Новий Шегомобіль (Audi А6 С4 2.6)

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 жов 2012.

  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ну і задоволення від їзди, особливо зимою зовсім інше. тут той випадок як кажуть no money- no honey
     
  2. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Судячи з фотки ходова передка дійсно простенька і надійна, аля Мк4...
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Добралися ручки сьогодні до РХХ і ДЗ.
    Почистив. Все гарно.
    [​IMG]

    А от така біда робиться в впускному колекторі зі сторони ДЗ:
    Планую наступних вихідних знімати впускний і все гарно чистити.
    [​IMG]

    Ну і є далі проблема з ХХ на холодну. Хто має бажання хелпанути у дискусії читайте тут:
    http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=317662
    Буду вдячний за поради...
    Не можу зрозуміти як той РХХ має правильно працювати чи має повністю затягуватися при ввімкненні запалення, чи ні. Щось мені підказує, що у мене не справний. ще й тягне десь повітря, здається, на впускному колекторі.

    http://www.drive2.ru/cars/audi/a6/a6_c4/mrdshaggy/journal/319727/#post тут ще можна почитати.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Чистка впускного колектора

    Ну от сьогодні мої руки таки добралися до впускного колектора. Мав передчуття, що десь там був підсос повітря. Здається передчуття справилося. підсоси повітря як мені здалося були і на кільцях форсунок, і на прокладці між головами і впускним колектором. Також скріш за все тягнуло з-під старих задубівших гумових патрубків які йшли від газових форсунок на впускний. Там жеж стоять такі собі "ніпельки" які вкручені в впускний колектор для подачі газу.
    Один з них взаглізламався. решта були розхитані. Довелося поламати голову як їх нормально поставити. Але все зроблено на совість. А те що робили колись - це повна дурня. Стінки куди закручені ті ніпельки може 2мм. Там ледве 2 витка різьби нарізалося. До того ж він алюмінієвий. Логічно, що просто так вони там триматися не будуть. Тому зверху були залиті епоксидкою, яка за роки успішно відлущилася. Все пофіксили.

    нові прокладки.ю нові кільця під форсунки. Все на герметик. Все гарно милося і чистилося і результат на лице. Оюерти нормалізувалися. Можливо це покищо упереджене треврдження, спробую завтра зранку як буде, але наразі відчуття все хороші. Стала рівніше працювати і менше вібрації. Так що підсос повітря полюбому десь був.
    душа тішиться, очі радіють як там все блищить. Тепер я знаю, що там все в супер стані.
    Декілька фото.
    паливна рампа з форсунками:
    [​IMG]

    Впускний колектор після чистки:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Все в зборі:
    [​IMG]

    Велика подяка kym'y за допомогу, поради і надання місці і можливості це все поробити! Далі ще буде;-)

    П.с. підключили з Юрою манометр, поміряти тиск паливного насосу. Повеселилися на славу. Тиск - 0. :D Бензин ледве ледве тече до форсунок. Як машина їде - загадка))) Насос під заміну. ну це я вже давно розраховував, бо він гудить.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шось давно тут нічого не писав. Та практично нічого і не робилося.
    Не так давно на сервісі "Комфорт" поадали мені ходову. Все там гаразд. Тільки опора лівого амортизатора була розбита, її і поміняли.
    Також передніх гальмівних колодок просто не було. Поставили наразі якісь одні з дешевших. Літом буду міняти повністю гальмівні диски, тоді вже і нові колодки з датчиками зносу поставлю.

    Також був замінений бензонасос. Мій давав тиску рівно "0", але машина їхала. Впринципі в їзді нічого не змінилося, але заводитися стала нормально з 1го разу.

    От на днях заморгала лампочка антифризу. Втік кудась трошки, зараза... грамів 300 не вистачало. Долив, будем бачити що буде далі. АКБ шось підздихає. Але сподіваюся ще поїздити, так як фінанси не дають змоги все міняти на раз. Бо зараз свята, а ще треба нарешті ГРМ поміняти і масло.
     
  6. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    ну і за мафон людям розкажи )
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Лінійний вхід (AUX) в штатній магнітолі AUDI Beta

    Ну що ж. Набридло вчора мені слухати радіо. Від ФМ трансміттера я відмовився, бо якості немає, частоти обрізані аж до сміху.
    Не фанатію слухати музику по ЮСБ, бо то треба на магнітолі шукати постійно трек який хочеш.
    Я авжди користувався AUXом і тому було питання зробити його в себе. Я не хотів міняти оригінальну магнітолу, бо вона гарна, зручна, хороший звук дає, підсвіка вся працює разом з кнопками і панеллю приладів. Та й вона ширша ніж стандартна, а заглушки тоді по бокам мене дратують.
    Інфи в неті толком не знайшов, тому вирішив розбирати магнітолу і сидіти з тестером в руках.

    Першим питанням стало як зняти магнітолу. Треба спеціальні ключі. Пошарив в неті коштують вони щось 100грн. Але потім знайшов схему і розміри тих ключів. Взяв кусок листової сталі, маркер і ножиці по металу, і ось що вийшло:
    [​IMG]
    Розміри ключів для зняття магнітоли
    В результаті магнітола знялася без проблем.
    Розібрав її. Побачив плату, намагався зрозуміти що і як. Роздуплився.
    На платі знайшвов мікросхему TA7705F передпідсилювач, який відповідає за відтворення звку з касетника. Загуглив datashеet по даній мікрусі і видно було що ніжки 2 і 16 - це вихода лівого і правого каналів, а 8 - земля. Продзвонив куда ідуть дані доріжки. Знайшов місце де до них можна гарно підпаятися. Розрізав їх і припаявся до протилежної сторони від мікросхеми. Тобто подаючи сигнал вже далі на плату (типу з її вихода).
    От так вийшло:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ну а далі все зрозуміло. Щоб дана мікросхема запрацювала - необхідно щоб в привід касетника була вставлена касета. Там замикається кінцевик (причому не один). Я намагався відпаяти моторчик, щоб він не крутився коли вствляєш касету, але тоді якийсь кінцевик відпаюється і нічого не працює.
    Ну коротше взяв стару касету, вирвав з неї повністю плівку. Данна касета - це типу кнопка вкючення AUX'а.
    Зібрав магнітолу. Шнурок витягнув в кишеньку де зазвичай тримаю мобілку. В результаті вийшло так:
    [​IMG]

    Все. Тепер беру підключаю будь який телефон, плеєр. Включаю на ньому музику, запихаю свою пусту без плівки касету і вуаля. Грає музика з телефону. Якість хороша. Жодних втрат. Гучність такого ж рівня як і радіо тому не паяв ніяких резисторів і конденсаторів.
    Чим зручно - це те що я користуюс своїм плейлстом прямо з телефону,
     
    Останнє редагування: 26 гру 2012
    • Подобається Подобається x 4
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ітак сьогодні приїхало майже все необхідне для профілактики залізного сердечка.
    Ремінь ГРМ, поліклиновий ремінь, водяний насос, проміжний ролік. В понеділок має приїхати ще натяжний ролік і нарешті все поміняється!!
    Також прикупив масло Liqui Moly 10W-40. Брав в офіціалів на Шевченка. Брав на розлив 62грн/літр. Виглядає масло не поганим. Побачим як буде серденько на ньому працювати.
    Дали мені в придачу навіть такий собі пакетик-конвертик. В ньому все на німецькій мові. Інструкція і рекомендації по заміні масла, одноразові рукавички, волога серветка щоб витерти руки після роботи, бірка на якій необхідно написати коли масло мінялося і наклейка лікві молі. Дрібниці, але приємно.

    Основне питання. Юра, ви вже готовий на вівторок або середу?))))

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    правильний наборчик,крім топрана-то що ?
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ремні Gates, помпа Ruville, обвідний ролік SWAG, а натяжний має приїхати SKF.
    MAHLE фільтр.
    Топран - це лишень датчик температури масла. Брав свідомо його бо він найдешевший, а я не впевнений шо він в мене не працює. Підозрюю шо скоріше за все обрив проводки десь. От як буду масло міняти треба буде перевірити. Щоб не лазити тад більше взяв на всякий випадок той датчик.
    Так як він не впливає на роботу жвигуна і впринципі не сильно інформативний то взяв найдешевший.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А тестер взять вместо датчика не камифльо?
    Кстати мне приехали шнурки под твою машину так что маяч если что.
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тестер то взял бы. Только залезть к этому датчику не снимая защиты и без ямы и вообще одчень сложно... Поэтому взял и датчик на всякий. А тестер возьму когда масло и ремни меняь буду.

    Про шнурки маякну! Спасибо!
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В понеділок подивлюсь як діла і десь спланую і передзвоню
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Питання до діагностів

    По-перше дякую Sasa за шнурок для діагностики.
    Тепер про проблеми.
    Міняли ремінь ГРМ, чистив РХХ і датчик температури втягуючого повітря.
    Після цього машина почала погано їхати. З"явилася вібрація на ХХ. В руль поштовхви дівчуваються. Навіть на гарячу, коли до того я дивився на тахометр шоб впевнитись, що вона заведена.
    Ну і почала дико тупити. На низах ще якось розганяється, а біля 3500 об/хв просто ричть, але не їде як має їхати.
    Провали при зміні навантаження. Включаю 3тю, тисну газ, не їде 1-2с, потім розганятися починає.
    При їзді на передачі на ХХ їде ривками. Але не завжди.
    При різкому натисканні на аклселератор обороти провалюються, машиною перетряхує і тоді починають набиратися.

    Прочитав авто. Була одна помилка по суміші:
    [​IMG]

    Скинув її.

    Потім завів машину. Повтикав шо там за параметри. Дуже шось мені тяжко зрозуміти що і до чого. Що погано, а що добре.
    ДТОР мене бентежить. Читав його коли скинув помилку, коли ваг-ком показував 78, на приборці було ледь за 50... Але він начебто один, як він може давати різні покази туди і туди... Після обіду поїздив. Підключив ще раз. То покази температури співпадали! Як? Нічого не розумію...
    Це ще прогрівається
    [​IMG]

    По групах:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    А тут вже 78, а на приборці 55 десь.
    [​IMG]
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    цілком знайома ситуація, все логічно.
    в тебе той датчик температури на 4-и контакта? якщо так то це по суті 2-датчика, просто в одному корпусі. 2 дроти ідуть на приборка а інших 2 на мозги. а те що не співпадали при прогріві і співпадали потім, може бути якраз через поломку ДТОЖ при якій графік стає сильно нелінійним для одного з датчиків, в мене таке було
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну в мене той датчик взагаліто 2х контактний. Якби був 4х я б не задавав таких питань. Не перший день з машиною знайомий.

    Ну і все ж питання чому один раз покази не співпадали, а потім співпадали... Щось покишо не розумію... Ну і не буде машина тупити при розгоні від ДТОРу. Чи я помиляюся?
     
  17. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Друже Шег!
    Тобі ще ненадоїло махатися зі старою машиною?
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ні, не надоїло. То все робиться. Але найбільше проблема в тому, що немає часу з цим бавитися. За пару годин після роботи нічого не визначиш. Якби мати дргу машину на місяць - то я б думаю ті всі питання вирішив.

    Ну і тут у більшості старі машини. Який сенс сидіти на форумі з новими машинами де все ремонтують в офіціалів і по гарантії?
     
  19. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Підтримую повністю, на рахунок твоєї проблеми, я не знаю деталей твоєї машини, але судячи з того коли то все в тебе почалося і що робилося в той день, тут тільки пару причин в голову приходить:
    1. Десь підтягує додаткове повітря, може через прокладку чи що там в тебе є на регуляторі холостого ходу (так як ти писав ти його розбирав).
    2. Не добре виставили розпредвали коли міняли ремені ГРМ (не по мітках чи щось типу того).
    3. Малоймовірне, це те що несправний датчик температури впускного повітря може такі цирки робити (таке могло би бути коли би в тебе був турбований двигун, а так мало ймовірно).

    Та й плюс в тебе така сама ситуація і на газі і на бензині?
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ага. Ну на бензині може троха краще. Але на бензині ітак завжди краще їде.

    Та мені теж так здається, але які його реальні покази мали б бути. Тобто 50градусів це нормально?

    Та ніби все було окей. Хіб шось збилося...
     
    Останнє редагування: 5 лют 2013

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)