Спочатку почав говорити про форсунки тому і закінчив про форсунки)) Зразу було видно що рокерів бракує звісно. Ну я думаю що треба тепер регульнути турбіну знову і познімати логи наддуву бо вона явно не встигає трошки розкрутитися коли газ тисну. Ну а ще 3 впускних клапана не відкриваються, то ж це напевно теж немало впливає на кількість повітря)
Олег, так це сарказм був, та звичайно видно було по його посту що він ті розпилювачі все ж таки поставив, то ясно що знімав і бачив що твориться Мене більше цікавить навіщо брати з більшим діаметром отвору, десь є мануал як то потім відтюнінгувати щоб хмари чорної не було? Бо мені теж дуже кортіло розпилювачі нові купити на алі, але якось ще не дійшов до того. Бо мені думалось що до форсунки з електричним датчиком тре інший якись розпилювач
Розпилювачі взаємозамінні у всіх 180сильних помоєму. На більших розпилювачах краща хмара там інша технологія. Їх багато хто ставить і при повністю спавному моторі там не треба нічого регулювати і диму чорного не має бути. Наддув має бути достатній для згорання того палива. Інша справа те що в мене не відкривається мінімум 3 впускних клапана в різних циліндрах, це тіки ті де рокера вилетіли. А може ще якісь гідрики заклинили... Відповідно повітря точно буде в недостатній кількості попадати в циліндр і звідси вже буде чорний дим. Ну і турбіна сама по собі має нормально дути і не підкглючувати геометрія. Тоді диму не буде)
Імхо я думаю що ПНВТ тре калібрувати під більші отвори. ТОбі наддув не допоможе. Одного впускного достатньо щоб циліндр працював на 90 % в плані заповнення його повітрям, це теж моє ІМХО. Ну, і звклинивші гдрики не впливають на відкриття клапана а лише на зусилля валу яке потрібне для вікриття клапану - в тому плані вал стирається швидше в рази та й ще залежить в якому положенні той гідрик заклинив, якщо в нижньому то взагалі майже не впливає.
Думаю тут хіба @RaZoR шось зможе толковіше прояснити. Моя думка що через один клапан достатня кількість повітря не зайде навіть на 90%. Скажу так чисто по форумах, розмовах і читанню на справну машину люди ставлять ці розпилювачі і без прошивок диму немає зовсім. Тому хз Заклинивші і ті що м"яко прожимаються не впливають. Але ті що випали то вже як мінімум 5 клапанів не працює зовсім)
Ну кароч не відходячи від каси поміняв всі 24 гідрика і всі рокера. Впринципі старі рокера були в прекрасному стані і можна було б їх назад ставити, але вирішив не паритись і поставити все нове. Гідрики практично всі неробочі були. Намахався з тим ппц, зато все зробив по мануалу, з динамометричиними ключами. Тому маю чистий спокій з тим. Машина поїхала ще краще. І вже мені подобається майже як вона їде, але ота чорна хмара диму ззаду мене постійно лякає тиснути на газ))) Треба шось з тим рішати. Питання розковбасу поки працює предвприск не пройшло. Питання заводки на холодну теж актуальне... Таки прийдеться ще на новий ТНВД розщедритися я так бачу)))
Судячи по упаковці гідрики гроблені в китаю - на корпусі вибито одну букву чи три. Яка ціна гідриків. перед установкою коли прокачував вони рипіли чи мягко ходили. через 2-3 тис тре знімати кришки і перепровіряти.... Майже завжди з 10 один бракований
Тисяч через 100 знімлю кришки подивлюсь. Все INA зі всіма маркуваннями і упаковки явно не китайські. То не ви, Юра, здогадки для Ванги пишете?) Нормально ходили без дивних ніяких звуків. Прокрутив мотор раз 10 перевіряв все після установки. Потім 4 години не заводив машину. Гідрик INA - 127грн Рокер INA - 125грн
Оригінальні ІНА по чотири шт в пласмасових коробочках з буквою І в торці і коштують в районі 200 грн. А пласмасові коробочки упаковані в картонні як у тебе. А щоб не диміла пошукай предвприск на механічних форсунках покрути цикльовку, поміняй ТНІД і поплюй на вихлоп - сильно помагає особливо останнє.
Ну виглядає гірше ніж з"їзд форд фокус)) Трошки покатався вчора познімав логи. І курча не бачу ніяких проблем з двигуном взагалі. Наддув прекрасний, навіть думаю в турбіну нема сенсу лізти, чітко все виходить на максимальний наддув на 1800обертах, по повітрю все ок, по наливу все ок... А курва срає чорним, треба лізти в прошивку)))
Ну.. що тут скажеш... На вигляд наче все ок... Подача, наддув, хіба трошки маф занижує, рекомендую помити! Ще би глянути логи по куту.. І шо зараз робиться з корекцією?
bass ці розпилювачі не є більшими (хіба зовсім трошки) вони просто є новішими... На всіх АКЕ до 2001року, тобто доррестайлові ставились розпилювачі DSLA142P925 (6х0,141х142) а післярестайлові АКЕ і БАУ ставились розпилювачі DSLA142P1025. (6х0.15х142)