OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Спочатку почав говорити про форсунки тому і закінчив про форсунки)) Зразу було видно що рокерів бракує звісно.

    Ну я думаю що треба тепер регульнути турбіну знову і познімати логи наддуву бо вона явно не встигає трошки розкрутитися коли газ тисну. Ну а ще 3 впускних клапана не відкриваються, то ж це напевно теж немало впливає на кількість повітря)
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Добавлю - маю форсунки, от на них і перевіряли розпилювачі.
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Олег, так це сарказм був, та звичайно видно було по його посту що він ті розпилювачі все ж таки поставив, то ясно що знімав і бачив що твориться ;) Мене більше цікавить навіщо брати з більшим діаметром отвору, десь є мануал як то потім відтюнінгувати щоб хмари чорної не було? Бо мені теж дуже кортіло розпилювачі нові купити на алі, але якось ще не дійшов до того. Бо мені думалось що до форсунки з електричним датчиком тре інший якись розпилювач :sad:
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Розпилювачі взаємозамінні у всіх 180сильних помоєму.
    На більших розпилювачах краща хмара там інша технологія.
    Їх багато хто ставить і при повністю спавному моторі там не треба нічого регулювати і диму чорного не має бути. Наддув має бути достатній для згорання того палива.

    Інша справа те що в мене не відкривається мінімум 3 впускних клапана в різних циліндрах, це тіки ті де рокера вилетіли. А може ще якісь гідрики заклинили... Відповідно повітря точно буде в недостатній кількості попадати в циліндр і звідси вже буде чорний дим.
    Ну і турбіна сама по собі має нормально дути і не підкглючувати геометрія. Тоді диму не буде)
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Імхо я думаю що ПНВТ тре калібрувати під більші отвори. ТОбі наддув не допоможе. Одного впускного достатньо щоб циліндр працював на 90 % в плані заповнення його повітрям, це теж моє ІМХО. Ну, і звклинивші гдрики не впливають на відкриття клапана а лише на зусилля валу яке потрібне для вікриття клапану - в тому плані вал стирається швидше в рази та й ще залежить в якому положенні той гідрик заклинив, якщо в нижньому то взагалі майже не впливає.
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Думаю тут хіба @RaZoR шось зможе толковіше прояснити. Моя думка що через один клапан достатня кількість повітря не зайде навіть на 90%.

    Скажу так чисто по форумах, розмовах і читанню на справну машину люди ставлять ці розпилювачі і без прошивок диму немає зовсім. Тому хз

    Заклинивші і ті що м"яко прожимаються не впливають. Але ті що випали то вже як мінімум 5 клапанів не працює зовсім)
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну кароч не відходячи від каси поміняв всі 24 гідрика і всі рокера.
    Впринципі старі рокера були в прекрасному стані і можна було б їх назад ставити, але вирішив не паритись і поставити все нове.

    Гідрики практично всі неробочі були.

    Намахався з тим ппц, зато все зробив по мануалу, з динамометричиними ключами. Тому маю чистий спокій з тим.
    Машина поїхала ще краще. І вже мені подобається майже як вона їде, але ота чорна хмара диму ззаду мене постійно лякає тиснути на газ))) Треба шось з тим рішати.

    Питання розковбасу поки працює предвприск не пройшло. Питання заводки на холодну теж актуальне... Таки прийдеться ще на новий ТНВД розщедритися я так бачу)))

    37919651_1711192502262863_6276241121303592960_n.jpg 37940103_1711192575596189_7802444096236158976_n.jpg 37977209_1711192515596195_364135938764308480_n.jpg 38013398_1711192798929500_5516514595516186624_n.jpg 37981985_1711192712262842_7317472495299198976_n.jpg 37978471_1711192632262850_3687442131871334400_n.jpg 37888041_1711192692262844_3844120279676616704_n.jpg 37971887_1711192588929521_1148621344695386112_n.jpg 37940058_1711192645596182_8421357945970753536_n.jpg 37933259_1711192792262834_2085234990466990080_n.jpg
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Судячи по упаковці гідрики гроблені в китаю - на корпусі вибито одну букву чи три. Яка ціна гідриків. перед установкою коли прокачував вони рипіли чи мягко ходили. через 2-3 тис тре знімати кришки і перепровіряти.... Майже завжди з 10 один бракований
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тисяч через 100 знімлю кришки подивлюсь.
    Все INA зі всіма маркуваннями і упаковки явно не китайські. То не ви, Юра, здогадки для Ванги пишете?)

    Нормально ходили без дивних ніяких звуків. Прокрутив мотор раз 10 перевіряв все після установки. Потім 4 години не заводив машину.

    Гідрик INA - 127грн
    Рокер INA - 125грн
     
  10. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    :crazy:
    [​IMG]
     
    • Смішно Смішно x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Оригінальні ІНА по чотири шт в пласмасових коробочках з буквою І в торці і коштують в районі 200 грн. А пласмасові коробочки упаковані в картонні як у тебе.
    А щоб не диміла пошукай предвприск на механічних форсунках покрути цикльовку, поміняй ТНІД і поплюй на вихлоп - сильно помагає особливо останнє.
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    То бздури і інтернетів ваших чи ЕЛЬЗА так пише?

    боюсь шо зігниє...
     
  13. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    кат вирізав? а батя?
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Катів вже до мене не було)))
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    я тобі в живу можу ті бздури показати. Забагато розбирати якщо вилітає один два гідрики
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Нагадує з'їзд і ФОРД ФОКУС універсал
     
    • Смішно Смішно x 1
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну виглядає гірше ніж з"їзд форд фокус))


    Трошки покатався вчора познімав логи.
    І курча не бачу ніяких проблем з двигуном взагалі. Наддув прекрасний, навіть думаю в турбіну нема сенсу лізти, чітко все виходить на максимальний наддув на 1800обертах, по повітрю все ок, по наливу все ок... А курва срає чорним, треба лізти в прошивку)))

    Screen Shot 2018-07-30 at 10.18.52 PM.png
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ну.. що тут скажеш... На вигляд наче все ок... Подача, наддув, хіба трошки маф занижує, рекомендую помити! Ще би глянути логи по куту.. І шо зараз робиться з корекцією?
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Так він же ж мив його майже перше що він зробив.
     
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    bass ці розпилювачі не є більшими (хіба зовсім трошки) вони просто є новішими... На всіх АКЕ до 2001року, тобто доррестайлові ставились розпилювачі DSLA142P925 (6х0,141х142) а післярестайлові АКЕ і БАУ ставились розпилювачі DSLA142P1025. (6х0.15х142)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)