Такс, лід потихеньку починає рухатися. Починається процес звикання до нового власника. Є проблемка з холостим ходом, він плаває від 800 до 1200 об\хв. Таке враження було що смокче повітря. Також зранку на холодну двигуном добряче кидає десь 1-1,5хв, далі з прогрівом усе нормалізується. Одну трубку, вентиляції картерних газів, яка смоктала повітря, вчора було полагоджено. Плавати хх став менше відчутно, але тримається близько 1200 об\хв постійно. Завтра - післязавтра буде діагностика, побачимо, що покаже, можливо якась біда з регулятором холостого, або з ДЗ. Сьогоlні ж були замінені всі свічки на такі як радить виробник NGK BKUR6ET-10. Не звично те, що всього тепер по 6 треба. я по звичці взяв 4 свічки в магазині, та й пішов, аж потім згадав, що то 6 потрібно))) Завтра планую замінити ще й свічні дроти, на всякий випадок, бо деколи відчувається якесь потроювання. Свічки здається ще оригінальні з далекого 96го... Хоча не факт, але точно німецькі. Дроти здаєтсья точно з заводу. Наступного тижня планується заміна масла, повітряного фільтра, паливного фільтра. Заміну ОР планую провести відразу з аміною ремня ГРМ, так як при заміні ремня потрібно міняти відразу помпу. Власник казав, що до заміни ремня 7000км, повірю йому на слово, але полюбому поміняю за місяць, може скорше. Ще потрібно відвідати якогось хорошого газовщика для перевірки ГБО, там кажуть якісь фільтра треба міняти, трубочки подачі газу перевірити, щоб я був впевнений в тому, що там все в порядку. В недалекому майбутньому також - заміна гальмівних дисків + колодок з датчиками зносу + гальмівної рідини.
такст, то це вже цілий бортовик получається па ачючєніям, заміна свічок як ? шось взагалі змінилось ? перевірив чи не пальоні, доречі ?
Щось змінилося, стала менша вібрація, майже пропало відчуття троїння двигуна. Ще поміняю дроти, сподіваюся взагалі гуд буде. А чи не пальоні - хз. Вроді нормальні. Мейд ін жапан.
бля Шег,єбенте - менте от я провтикав.Вітаю старий з такою покупкою,вибір гарний,але Шег і на Ауді блін треба привикнути
Трохи нових фоток. При вечірньому світлі машина зовсім синьою здається. Ще й інтернет погіршує якість фотографій. Але всеодно нічого так. Більше фотографій тут: https://plus.google.com/u/0/photos/108864987714481437017/albums/5804385161807194705
Шикарне авто а щодо кольору = то це ж норма для фольців, вони при різному освітленні по-різному відбивають кольори
Файна машина, нарешті фото закинув, ти в день сфоткай і салону трохи добав, а то ми бачили на зїзді вже було темно і тут в темноті, майже, фтокаєш. Напевно шось приховуєш, наприклад вмятину від пляшки з-під шампанського, в салоні дзютри в стелі від каблуків, показує все!!! А машін хорошая, да!!!!
Дааа, тачка охуенна... торчу. Це напевне останнє хороше авто перед тим як почали робити "пластмаски" в яких в салоні аж неприємно сидіти.
Ну так, вона вже гірша як на мене, але полюбе класна. Ну і там ціна обслуговування і з\ч вже куда більша...
Хах... Йшов 3й тиждень як я вожуся на цій малишці і з кожним днем любов до неї все більша! Повороти на трасі - це шикарно! Одне задоволення. Нікуди не викидає з машини, не нахиляє. І це враховуючи те, що вона м"ягенька, а не дубова як японці. 130км\год - це просто на стільки сумно... 2600об\хв і повно запасу потужності. відчуття їзди починаються від 160 і далі. Сьогодні трошки дав жару на Стрийській трасі. вклав 200км/год - не страшно, відчутно що їдем, а швидкість тільки по тому що навколо стоячі предмати просто пролітають. Для автобанів і траси - мега машинка! Ну і прохідність в неї на високому рівні. Їздив на ЗахарБеркут на вихідні. Виїжжав там де проїжджають лище бобіки і авдюхи звісно)))