на ходу в себе не памятаю, але коли включаю запалювання на холодну, то датчик темп повітря показує вуличну температуру +-1 градус
ТО який датчик в тебе показує таку температуру? Той що просто каже скіки на вулиці?)) Чи той що у впускному тракті?
той що стоїть перед датчиком масової витрати повітря і знаходиться в корпусі повітряного фільтра. а того що виводить на панель приладів в мене не існує. дані кажу з vagcom
Цікаво. Виходить, що мій бреше. Тіки наскіки він може впливати на роботу двигуна. Також мені не подобається показ тиску повітря у впускному колекторі. Ваг дає параметри: ntake manifold pressure (engine load) ▪ 29 ... 59% OK (100% = 1022 hPa, 32% = 327 hPa) В мене ж на прогрітому, десь близько 22%. Впринципі це може бути і підсосом повітря, але я практично на 100% впевнений, що його там нема... Сьогодні ще раз перевірю, заодно температурний датчик ОР поміняю.
думаю що може. в мене наприклад той датчик потрібен для того щоб взнати густину повітря(бо вона сильно залежить від температури), датчик ж витрати повітря по суті рахує обєм. комп отримавши дані з обох датчиків вираховує скільки кг повітря за певний час заходить, а це напряму впливає на суміш
Щось з сумішшю не в порядку....в тебе в 5-тій групі при температурі 51 була детонація. І регулятор ХХ добавив 47 одиниць повітря... тобто виходить, що було забагато бензини як на цю температуру прогріву.... може бути що датчик температури бреше в режимі прогріву. Попробуй позаписувати логи починаючи з холодного старту
Та в мене постійно та детонацыя пысля заміни ремня. РХХ може і добавив 47 одиниць повітря по показам компа. Але якщо він барахлить і залип в якомусь положенні, а комп думає що він дав тих 47 одиниць... Звідси може і детонація братися.
Таак - дрібна подряпина на бампері Добре що не вїхав йому аж до керма, думаю, що навряд чи бампер погнув би :D
Ти розкажи як ти його три метри пхав і не чув що пхаєш)))) Пропоную Шегу дати кличку " винищувач китайців" (машин)..)))))))))
Ця температура мала би мінятися від температури повітря на дворі (коли машина холодна і це ранішній старт двигуна), потім мала би трошки піднятися, тому що як не як все рівно коли мотор гарячий, то під капотом теж гаряче і повітря нагрівається трохи, але я не думаю що аж до 50 градусів, хіба коли машина на ХХ, і не в русі, то могла би бути така температура, але мало ймовірно. Думаю цей датчик мав би коштувати копійки, краще його замінити.
Може бути і таке, як на мене краще перепровірити мітки ГРМ і ще раз подивитися на регулятор холостого ходу, плюс напевно все таки замінити датчик, якщо він дешевий, якщо ні то тестером перевірити його показники і співставити з таблицею роботи того датчика. ІМХО
Машина стояла десь 5 годин. Підключив ваг-ком, температуру втягуючог оповітря показало 10градусів. І 10 градусів температура ОР. Будемо вважати, що все справне. По опору той датчк співпадає з діаграмами. І коштує впринципі не копійки, 170грн не оригінал. Вчора дивився, ще раз почистив, все там в ажурі. Оце дійсно краще. Шось мені підказує, що там може бути якась проблема. До того ж вчора вночі начитався купу мануалів, знайшов що в мене є ще один датчик температури, 3х контактний. Відповідає за перегрів, сигнальну лампу і температуру на приборці, а також якимось чином за холодний пуск двигуна. З яким в мене досі проблеми. Щоправда він продається тільки в оригіналі і коштує поза 350грн...
Ну скоріше за все, що він і дохдлий. Тому про нього і пишу. Поганий холодний пуск. На приборці лдь за 50градусів, по ваг-кому 80. Коли доходить 90 то і там і там 90. Потім він починає блимати на приборку сигналізуючи перегрів. Висновок напрошується тільки один... Тікишо додзвонився на шрот на авіаційну. Є він там. Зара поїду за ним. Бо новий купляти то треба чекати більше тижня і дорого. Попробую, може допоможе. Вчора поміняв ДТОР, що йде на мозги. Машина почала їхати жваво. Почистив ще раз РХХ і перестала дьоргатися при маніпулюванні педаллю газу. Залишається розібратися з запаленням. Так як воно має регулюватися автоматично, то підозра тільки на мітки ГРМу...
Ну так не дешево, якщо дійсно співпадає з кривою діаграми в кількох точках (якщо робити пару замірів), тоді дійсно він робочий і його міняти чисто з точки зору, щоб на 100% виключити цю проблему не вигідно і не потрібно.
ну так, в випадку, якщо мітки в нормі і ремінь нормально стоїть, то можна тоді ще подивитися через ваг ком на кут запалення, чи він міняється від нагрузки при їзді чи ні, якщо ні тоді, ще можна дивитися на датчик(и) детонації, походу вони би мали бути в тебе, бо по них мав би автоматично і регулюватися кут запалення (хоча можу і помилятися, так як твоя машина трохи новіша і система запалення може кардинально відрізнятися від моєї).
Такий датчик може стояти тільки на патрубку при виході з ГБЦ, або на самій ГБЦ. В тебе стоїть цей 2-х контактний. Більше ніяких датчиків не бачили. Трьох контактний стоїть в мене - ти щось не те читав. Дальше пищить і моргає...????