OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Прайс чого саме?)
     
  2. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Заміни валів.
    На запчастини можу прикинути вартість, а от на роботу і тд - ні.
    Цікавить скільки в людини вийшло повністю все зробити.
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я не знаю, я вали не міняв ще))) ну і поки не планую)
    Сама робота судячи з інших вартостей думаю може стати десь в районі 3-5тис залежно від СТО. На офіціалах всі тисяч 10-15 напевно.

    Але там особливо нічого складного нема. За вихідні в гаражі можна і самому поміняти)
     
  4. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    та я так поняв
    шо людина міняла.
    Запчастини там недешеві.
    комплект всіх валів з рокерами і гідриками в районі 450 євро.
    А ше, прокладки, болти, робота.
    а крім того грм, а крім грм ше помпа, а крім того ше термостат, а раз вже заліз треба поставити ремкомплект натягувача, а крім того вже б іремні генератора)
    кароч набігає так шо ппц)
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Саме так, і 450Є то скажу так ну дуууже мінімальна ціна. На V-подібному двигуні 2 головуи і 4 вали. Найдешевші гідрик+рокер коштують 200грн а їх є 24. То ці 4 вали хз які китайські мають бути щоб вкластися в цю ціну. Ну і про ремені ролики натягувач то так теж недешево.
     
  6. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    ціна по рувіллю, на двигуне аке 530 євро (4 розпредвали, всі гідрики і всі рокери. По іні, буде трішки дорожче)
    Ремкомплект втулок натягувача, шось в районі 1200 - 1400 грн
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну отсь сам собі відповів. І не забуваємо що то ціна в єврах а якщо в зелених то всі 700 за комплект не рахуючи роботи ременів роликів і фсього гиншого. Тому якщо брати машину і не пхатися до того всього то потрібно брати в того хто дійсно це все зробив нещодавно, а не на словах.
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Шег, ось цей комент наштовхнув на ідею: а що, якщо взяти азоту зрідженого і захєрачити на ту гайку, а тоді чимось вдарити по ній, щоби розкололась?
    п/с/ хто в нас фізик/хімік? скажіть, проканає чи нє?
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    як варіант, але не факт, що буде зроблено рівними руками.
     
  10. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    Вухо теж підзамерзне і мометр удару перенестися на вухо,варіант лише точково,і то на гарячій турбі тоді від перепаду посипеться,а точково то треба мати як мін інєкційне перо,важко в треба мати подачу рідкого азоту і обігріваному контурі,а то ой як тєжко в нас у Львові 2 фірми таке обладнання для гідроізоляційних робіт мають,і бавитися тим небудуть.
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну турбіну я якось знімлю. Її знімати я хочу чисто заради профілактики. Тому що сьогодні ще раз зняв шток актуатора і порухав лопатки. Вони ходять дууууже легко без заїдань. Вакууомом піднімається плавно. Відповідно бачу що геометрія не закисша.

    Але от сьогодні помітив що заводські мітки на болтах (фарбою) на актуаторі турбіни і упорному гвинті явно не співпадають, і не ясно як воно тепер має бути. Так я вже крутив їх але повертав назад, але сьогодні зняв актуатор і зрозумів що вони явно не співападають.

    Отже почав кумекати мізками, але докумекати не можу коли турбіна відкрита і коли закрита. Коли відкрита то надув максимальний чи мінімальний? Бо шось в голові пазлик не сходиться. Хтось знає по тому?

    Що зробив - опустив максимально ричажок лопаток і видовжив шток актуатора до того рівня щоб легко надівся на цей ричажок. Ну в неті так пишуть ніби це базово правильне положення. А далі завів двигун і зрозумів що в цьому положенні ричажок коли піднімається то не дістає до упорного гвинта. Я його опустив на 1,5 оберта і ричажок вперся в упор.
    Явно довжини штоку не вистачало до того щоб повністю відкрити лопатки геометрії.

    Виїхав на дорогу. Зараз розумію диинаміка від 2000обертів покращилась значно. Тут вже передув походу менший, бо при скиданні передачі вниз і відразу виході на буст затупу майже немає, та й АКПП почало плавніше переключатись.

    Але на низах до 2000об динаміка начебто стала трошки гіршою.

    Зараз буду дивитися логи, скважність коли максимум коли мінімум і буду намагатися скласти цей пазлик в голові і допетрати щось з тим регулюванням. Скажем так з актуатормо і довжиною штоку більш-менш ясно. Що регулює упорний болт - не дуже ясно...
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Досі мучає мене стук в передній підвісці. Після купівлі машини там все гриміло.
    Хто слідкує той памятає, всі ричаги повністю були поміняні. Більшість з них TRW не дешеві.

    Але стук залишився, хоча дещо став тихший. Але керування було якесь дивне.

    Я дійшов висновку що сайлентблоки підрамника вбиті. І я не помилився. Сьогодні завітав на СТО "Горислав" на Пасічній, впринципі жодного разу не мав з ними проблем. На сьогоднішній день вони мені досі видаються найкомпетентнішими. Головне що майстри не змінні ще майже з часів як я на Пассаті їздив.

    Отож, 4 сайлента переднього підрамника Meyle - 1050грн (+1000грн робота)
    Шрус передній правий зовнішній Ruville - 620грн (+300грн робота)

    36614404_1675849272463853_3737379647902449664_n.jpg

    Старі сайлентблоки були просівші.

    36594603_1675849265797187_8789801994630987776_n.jpg 36576959_1675849329130514_845687409998823424_n.jpg

    А також після модернізації лінз відрегулювали мені фари ( 100грн). Тепер я відчув різницю в світлі точно)

    36576919_1675849335797180_2439555241037791232_n.jpg


    Машина стала збитіша явно, на горбах не товче то факт. Але стуки далі присунті. А чому?
    А тому що по невідомим нікому причинам обидвом нижнім кривим ричагам прийшов каюк за 2000км...
    В обидвох розбиті шарові, а в одного сайлентблок просто мотиляється як риба в прорубі... При тому що це дорогі ричаги ТРВ шось по 3500грн за штуку поміняні 2 місяці тому.
    Заїхав в гараж, взяв свої старі ричаги. Треба везти кудась на млин чи ще хз куди на реставрацію... Якась дурня...
     
    • Сумно Сумно x 1
  13. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    До посту ,Exoto

    Трохи є. Але кучу маю історій як на сраному дизельному автоматі заставляв курити дим всякі там тюнінговані суперкари минулого!
    Це типу просто бізнес клас , 180 конів якщо всі дихають - то це оргазм!!!
     
  14. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    а для чого брати трв, коли лемфордер вартує 2200?
    трв гіршою рахується, ну на мій погляд.
    Стосовно реставрації, шойно аж самому стало цікаво, в роуді ричаги підлягають реставрації, в той самий час, як в звичайній а6 то робити не варто.

    Без спору. Дизельні 180 відчуваються яскравіше ніж ті самі бензинові)
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну в оригіналі лежить ТРВ... Чому ТРВ рахується гіршим не ясно з чого такі висновки. Лемф теж часто китайська підробка...


    В татовій А6 це точно оргазм, машина валить як підірвана, роуд не їде взагалі порівняно з нею...

    Все через крутний момент на низьких обертах.
     
  16. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Стояли. Ал вже буои приколи з колодками трв, і ходовку, я вважаю, має бути тільки лемф.
    Брав на е39 товаришу, всю ходовку лемф, поставили, ще шось в жовтні. Недавно був на сто, дивились, амортам каюк, а ходовка в ідеалі.
     
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
     
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    IMG_20180705_110851.jpg Мінімальний надув, кажуть "відкрита", шток внизу.
    IMG_20180705_110845.jpg Максимальний надув, кажуть "закрита". Шток вверху.
    IMG_20180705_110832.jpg Ситуація без "упорного", лопатки закриті, шток ввеху, вроді і надув має бути, а його нема! Упорним регулюєм положення лопаток, між ними має бути проміжок 1-2мм. в кожної турбіни ця величина індивідуальна!
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Лан прийшов час запитатися колективного разуму...
    На ХХ коли холодна то час від часу є і на Р, але регулярно даний звук є на D. Коли стоїш на гальмах.
    Коли проїду кілометрів 5 і дам просратись будь-які відбрації і звуки пропадають, хоч на Р хоч на D.

    Циклова коли все ок порядка 5-5.6мг (що в межах допуску по ельзі).
    Коли починається цей звук - ХХ стає не стабільний, мотором ковбасить. Циклова пригає від 3 до 8 одиниць.

    На відео не чути, але в момент коли дзвенить десь в районі між правою головую і повітряним фільтром чути типу як якийсь гул, важко цей звук описати. Подібний ніби на звук гумового патрубка по металу проведений... Думав що підсмоктує десь, все обдивився - нічого нема. Та й підсос був би завжди, а тут власне після того як дам проратись то пропадає...

    Є ідеї?
    П/С/ Заводка на холодну таки через раз. Деколи за секунду хапає, деколи за 3 при цьому трошки чорного диму в момент запуску.

     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ІМХО, недобрий звук це. Виглядає як щось попадає в резонанс вібраціїї двигуна. Може подушка розхерачина зліва? чи якийсь болт підвіски недокручений знизу? Глянь на той звук знизу на ямі чи ніц не відбрує знизу.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)