Діагностика електричної складової дуже проста - це заміри опору на холодну і на гарячу. Порийся в інеті там ці величини мають бути (я щось пригадую про 110 Ом і 75 Ом але не впевнений).
Я вам про тепле, ви мені про мокре... Пряме тестування ТНВД так, при цьому датчик випередження запалення міняє кут. Переключення іде відчутно і все реагує... При цьому звук тарахкотіння ПРОПАДАЄ! А значить що так працює саме випередження запалення на ХХ. Значить інфа яка приходить на датчик не правильна. Читайте ще раз мій допис вище. Такий самий інтернетівський брєд пишете і ви частенько. Щодо ельзи то не маю можливості поставити її на свій комп через те що немає достатньо памяті як мінімум. Не в тому суть. Та ладно кожна друга... Шось я їздив останнім часом мінімум на 5х С5 з АКПП і ні в кого немає ніяких розковбасів. То всі з розковбасом до вас попадають. О так, зовсім не відчувається, особливо коли підсос за датчиком витрати повітря) От зовсім впливати не буде)) ага...
Точно, перевірю, дякую. Диагностика и ремонт форсунки Ауди А6 2,5 TDI V6 двигатель AKN - Volkswagen Technical Site тут пишуть 80-100Ом холодна, 110-120Ом гаряча.
От впертий...))) інфа яка приходить на датчик у базових іде прямо з бортовика минаючи всі моторні датчики... тобто твоє тарахкотіння не створює ТНВД. Блін все розжовувати треба Я не бред пишу а незрозумілі для декого речі.... От той хто не зрозумів і думає що це бред, але мені то пофік.... А суть в тому що робити треба на точній інформації, а не на тому що хтось попробував, або робив так, особливо всякі регулювання Я говорю про поломані машини а не про цілі... читай уважніше відключи у себе фішку повітроміра і побачиш що нічого не поміняється по звуку двигуна. Тобі скидка бо ти молодий дізеліст))) Подиви на свої повітряні труби- через них повітря іде кілограмами - це раз. Друге - після турбіни в тебе підсосу не може бути бо турбіна дає плюс.До турбіни в тебе через трубу проходить300 мг/мс повітря (+/-) 1куб м. повітря важить 2 грм. На бензині 40-50 мг/мс... от тепер прикинь як буде впливати дюрка типу від цвяха на бензин і на дизель. Якщо на бензин це буде 10-20% додаткового повітря, то на дизель 1-2%... На дизелі підсос повітря впливає тільки на управляючий вакуум і через нього на вприск... а не безпосередньо на вприск як на бензині... Але то так фільозофія Я б тобі радив таки поїхати на діагностику АКПП. щоб спец подивився параметри а не просто помилки... може щось і побачиш
А Я ПРО ШО???? Я те саме кажу шо в базових інфа оминає моторні датчики тому і тарахкотіння пропадає! А коли виходиш з базових появляється. Значить проблема однозначно з датчиком випередження кута запалювання. А звідки він бере інфу я вище писав. Ваша точна інформація то міняти ГРМ малюючи фломастером мітки на шківах. Не в образу, але знаю, проходили ми це з вами... І термостат треба міняти там де не треба... Відключав і знаю що нічого не поміняється. А все просто бо ЕБУ йде в аварію і працює по усереднених параметрах. А хто казав на підсос після турбіни? Про шо ви? Підсос максимум може бути від місця після ДМРВ і до турбіни, тобто на тих 20см гофри. Це зрозуміло. Про підсоси зараз взагалі ніхто не говорить вони тут явно ні дочго навіть якби були... Ваш метод то поставити МКПП, то всі проблеми пропадуть, бо фізично не можливо стояти на передачі і на гальмі одночасно) Знаю я тих спеців по АКПП. Їм би лиш би шось міняти...
Шег... блін не заставляй мене матюкатись... Датчик кута випередження в ТНВД... і якщо в базових в тестовому все працює то датчик випередження ні при чому бо це складова ТНВД... ніхрена ти не розумієш звідки йде інформація Шег не вигадуй .. я ні разу не помилився з діагностикою по температурі... інша справа що власник забив на то бо електронний термостат тільки з пауком і біля 100 баксів.. але то проблема власника а не моя Попробуй на бензині теж в аварію але мотором трясе як хрен зна що... Не в режимі справа а в чутливості до позаоблікового повітря... я тобі на пальцях пояснив процентність, але ти так і ніхрена не зрозумів. і по АКПП ніхрена ти не зрозумів... і спеців не бачив... поїдь до Діми на кільцевій коло газової запрвки він тобі багато чого розкаже і міняти нічо не треба кароче роби що хочеш вали по дурному бабки в ту машину все одно толку не буде, з таким підходом рано чи пізно дасть клина
То не заставляйте матюкатись і мене) Я про те саме кажу шо проблема не в датчику випередження а в тому чому його робота на ХХ не правильна - а значить його збиває якийсь інший датчик який дає йому інфу. Ну але формально проблема в не коректній роботі датчика випередження. Ага, особливо керміту нашому дуже треба було термостат міняти) Аж бігом) Бо там нема шо розумти. До чого там АКПП. АКПП двигуном і вприском не управляє. А навпаки інфа з двигуна управляє АКПП. І спеців не бачив тому що їх немає практично. А ті хто є спецамми про них чомусь мало хто знає. Я таких ще не зустрічав. Всі інші працюють методом тика. Міняти все підряд. Я готовий платити бабки по факту вирішення проблеми, а не за заміну того що не дає результату тому послугами СТО практично перестав користуватися. Бо діагностувати ніхто нічого нормально не може. Рахування чужих бабок, дєдок тощо не приводить ні до чого хорошого.
Карочє так, хто зрозумів хто не зрозумів. Хто вливає бабло і їде шукати толк в ремонті АКПП чи термостата тощо... А я шукаю правду свою і завжди її знаходжу. І тому я таку машину думаю що можу купити бо людина яка з тим не розбереться сама її на любому СТО розведуть на тисячі $$$... Тому що на власників олроудів як мінімум на товстосумів дивляться... Дякуючи порадам @RaZoR і чувакам з російського ауді-клубу проблема стала ясна. Але ще шукаю варіанти її вирішення. Для затравочки от. Знімаю фішку з ДТОР і все робота двигуна повністю нормалізується і жодних дивних звуків і тряски. Є така штука як попередній вприск форсунок. Працює ця штука тільки до 80градусів охолоджуючої рідини. Кожна форсунка має дві ступені вприску, відповідна перша ступень це і є цей попередній вприск і керуєтсья він яксось через "мозок" ТНВД. Я не дуже вдався в деталі і механіку роботи поки що. Потрібна вона на холодний двигун наче для того щоб двигун м"якше працював і прибрати звук дизельного тарахкотіння... Справа в тому що це глюк чи збій роботи самого мозку насосу, а взагалі скоріше за все самого дозатора насосу. Ну або їх робота в парі... Відремонтувати і налаштувати ці речі в Україні не ясно чи можна нормально і взагалі де тому що немає відповідного обладнання впринципі. Навчилися тільки "перепаювати транзистор в мозгах" і не більше толком... Виходів з ситуації є по суті декілька. 1 - просто прибрати з прошивки попередній вприск форсунок взагалі, заодно програмно відключити ЕГР і мінімально додати наливу на низах щоб краще їхала. Прошивку мені вже скинули таку, треба лиш перевірити свій номер ЕБУ чи номер такий самий. Ну можливо порівняти прошивки впринципі, ну або маю варіанти що свою прошивку вичитаю і мені відключать цей попередній вприск. Скоріше за все це буде першочергове рішення. Шнурок і комп для того є. 2 - Є така штука як коректор сигнала для ТНВД. Не знаю хто придумав але помоєму це чуваки з Херсона і продають її. Вона припаюється до штатних мозгів ТНВД і має додатковий діагностичний роз"єм через який можна класно налаштувати карту вприску і нормально додати потужності. Особливо коли я поставлю розпилювачі більші. 3 - цей варіант впринципі найправильніший з точки зору здорового глузду і подальшого тюнінгу) Купити новий насос. Ну новий не купиш, але найшов офіцйний Bosch Diesel Servece в Жешуві який займається реставрацією цих насосів повністю. Мають все необхідне обладнання і дають гарантію 2 роки на насос. Ціна питання 1900 злотих з обміном на свій старий. Зараз хочу вирішити з ними питання чи можна просто приїхати в Жешув віддати свій насос і взяти новий власне чи треба щось чекати. Бо доїхати до Жешува явно простіше ніж шукати в сраці меду... Але вони шось поки мовчать і не відповідають на пошту. Хоча і я поки не готовий прямо завтра зірватися і їхати за новим насосом з чисто фінансової точки зору. Спершу як і всі стану на граблі двічі і попробую складні методи))) Тобто в сумарному результаті заміна ТНВД що я робив нічого толком не дала, так як по логіці речей хоч дозатор і інший, але мозги ТНВД то я перепаяв на свої, а значить вони власне дефектні. А залізо теж помоєму в +/- однаково хріновому стані бо різниці в динаміці толком немає. Я не кажу що машина не їде, для 80% людей я думаю вона нормально їде. Але не для мене, бо я знаю що має бути значно значно краще!!! В любому випадку продати своє ТНВД за 250-300$ я думаю завжди зможу бо вони всі вже своє майже віджили, а народ їх міняє просто аби їхала машина...
Добре шо розумієш що на граблі стаєш І мені цікаво що то в тебе за додаткова банка на зворотній магістралі палива? то якийсь додатковий фільтр? Ну і цікаву інйу я отримав сьогодні про ці два режими вприску на холодну і на гарячу. І думаю що багато людей кут запалювання виставляють на холодну...
Та стаю на ті граблі чисто з того формату щоб розібратися в системі. Просто міняти все на нове не цікаво. Кум почне рахувати мої витрати знову. І скаже шо треба їхати АКПП ремонтувати. Яка банка? Щось не дуже зрозумів про що ти) Так кут запалення треба ставити на гарячу то точно. Але я скільки раз порівнював то кут запалення в базових параметрах в пізньому (по якому і виставляють) ніфіга не відрізняєть на гарячу/холодну. Лиш на 0.2 може десь..
Кут запалювання виставляється на холодну, корегується на гарячу( на старих трамблерах, на безтрамблерних машинах кут на горячо корегує бортовик) кут вприску тілько на горячу.... кут запалювання на бензині ... кут вприску на дізелі....це принципово різні речі))))))
бортпровідниця?))) Так з кутом вприску і кутом запалення просто плутатина в словах. Всі розуміють про шо мова йде.
Сьогодні мав пару хвилин і добрався до шлангів обратки форсунок. Були вони в мега плачевному стані і протікали. Шланги коли знімав вони просто тріскались. Під обмоткою того навіть не видно. Тому купив звичайний гумовий шланг 3.2мм десь 2 метри довжини. Вистачило якраз повністю на всі шланги. Але ще планую купити такого ж і поміняти його на вакуумних трубках. Бо там теж напевно десь вони вже потріскані. Маю питання до публіки. З кожної голови після форсунок до ТНВД стоять звототні клапани. Звичайні пластмасові. В теорії я розумію що вони мають продуватися в одну сторону. В мене обидва клапана не продуваються нікуда((( В обидві сторони створюється вакуум. Як воно взагалі прокачувало обратку? Може тому і срала вона по клапанних кришках... Наразі поставив просто без клапанів напряму. Питав в одного знайомого в нього двигун AFB каже шо таких клпанів немає. Завтра ще в батькові А6 гляну чи вони є. Купити то я їх куплю, але питання чому десь вони є а десь немає, тобто можливо можна просто без них їздити?)
Ну кароч тако. Хто не ризикує той не п"є шампанського як то кажуть. Розпилювачі форсунок. Варіанти: Італійські якісь дешеві - 950грн за штуку іто відгуки про них не дуже. Bosh - порядка 1400грн за штуку - відгуки хороші. Aliexpress - 10$ за штуку - відгуків ніяких (DEFUTE) Вирішив брати розпилювачі з АЛІ на свій страх і ризик. До того ж ціна така за комплект як за одну Бошівську і писати відгуки. Брав розпилювачі з більшим діаметром 0.216мм помоєму з двигуна BAU маркування DLSA14P1025. Про всяк випадок враховуючи китайський брак і взагалі для заспокоєння взяв комплект 12штук за 106$. Приїхали буквально за 8 днів. При тому що посилка була відправлена з Естонії судячи з штампу на упаковці. На вигляд достойні. З допомогою @RaZoR протестили всі 12 розпилювачів. Питання виникли до 2х розпилючів, але іто не однозначні. Можливо помити їх нормально і все буде ок, бо ми того не зробили в понеділок. (Сьогодні з ними ж ситуація була краща значно після промивання в солярці і перших тестів) Нагадаю що машина моя не їде, динаміки 0, витрата велика. Давно хотів полізти знімаит клапанні кришки і дивитися на стан валів і гідриків, чекав розпилювачів, але про це далі. Отже, мої старі розпилювачі. Відкриття всіх рівномірно 200-210бар. Що мало. Хоча не лиють і розпилюють норм наче. Розпилювачі DEFUTE (китайські) Відкриття всіх порядка 270бар. Працюють чотко! Я був дуже щасливий коли це бачив) Гарний розпил і чітке спрацювання. Забігаючи наперід скажу що машина поїхала значно, значно краще!!! Автомат почав перемикати передачі на 1700-1800обертах, замість 2000-2200. Потрібно на педаль тиснути легше. Витрата миттєва також знизилась і звук двигуна став явно приємніший і тихший. Це дуже і дуже радує. З проблем - з"явилася не слабенька чорна хмара диму з вихлопу коли тиснеш педаль газу. Судячи зі всього тепер мало повітря і треба таки якось зняти турбіну почистити і регульнути її. Ну і поки доїхав з Винник додому почала "пчихати" якась форсунка. Думаю що щось забув закрутити. Або може шайбу поставити... Треба буде перевіряти. А от перевірка цього себе не заставить довго чекати. В результаті зняття клапанних кришок було знайдено 5 злетівших рокерів (3 в правій голові і 2 в лівій). Чи як то правильно балансирів судячи з ЕТКА. Всі їх знайшли в головках і дістали. Відповідно 5 гідриків просто провалені. Яка доля інших - не відомо, але ясно те що машина в такому стані їхати добре не буде. І ясно те що міняти буду всі гідрики без перебору. Найбільший страх кожного власника цього мотору зношені вали був спростований в мому випадку. Вали в чудовому стані, не мають виробітки практично і не потребують заміни. А надалі нові гідрики і регулярна заміна масла все врятує. Вали стоять ще оригінальні, пробіг на машині 240тисяч і виглядає цілком реальним. Коротше кажучи на черзі етап через який проходить кожен власник V6 TDI від VAG. Рано чи пізно це б довелось зробити, тому краще рано ніж пізно) Величезне дякую @RaZoR за допомогу!!! За надання інструменту і терпіння мене))) Далі буде!
Цікава хронологія, спочатку зняв форсунки не знімаючи клапанних кришок - маг просто, а потім добрався до рокерів... То що зразу не було видно що рокерів бракує??? І так - чорна хмара каже про те, що забагато соляри йде у вприск, може дарма брав більший діаметер отвору?