Нарешті вчора добрався до СТОшки, поміняв частково підвіску і розхідники. Значить тако, якщо комусь цікаво. 6та колонка - ціни на ЗЧ. Передостання ціни за заміну. П/С/ Паливний насос в баці стояв від ВАЗ2109... То пісєц, і не працював, штуцери не такі, всьо не таке, обломані вушка на ньому і тд... Хз як воно їздило. Вчора поставив такий як має бути, побачим чи тепер буде перекачуватись солярка з баку в бак і чи не буду глохнути на половині баку. П.П.С. На черзі заміна всіх сайлентів ззаду, заміна стійок задніх (реставрація або бу), заміна задніх пневмобалонів, блоку клапанів пневми і реставрація компресора пневми.
....в баксах )) А взагалі я вже щось ауді не хочу ха ха ха (фейспалм)... зимою певне вкляк парафін всасувати. ....в баксах )) Ну удачі тобі в реставрації пєпєлаца, взявся основатєльно, коли покраска ?
Це просто не ціна підтриманання машини в належному стані)) А ціна фідновлення фактично) 100%. Ну але тепер мушу переїздити половину баку з каністрою в багажнику і ключами) Щоб знати що все ок) Реставрація компресора - 1500грн (ціна ремкомплекта - циліндр + поршньове кільце, реставрація своїми руками) Блок клапанів буду або на розборі (+/-150$) шукати або на алі є китайські по 140-150 теж. От і думаю шо краще... Задні стійки реставрація - 3300грн за штуку + рік гарантії. Балони по 150Є реставрація + рік гарантії. Покраски поки не буде, так як і дисків нових і тд, бо всьо зразу то закруто) Хоча стан фарби не поганий, поліровка думаю дасть вау-ефект. Єдине що крило треба переднє праве. Найшов таке саме в Винниках, мого кольору з накладкою за 70$. Треба їхати забирати)
не поняв до чого це? це питання чи ствердження? в мене не йшло масло кпп через радіатор. не було додаткового охолодження)
Питання... бо стикнувся з 2.5тді С5 АКЕ квадро де з МКПП іде чи то охолодження чи то нагрівння масла в коробці.... розморозили радіатор і привезли інший але без штуцерів на маслошланги до КПП... За звичай таке іде на автомат... а тут не автомат... от тепер думаю як масло з КПП попдадає в радіатор... чи самотьоком чи там якийсь насос стоїть. І взагалі щось не зрозуміле ... там звичайне коробочне масло ... нахрена його до 90град нагрівати
Може це не на кпп, а на соляру типу як тут пишуть алгоритм работы насоса охлаждения топлива на АКЕ Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Заліз під машину подивився куди ідуть шланги... - на КПП. причому шланги високого тиску - подібні як на гідрак. Все має вигляд заводської установки. Спочатку думав що то якась "хімія" типу викинули автомат поставили ручку, а шланги лишились. але все вроді би штатне
Так як зимова гума буда крива, потріскана і ліз корд місцями з неї, а на Зеленій в суботу був завіз перший літньої гуми, то вирішив зразу шось прикупити і поставити на авто. Як на зло на наступний тиждень ще морози передають, але якось переб'юся тих пару днів. думаю на цій літній буде краще ніж на тій "зимовій".... А враховуючи технічні витрати про 17" я цього року навіть не думаю. Та й зрештою задумуюсь чи роуду воно треба... Отож купив Bridgestone R16 225/60. Випуск 4716. доволі свіжа, протектор порядка 6мм. Ціна питання 3700грн за комплект.
А ще я вам скажу, що наші бариги на шротах офігіли вкрай, при тому що Львів і ціни б мали бути нижчі бо ж кордон під боком... У Львові за вживану стійку задню без балона просили 180$ мінімум... Найшов хорошого свіжого британця в Запоріжжі. Ітого прикупив: Блок клапанів пневми - 100$ Пара задніх стійок і в прекрасному стані балонів оригінальних - 300$ Два датчика парктроніка - 20$ Буду ставити на цьому тижні думаю. Бо моя стійка задня потекла і там масло в пневмосистемі, відповідно блоку клапанів хана і машина не опускається на заднє праве колесо. Мої ж стійки і балони з часлм підуть на реставрацію і буду мати на заміну якби що.
А і ще) Для тих кому цікаво, реставрація пневмокомпрессора коштує 150Є. Розточують циліндр, підбирають кільце поршньове. А насправді на ринку, восновному китайському, є ремкомплекти. Новий циліндр і поршньове кільце. Ціна питання 1500грн. Залишається підібрати парочку гумових кілець для ущільнень на базарі і купити грам 150 силікагелю щоб поміняти в осушувачі. Ну і прямі руки і бажання)) Далі буде...
То так тільки здається що трошки)) Ще косметика по салону + хочу підшумити декілька місць додатково. Косметика по кузову. А потім турбіна від 2.7 і тд))) Роботи не початий край. Тому на цю машину вирішив складати повний список витрат і записувати все в онлайні, щоб всі розуміли скільки така машина реально виносить... Бо кожен огляд роуда на ютубі починається зі слів "ніколи не купляйте цю машину... " ))) Але тим не менш вона манить до себе просто капець!
Ще косметика по салону - даааа, то треба. Не ображайся, але в салоні було враження що попередній власник дошки не гембльовані там возив... Про обзори га ютубі то ти прав 100% , вони напевне щось знають Так а чо ти китайського ремкомплекту не поставив? А вообше тачька агонь, удачі і натхнення. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Попередній власник сумніваюся що мив її взагалі. Ближче до літа відвезу її на хімчиску полнєйшу, шоб все вимили і вичистили. Ремкомплекту не поставив, бо треба ше купити силікагель, доречі якщо хтось скаже де, то буду вдячний)) На ЛОХ/юа є повно, але не у Львові, а він не стіки коштує скільки доставка буде. Хочеться по місцю десь купити. Ну та й тіки забрав сьогодні той циліндр, щоб його поставити треба спочатку пів дня награтися під машиною щоб зняти компресор взагалі)) Потім його розібрати і ще поставити то ще пів дня) Я тобі і без обзору на ютубі скажу що завтра буде рівно 2 місяці як вона у мене, на сьогоднішній день, не враховуючи всіляких дрібниць типу двірники і тд, а ще то все що купив треба поставити і ще не поміняв сайленти задньої підвіски. Вже витрачено 56672грн ))) Поки я не вів повноцінних записів витрат було легше))) А зараз страшно))
Доречі так, а чому ти собі не пригнав донора одразу? Так би все під рукою було Używane Audi A6 Allroad - 15 999 PLN, 190 125 km, 2002 - otomoto.pl 200 т км за 3.5 т баксів
А смисл?? В донорів комплектація голий бубєн, масла з нього не злиєш, ставити вживану підвіску немає сенсу, по салону нічого особливо не треба. Плюс час розбирати його займатися тим... Місце треба десь щоб це робити. Не мій варіант зовсім...