Будуть пости. Роботи там достатньо буде. Та й всім в результаті цікаво яка вийде вартість утримування такого автомобіля то точно. Якщо ремонтувати в фашистів то та) А якщо самому в гаражі то дуже сумніваюсь)
Ну та я навіть в А4 не влажу, тільки в В6 ше так сяк, а от В7 я не можу в ній їздити, маленька для мене ппц...
чоловіче, внизу в кожному сидінні є ручка, тягнеш і сунеш крісло назад.. вибач, забув тобі сказати раніше
Ок, ціну не хочеш афішувати, то хоть звідки вона приїхала? Не впевнений, що буду на зїзді, тай погода щось дуже холодна на дворі, щоб там мерзнути, старію Там можна через бортове меню її включити, не треба пульта, там біля ручніка має бути кнопка "Menu", і з меню можна запустити вебасто. В себе так пробував, але якщо помилка по свічці, то видно те саме, щось на їх хворобу похоже. В любому випадку вскриття покаже))) В любому випадку мої вітання!!! Хороший апарат для того, щоб скучно не було і однозначно вартий того, щоб його реанімували ( а то наші люди люблять купити за останні гроші, а то й ще позичені, машину і потім жаліються, що от вона така погана, так ламається і такі дорогі запчастини, а машина то в тому не винна, що власник "рагуль" ). Хоч одна з них попала в хороші руки, а то по фото, тих що дивився, то там стільки хламу вбитого, що то жесть.
Якось покажеш. Не бачу що на дисплеї пише. Стандарна проблема битих пікселів... Хоча давай про це в ПП потриндимо) Найбільше харить думка всіх на СТО та й так в житті. Нашо ти то купив та та пневма то ппц, та ті 2.5 то гавно і т.д. особливо тих людей шо ніколи не мали таких машин... Я тверезо розумів на шо я йду і скіки це все коштує. Думаю шо потягну, тільки перші вкладення зараз туго підуть бо треба відразу багато))
Хаааа, бля дежев'ю... мені те ж саме тринділи за Б5-го, мол ричаги, гємор і насос-форсунка, типу чоловіче навіщо то тобі. Взяв експерементально, шоб визначитись чи воно мені тре, поки втілю в житіє інші плани. Отож! Я задоволений, і..... ..... і, коли втілю чи відпрацюю задумане, то дрочу на Б7 чи Б8-го, альбо Супербу. П/с/ вовка брятися - в ліс не ходити.
@diesel757 Та гемор полягає тільки в фінансовій спроможності. В решті гемору ніякого. Зато як багаторичажка керується і наскільки вона комфортніша то не до порівняння таки... Просто на роуді то все помнож на 3))) Бо ричаги, бо пневма і бо 2.5ТДІ )) От і слухаєш на сервісах то все....
Пневма капець - якщо занедбана або дуже стара, а так нічим не відрізняється від спренжин - тільки мягше іде. А 2.5 ТДІ один з кращих німецьких двигунів. На цьому двигуні майже не замітно різниці між бензином і дизелем.... так що меньше слухай що кажуть
Шось тут якась неувязочка))) Я нікого і не слухаю. Мене то мало цікавить. Начитаний, знаю, все зробиться мало помало)
Я за олроуд кипятком лию,але крім експлуатаційних моментів цікавить розхід,а знаючи як ти катаєш то що покаже реально в тебе ???
1)м-дя та тада, але з таким варіантом і 4,2 стягується 11*26=286 20*14=280 2)я крім 2.7 та 4.2 на бенз небачив,а решту питань по газу для мене непроблема бо за 4 роки описаного тобою на газу немав 3)а які реальні проблеми в 2.7 і чм такий геморний