От за це тобі уважуха. Коли людина правдиво і в повній мірі описує, то це тільки ріспєктосік людині. Бо є категорія людей, котрі замовчують не викладають факти ремонту та ціновий попандос.... то такі ліпше не створюйте тем про авто. @Shaggy , дякую за твої описи. Реально цікаво і корисно бути обізнаним в окремих нюансах по такому авто.
Дякую. Я думаю шо такі теми відштовхнуть 50% мрійників купити олроуда і ціни на шротах попадають)))) ахахах
Питання чи вартує те все робити на звичайну машину... попередній вланик виїздив все до кінця і продав... Шег напевне серйозно по ціні скинув але все одно чи варта було... Якщо уже бавитись у майстерку то ліпше би було взяти звичайну квадро 80 тку - всобачити туди 230 сильний AAN або ABY доробити ще одну турбіну дістати 280-300коні помалювати ту 80 тку в пошарпаний колір і показувати ФАК на світлофорі любій машині що їздить у Львові. А на щодень поставити газ і іздити на роботу... а по болоту купити такого газіка як у Сірокко і з розходом 5л бензину в годину місити болото чи перти на Говерлу - вийшло б на ті самі гроші плюс/ мінус... але Шег впертий)))))
А я так не думаю!!! Соррі за офтопік, але черкану ))) Приміром: от я хотів Б5+, я знав шо там дорога ходовка (всі мої порівняння відносно мого Г2), я усвідомлював шо на ньому є вже датчики всякі, котрі і по 100$ та вище, але взяв!!! Взяв бо хотів. Живем один раз і як є можливість, то тре себе задовільняти і завжди тре прагнути до чогось. Тому, счітаю так - хто хоче олроуд, той візьме.... бо нереалізований задум, це гірше ніж реалізований з витратами. ІМХО.
Ну отак зразу ні, але питання в тому що краще зразу і все, ніж по трошки і постійно. Ну то так для мене. Зазвичай ото потрошки і регулярно виводить на показник шо "все хєрово" і тої машини вже не хочеться, бо кайфу від їзди нема...
Що значить на звичайну? Походу олроуд зовсім не звичайна машина)) А машина яку всі хочуть і бояться як вогню і це не даремно) Попередній власний нічого не робив - це факт бо не мав грошей. Єдине що поміняв ГРМ повністю 8000км назад, по стану ремнів це видно. Перший власник в Україні був сусід Садового (заможні люди і підозрюю що там не дуже економили на ЗЧ) Машина не заколхожена - це найголовніше для мене коли не треба викорчовувати все що там не має бути, вона просто не доглянута частково, але й це сумнівне питання. Наприклад мій батько б їздив і їздив для нього все ок, але для мене питання ОК в машині дуже високо стоїть, має бути все чотко, я прискіпливий до того, більшість би тим не займалося. По ціні машина стояла 8500, сторгував за 7600. На ринку добре укомплектовані дизельні роуди коштують 9-10к мінімум. Але і там прийдеться робити все те саме що я роблю зараз може не зразу а через пів року... А смисл? Якби я хотів гонку я б в свою С4 тоді запхав таки 2.7ТТ як і хотів колись, але вчасно схаменувся і не жалію... Хотілось велику комфортну універсальну машину з достатньою потужністю. Я не займаюсь тюнінгом чи заміною моторів, я просто роблю щоб все працювало і надійно їздило, якесь порівняння ні туда ні сюда... При чому тут впертість? Тут питання комфорту. На бобіку в карпати зі Львова я буду їхати довго і дуже дорого!!! Я не буду постійно їздити на бобіку щоб мати можливість спуститися до якоїсь річки тощо, список можна не продовжувати. Роуд не для офроуду, бобіка ніхто не відміняє.
Так і є. Роуд в цьому кузові дуже давня мрія, до якої я довго йшов, бо завжди розумів реалії які не дозволять обслуговувати таке авто. Коли купив першу С4 за декілька місяців почав жаліти шо побоявся купити кватрову, бо не така вона вже й дорожча в ремонті. Коли купив кватрову жалів шо не купив Еску, бо не найшов хорошої. Якщо б зараз купив звичайну С5 то жалів би що не купив роуда, а на даний момент я ні про що не жалію і повністю щасливий! Витрати заставляють рухатися вперед і справлятися з ними, а уникати їх то завжди простіше.
Ітак, закінчуєм ту хвилинку дискусій, повернемось до технічки)) Сьогодні мова буде про джойстик регулювання дзеркал. Дзеркала в мене з електроскладанням, автозатемненням, підігрівом... кароч зі всім. Але не складалися, тому що коли купив авто була відломана ручка на джойстику дзеркал. Найти джойстик з електроскладанням це велика фантастика, на ібеї є від 35Є, на шротах у нас немає зовсім. Якщо і є то теж хочуть космічні гроші більше 50баксів. А звичайний джойстик можна купити на аліекспресі порядка за 10баксів. Але в мене був старий облізлий джойстик від татової С5 з поломаним кріпленням. Він і став в якості експеримента. Розібравши ше давніше 2 джойстика (звичайний і мій з поломаною ручкою) виявилось що в середині вони ідентичні!!! Відрізняються лише номерами. Коструктивно джойстик зі складанням має мати можливість прокручуватися на 180градусів вниз - це положення коли дзеркала складаються. Я довго не міг зрозуміти як зняти саму ручку, але розковирявши стару, зрозумів що з зусиллям вона повинна знятися, зніма отак. А далі відміність лише в одному упорі на корпусі джойстика, яка не дає ручці провертатися на 180градусів. Я його зрізав і в результаті з джвох джойстиків склав один повноцінний зі складанням. По суті таким методом можна любий джойстик зробити зі складанням. Ось тут видно упор А ось так зрізаний В результаті ручка прокручується на 180 градусів, дзеркала складаються і все працює перфектно!!! А обломану ручку я розсверлив трошки всередині і поставив на місце загубленої крутилки на кнопці яка керує бортовим компом. Виглядає дуже навіть нічого, зов ж таки найти таку кнопку зараз дуже важко чомусь...
Олроуд це маркетинговий хід німців продати кватро в новій упаковці... В 2006 році уже нема чистого олроуда а є А6 олроуд... і лінійка двигунів майже та сама.. Так що то є звичайнісінька стандартна Ауді з деякими покращеннями окремих функцій... Трохи напевне винуватий перед тобою бо переагітува тебе з пасатів на ауді але ти щось поліз не у ту сторону))) Не дури сам себе - то що любиш помайструвати то факт то чи не краше возити дупу на роботу на чомусь економічному а крутити гайки на екслюзивному
Маркетинговий, не маркетинговий, але переваг більше. Комфорту більше, можливостей більше, візуальна характеристика куди гарніша ніж звичайна С5 і тд... Я себе не дурю, краще мати можливість крутити гайки і їздити на ексклюзивному, потужному і комфортному авто кожен день і не морочити собі голову.
Вчора поки снігу не навалило заїхав в гараж, бо закалібав мене дико скриплячий вентилятор пічки. Щіток 1/3 лишилась, треба буде підбирати з чогось щоб поставити. Але почистив і змастив, тепер не скрипить, і працює легше. А також довго шукав килимки нові в інтернеті і нічого не міг найти адекватного, по фотках визначити важко, та й ціни дивували. А тут раптово заскочив на автобазар на Зелену і затарив чудові текстильні килимки, прорезинені знизу, зі всіма кліпсами кріплення до ковроліну. Вопщем бомба і ціна всього 650грн. Виробництво Україніа, а де саме не знаю. А ось це старьйо під колеса хіба буду підстеляти машині в гаражі)))
Хєрово)) Раза з 4-5го. Але сподіваюся що переживу вже ті морози якось) Бо там окрім свічок накалу треба якось більш глобально проблему вирішувати, ковпачки всі які вдягаються на свічки тріскають просто... гума від старості розвалюється. проводка оголяється. Треба щось думати і міняти частково проводку (штукувати десь в жгуті)
Я сьогодні навіть завівся (з літньою солярою в баку, ще з січня). Прилетів в суботу, машина стояла 4 тижні... в прозорій трубці сухо... Але, виливши, 5л кипятку на паливний фільтр, і попрацювавши грушею, все таки завелася По темі - там на базарі можна один коврик купити водійський, чи тре цілий комплект?
За таку глобальну роботу не кожен береться. Моя повага. Взагалі вважаю , краще йти до своєї мрії чим все життя тільки мріяти. Бажаю щоб завжди було достатньо коштів на такі мрії. Бо задоволення від їзди буде більшим , коли всю машину перемацяв своїми руками , а ніж купити готову..
Я грушу зняв, в мене з грушею вилітала помилка 00550 по куту запалення. Не міг ТНВД прокачати достатню кількість солярки через грушу на вищих обертах... Може груша пальона, але тим не менш. Буду 100% ставити додатковий насос просто замість неї. Ні, тільки комплектом. Окремо можна купити тільки гумові від нашого виробника Stingray (гумові дуже якісні як на мене), а текстильні окремо не продають тут: Автомобильные резиновые коврики Stingray для: AUDI A6 (C5) 1997-.
Дякую! Сподіваюся що на все грошей вистачить)) Насправді не так багато треба робити з того глобального що хочу, але по ціні буде не мало то факт... То все затягнеться на рік ще думаю)
У мене теж вискакує, але я на то забив, періодично просто скидаю її. Та й вона не критична, оскільки каже що спорадична і двигло не входить в аварійни режим - то мені ок. Ну і коли запарафінений фільтр (як сьогодні) і насос тягне соляру з бульбашками то грушу сплющує так що мені здається що скоро її порве. Хз, мо на вищих обертах те саме відбувається.