent from my Motorola Atrix HD
))) Підтримую, але згадай себе на свому пасаті, який теж не дуже швидкий, але обігнати якусь смердючу грузову машину то хочеться, а не плестися за нею і дихати смородом Тут все залежить від самого водія, якщо він собі обганяє і нікому не заважає при цьому, то не має проблем, але коли ти вже на зустрічній і тут перед тобою не дивлячись в дзеркала вилітає слабохідна машина (малолітражка), тоді так це небезпечно.
Так от на пасаті тим більше я ніколи не рипався по одні обганяти. Чекав довгої прямоі, розганявся до хорошої швидкості і тоді цілу колону на обгін. Для того і брав потужне авто, щоб не паритися з таким і безпечно обганяти. Або обганяти і брати потужне авто, або економити і брати слабеньке. Не можна поэднати це. Sent from my Motorola Atrix HD
Я сказав)) А ти скажеш, що це не так? Звичайно завжди э більш кубові і більш потужні двигуни. І в когось 300 коней і каже, що це слабенький двигун. Я не сперечаюся, що хочеться більшого. І хотів би ще потужніше, але наразі цього вистачаэ за очі. На трасі я проблем не бачу. Звісно на легкій машині такий двигун це ще крутіше. Але я хочу комфорту на трасі. Ну і коли ми ганяли вона не їхала..))) Sent from my Motorola Atrix HD
Нічого не заважаэ спробувати ще) тіки на стоковиз настройках, а не під драг) Sent from my Motorola Atrix HD
Треба буде якось на свому дизелі (А6 С4) попробувати з вами катнутись. В мене по пашпорту 9.9 до сотні.
А при якому співвідношенні кінських сил до ваги можна вважати потужною машиною на твою думку? (цікавлять думки людей на цю тему). Ага щось на це подібно, точно постараюся бути на цьому з'їзді, щоб на це подивитися :gamer:
Співвідношення має бути в районі 7. Так розраховують в VW модель GTI. Якщо потужність не відповідала вимогам часу, випускалась покращена модель, це помітно по скірокко мк2 і гольф мк2. Uploaded with ImageShack.us
Привіт! Памятаю в тебе (в авто) були проблеми з центральним замком, ти їх вже вирішив? Ц/З працює? Питаю бо в мене Ц/З перестав працювати, компресор вроді гудить, просто не знаю в яку сторону починати копати.