OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ба навіть читав десь на днях російський форум де "гуру" писали і тестили що ці форсунки наливають навіть менше ніж 925! При однаковому тиску. Але розпил кращий і продуктивніший. Проте з іншої сторони можуть налити і більше.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це як...??? форсунку іншим кінцем в двигун засунути))))) Класні "гуру" ...ляє меньше але більше.... Та все просто -більша дюра більше ляє соляри - значить інакша циклевка і інакші паливні таблиці, інакша потужність двигуна. якщо таблиці старі то не має стехіометрії в різних режимах..... по простому кількість соляри не відповідає кількості повітря
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    чоловіче, поміняй масло і буде тобі щастя!
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Прокладку потрібно там всім замінити ;)
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Пост на супер роздуми...
    Біда не покидає мене))

    Тема все далі буде про чорний дим з вихлопу. Він просто адський і це ви бачили на відео...
    Зрозуміло одне старі форсунки відкривались при 200бар і були менші, поставив більше і почалось. Але машина почала їхати краще бо більший налив. То ясно.
    Стало мало повітря і тому срає димом це теж логічно...

    Дякую велике @RaZoR ми з ним поковирялися в прошивці.
    Спочатку дали наддув до 2500мбар. Нічо не дало, але поперла ще краще.
    Потім зменшили подачу пального до 35мг практично (базова 42мг). Диму стало менше, але його всеодно дофіга і тяга впала конкретно. Ну це логічно теж.

    Аж нарешті прийшло в голову познімати лог по кутах.
    І тут виявилась просто мега цікава штука....

    В мене кут вприску на протязі всього розгону йде в ATDC!!!! Тобто після ВМТ.
    Screen Shot 2018-08-02 at 9.31.45 PM.png

    Як це взагалі можливо???? Як машина при цьому їде взагалі?
    Тобто поршень пішов вниз вже і тут вливається соляра, як вона взагалі буде запалюватися, якщо це вже робочий такт???

    Це звісно може пояснити те що паливо не догорає і тому валить чорний дим(якщо воно раптом загорілося). І це логічно. Не логічно і не зрозуміло тільки як машина їде??


    Для прикладу ось лог мого знайомого теж з двигуном АКЕ тільки на механіці.
    Там кути чітко в BTDC показує.

    Screen Shot 2018-08-03 at 9.32.22 PM.png


    Any ideas???
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    випий пива!
     
    • Смішно Смішно x 1
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Почитай що таке кут запалювання на дизелі, то не то саме що випередження запалення на бензині. Паливо вприскується саме тоді коли поршень йде на стиск і ніяк не після того як він вже пройшов вмт. Коли поршень доходить у вмт відбувається загоряння стисненої суміші.
     
  10. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    казав тобі перекинь мозги з батіного корита, 5 хвилин діла то..
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та це взагалі не кут запалення, це кут вприску.
    Це все зрозуміло. В тому і питання що вприск іде ПІСЛЯ ВМТ. Як запалюється суміш?
    Підозрюю що це косяк ваг-кому. І він в логах фіксує то значення в якому почав писати лог. А насправді кут йде ДО ВМТ. Інакше немає ніякого пояснення.
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    В пригципі суміш запалюється від температури стисненого повітря. То і загорітися воно повинно навть після вмт. Просто температура там не різко але падає, і тому суміш може не загорітися, або загорітися не повністю. От і маєш сажу і чорний дим. Тому, чисто і законів фізики, ранній кут краще бо вприскуючи паливо ми зменшуємо ще обєм до максимального стиску, паливо встигає ще прогрітись разом з повітрям і краще загорітись, але є ризик що воно загориться ще до ВМТ і тоді розширення (спротив поршню, адже він все ще йде вгору на стиск) буде шкодити... На вдміну коли вприск піде прямо у вмт і тоді запалювання буде пізнє, що має допомогти поршню йти вниз (корисна робота), але як я сказав спочатку є ризик що не загориться вся суміш або взагалі не загориться.
    З.І Різниця в градусах вприску якщо перевести в мікрометри ходу поршня надто мала і в загальному можна говорити що вприск йде рівно у вмт, з корекцією на пару мікрометрів ходу поршня до вмт і після. От настільки це прецизійна механіка. І тут дає своє зношення розпредвалів, зношення плунжерів ППВТ на мікрони...
     
    Останнє редагування: 3 сер 2018
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Зношення розпредвалів до запалювання нідочого, бо штовхати клапани то не є прецизіна механіка на мікрони а от зношення валу чи плунжерів ППВТ то таки сильно впливає на кут
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    @bass ти все правильно говриш.
    Тут скоріше за все проблема в мозгах ТНВД може бути, так як є проблема з предвприском. І можливо проблема з кутами теж пов"язана з мозгами.
    Так як плунжера скоріш за все нормальні бо ТНВД накачує повністю необхідну дозу палива.
    Все ж кут вприску повинен бути при таких навантаженнях ДО ВМТ. І тут не зрозуміло чи це реально кут в мене після вмт чи то так ваг-ком показує...
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Для цього є механізм регулювання опередження вприску у самому ТНВД. коли проводиться тест в базових установках то голку комп ганяє у крайні положення і якщо переключення ідуть кожних 9-10 сек значить ТНВД справний не дивлячись на знос
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Трохи відійдем від двигунової теми)))
    З кутами всьо ясно. Розібрався. Ваг-ком так показує логи. Якщо почав писати лог і кут був ПІСЛЯ ВМТ то так і буде показувати, але насправді все ок. Тому то всьо фігня.

    А сьогоднішній день теж не пройшов даремно))
    Навернувся пару днів назад в мене датчик дорожнього просвіту задній правий. По пневмі само собою помилка.
    Ну що робити, тре мінєти.
    Купив на авто.про вживаний за 800грн. Ціна доволі адекватна як за вживаний, наші по 1200-1300грн луплять за них і їх ніколи нема на розборках. Поміняв.

    38444411_2272526859428069_3135626151020462080_n.jpg

    Далі фари.
    Ще коли я поміняв лінзи я щось не найшов у Львові ніде герметика такий як був по заводу, а це просто така ковбаса, подібна на пластилін. Приклеює дуже добре. Ну і купив на базарі якусь срань за 60грн в тюбіку тіпа герметик для фар.
    По консистенції це таке говніщє, дуже подібне на звичайний герметик для ванн і тд. Ну але я думав що він, курва, засохне. ґ
    Але не тут то було, він жирний, не сохне і нічо не клеїть. Відповідно після кожного дощу і мийки в мене потіли фари.
    Не феньшуй. На просторах нету знайшов оригінальний герметик який там має бути.
    Купив 3метри, якраз вистачило на 2 фари. (115грн за метр 8мм товщиною)
    Кожен раз знімати і то лайно вичищати з пазів то мєрзость. Тому якщо хто шо буде робити не скупіться на нормальний герметик.

    38454082_294117068028744_935580040416985088_n.jpg 38498003_697110290624461_6715042781586259968_n.jpg

    А ще мене дуже дратували мої склоочисники. 2001 рік це дорестайлові повідки. На щітки під звичайний гачок, але вони фактично прямі і їх ефективність низька. А якщо ставити довші щітки то фігово притискаються до скла. На швидкості за 120, вже взагалі від скла відриваються вітром.
    Тому за 550грн купив рестайлові з оригінальними щітками.
    В щітках відразу поміняв просто гумки. І надів на них "декорацію" від китайських щіток.
    Тепер все феньшуй. Труть значно краще. І виглядають естетичніше.

    38448981_704046006606040_856816185658834944_n.jpg 38405035_659977404383663_4520670859651710976_n.jpg 38458606_373024913227903_3968220078339522560_n.jpg
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    а димить то чого?
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А не їде чого?)
     
  19. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Бідний ти бідний , Шег
     
    • Смішно Смішно x 1
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Бідний бо дурний. Дурний бо бідний)))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)