Новий Шегомобіль (Audi А6 С4 2.6)

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 жов 2012.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Хто майстер, я чи ви?)))
    Є в мене датчик коричнивий 3х контактний, величезний під ключ на 27 напевно. Стоїть на патрубку при виході з правої голови (зі сторони пасажира).
    От зара на шроті його візьму. Поміняти ввечері треба.
    І мітки ГРМ перевірити Може там Ромко шось накуралєсіл з тим фломастером...
     
    Останнє редагування: 7 лют 2013
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Датчик поміняв. Моргає лампочка далі. Єдиний варіант що залишився - це контрольна лампочка рівня в розширювальному бачку.
    Він не зйомний, міняти потрібно з цілим бачком. Заморгає лампочка - скину фішку і буду знати чи він чи ні.

    Ну а по вібрації на ХХ. Все ж там з мітками непопад. Німця не намахаєш. Треба планку для виставлення розпредвалів. +/- зуб і починається катавасія...
    При вскритії ремня було видно що не рівно вони стоять один відносно одного. Повернули на лівій голові на один зуб назад і стало більш менш.
    Машина ожила, стала їхати. Але всеж ще не так як їхала до того. Вібрації практично нема, але ще є.
    При тому що цікаво, як я тіки зупиняюся - відбрації не відчуваю майже, а за 20-30сек - 1хв вона збільшується. Хз з чим це пов"язано. Треба виставити чітко, тоді думати.
    Шукаю планку для виставлення розпредвалів і клин для колінвала. Може в когось є? Або знає де взяти.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Маю креслення планки. можна зробити, але тре кусок рівної металічної полоси 610*40*4 (мм)
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я теж скачав вже в неті. 610мм мало буде довжиною. Треба 630.
    Можна її робити без вигину, але не відомо чи тоді шків гідропідсилювача керма не буде заважати. Навіть якщо його зняти буде заважати вісь скоріш за все.
    Ну і можна робити навіть не з полоси. Я тут нарив повно варіантів. Наприклад:
    [​IMG]

    І щодо клину який Ромко намагався запхати - М18 має бути... А він туда болт різьбою М30 не менше хтів запхати. Куди він його пхав???)))
    Без клину колінвалу нема сенсу стопорити розпредвали, бо при установці ремня колінвал змістить на пів зуба - зуб в якусь сторону тоді, дивлячись як буде ремінь лягати.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 7 лют 2013
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шось є один сумнів...
    Мануал пише, що великі дірки на розпредвалах мають дивитися один на одного. Типу так:
    [​IMG]

    В мене таке враження, що вони були повернуті навпаки в протилежні сторони. Або на правій голові всередину, а на лівій назовні...
    Я вчора як роздивлявся мені чомусь так здалося...
    Але ж, якби так було, навряд би я кудись поїхав, правда?))
    Може просто до того колись кулібіни шківи знімали і прикрутили не правильно стопори...
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Раскажи - шнурок без перебоев работает? Прогу прям с диска брал? а то я его даже не распаковывал.
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Да, со шнурком все отлично. Работает гуд!
    Прогу брал прямо с диска, но там она не активируется для режима адаптации и записи логов. Поставил себе еще ваг-ком 311.2 активированный. Работает отлично.

    Есть одна проблема со шнурком. Хотя возможно это трабла ноутбука. Программа зависает когда я газую выше чем 2500-3000 об/мин. Соответвенно не посмотришь что там при нагрузках... Не знаю с чем это связано.

    Тебе шнурок нужен или можно до вторника-среды у себя еще подержать?
    Спасибо большое!
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так як на малюнку правильно.... бо та планка має отвори d6...d8_____ d8..d6...
    тобто більшими до середини... треба це перевірити як в тебе... але думаю що в тебе правильно бо вони всі мають мати посадочні місця.Але всяке може бути може там є шпонки і їх могли колись обірвати. Якщо б шківи стояли перевернуто то вже давно б ремені порвало... кількість зубів майже завжди не парна відповідно все це не симетрично
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Це я розумію. Тому і пишу, що мені здалося шо в мене не так. Треба буде перевірити при нагоді. А розпредвали звичайно що правильно стоять.

    Маю зараз просто підозру, що не працює одна свічка якась: вихлоп з легкими прострілами +\- однакової періодичності. Зара йду куплю одну свічку буду міняти по черзі.
    Може та в 3му циліндрі здохла, або щось погано поставили коли ВМТ виставляли... Ну попробую поміняти.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти там їздиш коло металобази на Навроцького і пхаєш китайців))))). Заїдь і попитай чи можуть врізати полосу по розміру як на кресленню, це креслення копія оригіналу. Метал Ст 3. або інший мягкий. Бажано щоб полоса була рівненька. Там повинні бути якісь фірми що ріжуть метал. Довжину може тре дати з запасом + 20мм
     
    Останнє редагування: 8 лют 2013
  11. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Шег мені в TecDoc показує що шківи (дирка більша) до середини.Фіксатор вигнутий тільки під шків полінлинового ремня.Якщо хочеш заїдь до мене я тобі то все роздрукую,показано все гарно з малюнками
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нарешті "свєршилось чудо"!
    Народ, ніколи не беріться виставляти ГРМ на цих двигунах без цих інструментів!!!!!:
    [​IMG]

    Вчора взяв лише планку, поїхав виставляти, розпредвали були трішки зміщені. Виставили їх разом по планці, але колінвал постійно гуляв по трошки від мітки.
    Коли провернув ремінь на шківах розпредвалів, тоді колінвал став по мітці.
    Ввечері катався так, зрозумів що так діла полюбе не буде. Так машина почала їхати, але відчуття було, що не співпадає розпредвал з колінвалами. Зрозумів що все ж без клина колінвала нічого не вийде.


    Сьогодні взяв клин колінвала. Ще раз уважно все перечитав і поставив все згідно Ельзи.
    Коли знов добрався до ГРМ зрозумів в чому проблема. Натяжка ремня в різних точках різна виходить. Таке виходить можливим тіки на V-образці. На рядному двигуні я ніколи такого не бачив. Вийщло що на лівому розпредвалі натяжка величезна, від коілінвала прямо, а натяжний ролік натягує ремінь тіки на прявому. Тут і вся собака зарита була...
    Прокрутив колінвал в ВМТ 3го циліндра, вкрутив клин, переконався що мітка на шківу стоїть рівнесенько.
    От тоді саме цікаве. по планці виставив розпредвали, і зйомником познімав шківи з розпредвалів. Вони там на конусі і вільно обертаються відносно розпредвалів. Тоді знову поставив планку і надів ремінь.
    Після цього натягнув ремінь, натяжка вийшла однаковою всюди, чого я і добивався. Тільки тоді затягнув шківи і зняв планку. Викрутив клин, прокрутив колінвал на оберт. Все окей.
    Заводим і о чудо. Пропали простріли в вихлопі. На дорозі машина ожила. Сьогодні ганяв тішився.

    Висновок один - німців не намахаєш мітками на шківі і блоці мотора. Пів зуба туда, пів зуба сюда і вже катавасія.
    Так що, шановний Юра, куме!!!!, креслення беріть і робіть інструмент. Бо воно так має бути. Тоді воно все міняється за годину реально. Таке виставляння з уявними мітками не дуже получається як бачимо...

    Ну і подяка Андрію (автобазар на Зеленій, магазин №20, Автоінструмент) за наданий інструмент в оренду. В понеділок до обіду маю повернути йому. Не реклама, просто якщо комусь треба інструмент оригінальний (audi, vw, bmw, mersedes - звертайтесь до нього) Він бере тут і дає в оренду: http://www.jtctools.co.nz/products/
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    А якою версією ваг кому ви користуєтесь? І чи є різниця у версіях програми під нього? Яка краща? Сорі за оф топ
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Користувався і 311,2 і 409,1. Різниці нема ніякої. Єдине що деякі шнурки можуть не підтримувати старий вагком і навпаки.
    Покази, групи і все інше - однакове.
     
  15. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    Дякую, а іншими адаптерами не пробували?
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ні, не пробував. Але будь-який K-L фдаптер мав би підходити. Схем їх в інеті купа.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тікишо покатався вечірнім Львовом на бензині. Та вона 3,14duЙе як дурна!!!
    Що вкотре доказує що мінімально зміщений ГРМ дає свої резульати...

    Цікава штука, на бензині їде плавнісінько без ривків і завалів оборотів. Вібрація також не сильна. Виходить треба займатися серйозно газом. Шукати де мозги, їх дивитися. Шукати утєчки (бо десь тікає) і т.д.

    Хто знає газовщиків хороших? Мені дали номер одного Романа, він десь біля протезного з-ду. Хтось з ним стикався??
    Ну ще є варіант в Городку, що в нього Олег М. обслуговується.
    Хто ще що порадить?
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе немає газових форсунок - значить на газу в тебе майже карбюратор на кожен циліндр . Тре виясняти як ці газові клапана працюють..... думаю вони беруть інформацію з комутатора по іскрі і на іскру дають газ, а от чи вони ужгоджують кількість повітря і нагрузку з кількістю газу це питання, а відповідно не дуже порегулюєш суміш. А те що десь газ травить то тре ліквідовувати бо може бабахнути.... тьфу ... тьфу ...
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Як то нема? Ви про шо? А ото шо стоїть зверху на кришці, то не форсунки по вашому?
    Все там регулюється мозгами газу. І подачу газу і все решта.
    Тіки от питання в тому шо ми того не вмієм і треба їхати до газовщика і не паритись.

    Але перше хочу перевірити систему на підсоси повітря. Бо час від часу і на бензині подьоргує.
    Дали номер телефона мужика на личаківській, який димом перевіряє підсоси. В систему гониться дим і видно де травить. Якось так.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То газові клапани..... їх часом називають форсунками)))))))
    Візьми папіросу ... закури і задуй в систему .....от тобі і димна машина
     
    Останнє редагування: 12 бер 2013

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)