OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене конкретна біда була з тим і машина не їхала. На приборці відразу помилки пневми, абс, есп... В їх блоки записувалась помилка по абс, а в двигун 00550. При тому кут запалення став майже 3ATDC в пізньому і лише 4-5BTDC в ранньому бо ТНВД не могло качнути достатньо. Можливо в мене сам шиберний насос вже сильно зношений, тому однозначне рішення це насос до 2бар і регулятор тиску з можливістю обмежити до 1бара подачу. Наразі думаю що ставити. Китайці пропонують дуже широкий вибір того всього))
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я теж хотів шось поставити, але шось забив - ше м ту зиму переживу. В теплу пору проблем з заведенням не було поки...
    Імхо, я б ставив насос перекачки новий(китайський?) а ніж прямої подачі і потім думати чому ПНВТ дуріє і "обратку" засирає, або взагалі пробиває клапан "обратки".
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну так в мене насос перекачки в баці стоїть новий. Він перекачує пальне з баку в бак. Решту пального шиберний насос тягне сам просто з колби в баці. Коли він зношується то вже не може викачувати ту довгу магістраль + якщо паливний фільтр забитий то й взагалі, а ще груша то от тобі і результат. Поставити регульятор тиску з регулюванням і обмежити тиск до 0.9 бара це буде то шо треба) Я так думаю)
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну пробуй. Просто з законів фізики щоб горизонтально затягнути паливо то довжина мало на то впливає, якщо там нема підсосів повітря. І якщо насос тягне, то він тягне!, і якщо машина заводиться - то він достатньо тягне. Тут головне прибрати перешкоди йому. Для цього тре прочистити всю магістраль (з заміною фільтра і клапанів на фільтрі) + почистити саму колбу. Доречі, в звичайному С5 (в мене) стоїть такий же насос який наповнює колбу, відмінність в тому що він має один вхід, а у тебе два - з кожної половини баку. І, сьогодні помітив що якщо мому насосу тягнути важко (фільтр запарафінений) то йдуть бульбашки (майже піна) тобто звідкись, курва, бере повітря, не думаю що з груші бо було б чути (пробував прислухатися і придивлятися до груші і ніц підозрілого не вловив).
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Все так, але поставити додатковий насос щоб не морочити собі голову з підсосами це простіша ідея та й ТНВД всеодно легше буде) Для чого тягнути соляру самому ТНВД, якщо це може робити інший насос. Ну тут спірне питання.
    Але при заміні фільтра, чи раптом завоздушив систему бо соляра закінчилась (як було в мому випадку з половиною баку) то вже додатковий насос легко прокачає всю систему.

    В твому випадку на передньому приводі нема що гадати і мучитись. Вирізаєш внизу колби отвір, щоб датчик мінімального рівня бачив пальне в колбі яке буде затікати само через отвір, а насос в баці просто напряму з"єднуєш на подачу в двигун. Він дає якраз порядка 0.5 бара і цього достатньо. Тобі та перекачка не потрібна. Твій насос просто тягне знизу пальне і накачує його в саму колбу.
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ітак розібрався з "жопою" і в прямому сенсі з задом авто і з пневмою))

    Задня права стійка текла --> залита маслом пневмосистема --> залитий маслом блок клапанів в якому не маслостійкі гумки розбухають і йому приходить хана, яка не ремонтується.

    + до того всього замінили всі сайленти на задніх ричагах і стійки і втулки стабілізатора заднього.

    28946240_1570149009700547_1094603029_o.jpg 28946410_1570132073035574_539581931_o.jpg 29243220_1570149006367214_632868837_o.jpg 29250391_1570132066368908_1559870186_o.jpg 29251247_1570149036367211_1173777264_o.jpg 29404751_1570132133035568_1618781945_o.jpg

    Ітого:
    Блок клапанів (вживаний) - 100уо
    Стійки з балонами (вживані) - 300уо
    Всі сайленти на зад і стійки + нові розвальні болти - 3240грн
    Ціна робіт по цьому всьому - 2500грн

    А ось старьйо яке піде на реставрацію з часом.
    28946744_1570132283035553_212895100_o.jpg


    А ось чому мене не буде більше і на цьому СТО... ("Свят-Авто" біля мотозаводу)...
    Ось так майстри поставили мені стійки стабілізатора переднього. А я то думаю що ж там стукає...
    29513631_1570132216368893_1987388799_o.jpg 29526508_1570132146368900_1031461756_o.jpg

    Постаили стійки в іншу сторону!!! В результаті чого вони били по ричагу прямо... Получили люлєй по перше число і до 9ї вечора сиділи всі на СТО і під моїм чуткім руководством все доробляли і переробляли...

    І вирішив той весь брут СТОшний змити ввечері))
    29250665_1570132243035557_476589256_o.jpg 29250492_1570132276368887_1294721176_o.jpg
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  7. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
     
    • Смішно Смішно x 4
    • Сумно Сумно x 1
  8. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    можу тобы порадити норм сто. Район садової
    Я тепер нікому не довіряю машини, сам з братом, або там.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я так бачу що я скоро до офіціалів їздити почну. Ціна +/- одна й та ж))
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну шо пігнали далі))) Кажете, що вам цікаво читати - то ж буду писати))

    Ітак, вживані балони - досраки! Хоча я їз купив по 30$ для того щоб мати на обмін під час реставрації. Але один з балонів успішно спускає з 2го положення, з 3го вже не спукаскає, бо міняється положення перекату гумового рукава і закриваються дірки. Виглядає це приблизно так.



    А ось так виглядає коли майстри не перевірють мильним розчином штуцера на блоці клапанів. Сифонило з штуцера заднього правого колеса.


    Так що чекаю ЗП наступної і все ж задні балони прийдеться віддати на реставрацію, а потім ще раз міняти. Ну як завжди - скупий платить двічі)


    Ще десь під час лютневих морозів я поставив підкачаючу грушу на солярку. Але проїздив з нею один день. Заводка бомба, повітря немає, соляра не тікає назад в бак за ніч. Але при розкручуванні двигуна шиберний насос ПНВТ не міг прокачати ту грушу достатньою кількістю палива, в результаті чого вивалювалась помилка 00550 по регулюванню кута запалення, а на приборці горіли лампочки пневмопідвіски, абс і есп. Машина тупила і не їхала, тому груша була знята.

    Але питання підкачки соляри мене не покидало, довго думав ставити насос на 1,5-2бар і регулятор тиску (можливо колись так і буде). Але при тому всьому не найшов підходящого насоса, так як в них тиск в більшості великий, а пропускна здатність переважно 140-150 л/год. А цього може виявитися замало. Ті що качають по 300л/год мають тиск по 3-5бар, ну тоді одним регулятором тиску не обійтись бо навряд він зможе впоратися з таким тиском і обмежити його рельно до 0.8-0.9 бар...

    Тому взяв по рекоментації Олега @RaZoR насос "жигульовський" магістральний для карба. Тиск по характеристиках не повинен перевищувати 0.5бар, робочий 0.2-0.3бар, але книжка пише що пропускна здатність порядка 200л/год. Це впринципі мені подобалось.
    Але для перестраховки від випадків що здохне сам насос, чи те що ПНВТ все ж захоче більше пального в певні моменти часу вирішив зробити обхід насосу через зворотній клапан.

    В результаті збираєм таку конструкцію.
    29680963_1572891346092980_1337859750_o.jpg 29633473_1572891432759638_1232303857_o.jpg 29526493_1572891356092979_51903708_o.jpg

    Плюс підклчив на клему 75Х під кермом - це + від запалення.
    Наразі проводка в більше тестовому режимі і на пряму) Але треба поставити все ж запобіжник і мабуть то все через реле пустити.

    29514494_1572891289426319_247484941_o.jpg 29681424_1572891292759652_364932862_o.jpg

    Під капотом впринципі нічого і не видно, вдалось запхати під кришку.
    29527248_1572891429426305_1303206498_o.jpg

    А лиє насос дуже навіть добре) Тепер при ввімкненні запалення десь 2 секунди чую що насос маслає пустий і за 2-3 секунди підтягує пальне до трубок. Запуск полегшився - це факт. По динаміці важко щось сказати. Але явно не гірше, а от ТНВД скоріше за все буде легше. Та й питання з розвоздушкою системи доволі просте стає. Одна проблема - насос доволі шумний))

     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  11. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    скажи, а як потепліє, будеш в ній спати?
     
    • Смішно Смішно x 1
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Підключи той насос до реле перекачувального насосу з баку. Тоді він постійно не буде працювати, а лише тоді коли потрібно докачати. Та й перекачувальний вмикається при ввімкнені запалювання десь на 30 сек, думаю, того буде достатньо щоб прокачати трубки.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну краще в ній ніж на сервісі на розкладушці поряд поки мотор ремонтують)))
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Думав про це, але сенс підкачувати тіки коли в баці треба перекачку зробити насосу?
    Питання стояло полегшити життя ТНВД, дати йому можливість простіше смоктати солярку. Тому поки так покатаюсь тиждень-другий і поспостерігаю за результатом.
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Насос перекачки вмикається полюбе(десь на 30 сек), коли вмикаєш запалювання. Цього повинно вистачити щоб прокачати трубки і полегшити старт ПНВТ. Ну і коли в баці насос перекачки вмикається, то теоретично в колбі малувато палива то і прокачати знов не завадить. Ідея така щоб той насос не гудів постійно а лише тоді коли потрібно.
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене ідея така щоб він постійно полегшував життя ПНВТ) Але можливо так і зроблю, або взагалі його знімлю. Не знаю, достатньо шумний він. Якщо сидіти в машині без музики то його трохи чути в салоні. Найкращий варіант всеодно ставити насос з підкачкою в бак від новіших версій.
     
  17. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Щось не можу зрозуміти. То з віком авто треба щось калдувати з тими насосами чи то німці щось недодумали?
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тільки з віком. В основному лише із-за покращення параметрів соляри (всякі там Євро3,Євро4, Євро5, а двигун розрахований на Євро2) через які соляра стає сухою і недостатньо змащує плунжера ПНВТ і він з часом слабше тягне. Щоб цього не було потрібно робити соляру жирнішою... тому часто на бак соляри доливають двотактного масла, дехто ще якийсь колгосп придумує зі всякими присадками. Бо ремонт ПНВТ стартує від 500Є ;)
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тобі на АКЕ треба було брати грушу з більшим діаметром вхід /вихід... курча забув сказати... я вже з тим теж стикнувся на АКН можна ставити з меньшим діаметром... тому в Баса їде а в тебе ні. 00550 помилка - це коли голка в насосі заїдає... якщо помилка спорадична то можна забити - це ніяк не звязано з кількістю соляри в насосі... З тими насосами підкачки не перестарайся бо всюди стоять клапана обратки з пружинками на певний тиск. Насосу нема чого помагати - то желізяка. Всередині ТНВД теж купа клапанків з пружинками... не вгадаєш тиск розхерячиш все... Німаки там все добре порахували ці пружинки на клапанках досить делікатні.... шукай грушу з більшим діаметром і тоді не порушиш загальну систему
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Китай не раз спасав мене.
    Китайці в загальному молодці, роблять все що завгодно.

    Була поломана кнопка підлокітниика, відповідно він не закривався і постійно кришка пригала... Дуже харило. Купляти цілий підлокітник на шроті - мінімум 50уо... Брєд і немає потреби.

    Добре порившись на славнозвісному "алі" найшов в продажі окремо кнопку на підлокітник! Прайс - 4уо.
    30629410_1589873684394746_7627382921468313600_n.jpg

    Так було.
    30653242_1589873637728084_3711544015162703872_n.jpg

    Зняв кришку і поставив кнопку.
    Тепер тішуся)
    30709219_1589873621061419_2344078998516006912_n.jpg 30706267_1589873597728088_433366473658859520_n.jpg 30652966_1589873584394756_7388882030311768064_n.jpg



    П/С/ В продажі, доречі, є цілі кришки любого кольору і матеріалу.
     
    • Подобається Подобається x 4

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)