Я часто їзджу на Погулянку зі Стрийської прямо, щоб потім на Зелену повернути - так там постійно пробки, бо люди хочуть повернути: 1е - на Руставеллі(розвернутися, бо їдуть з Архипенка), а 2е на Скельну, і там часто все стоїть аж до стрийського ринку і далі аж до монументу. Тепер буде жопа повна бо всі схочуть і на розворот і на Костомарова в одному місці. І якщо чувак з Костомарова не зможе виїхати на Франка по якійсь причині, то вже ні розвенутися ні повернути на Руставеллі ніхто не зможе, я вже не кажу про тих хто мріє до Зеленої доїхати (як я).
До речі, звідки інформація? Тут все ще по-старому: OpenStreetMap В принципі, і я можу змінити. Тільки треба вказати джерело.
Оффтоп: вулиця Скельна була в мої шкільні роки відома магазином "Скеля". Там можна було купити різні цікаві речі типу пластикових какашок, щоб потім підкинути в школі, а також інші приколи, купа їх там було. Я собі купив накладку на палець з дуже правдивим виглядом глибокого порізу, потім страшив старших родичів
З власного досвіду. Сьогодні там тричі їздив. Моя інформація перевірена. Ну я там теж кожен ранок їжджу. Думаю нічого критично не змінится взагалі. Але якщо б правий ряд по Руставелі від Архипенка не був запаркований машинами, то ті що прямо на Зелену вільно б собі їхали. А всі що на розворот на Костомарова най собі мастят голову)) Я завжди їду прямо на Зелену і повертаю на Палія і далі в центр. На Франка ніколи не виїжджаю. Це глуха точка...
Спуск із Сихівського моста (по трамвайному маршруту) в напрямку до центру -> тепер можна по правій крайній рисачити прямо. І звісно, що не могла мене порадувати нова розмітка "facepalm_крвмт"))))))
Та розмітка кривувата) Але народ писав, добились. Мій знайомий приймав в тому участь щоб переробили розмітку тут. Тепер стало легше, хоча долбаків лишилось купа які прямо з середньої валять... А от ще нова розв"язка на Зеленій на виїзд на Франківськ.
Легше однозначно, та й розвантажать. Проте намальовано так, ніби діти малювали, але що ж маєм шо маєм. Основне тепер бути обережним, будучи в тій правій полосі, щоб чувак якийсь із середньої на поїхав по звичці прямо. Думаю, що доцільно було б поставити, якусь інформ.табличку про реорганізацію руху по даному перехресті.
Має зміщатись лівіше, так як розмітка, а він може на пряму валити))), не дивлячись на розмітку і буде підрізати ті хто в правій полосі.
Чесно, не можу зрозуміти для чого там кільце. чому не можна було зробити розвязку як на стрийській???
Тут таякби в тебе і питання і відповідь. Кільце - тому що не можна було, як мінімум фінансово, зробити таку розвязку. Можливо ще з якихось топографічних причин. Кільце це насправді один з найкращих і найдешевших об"єктів щоб розвантажити рух.
а ти подивися скільки місця займає розвязка на Стрийській і скільки місця є тут. Це не кажучи вже, що бюджет такої розвязки на порядок більший
Тут вже 3 частини готові. Тобто зробити одну... Звичайно кільце краще ніж було але гірше чим на стрийський. Для чого робити так щоб потім всеодно переробляти? Я там не їжджу часто тому не буду спорити , треба питати тих хто живе в Давидові і на пасіках чи зеленій... Але так як зробили біля Ас 2 торпедо то піпец.