Ба навіть читав десь на днях російський форум де "гуру" писали і тестили що ці форсунки наливають навіть менше ніж 925! При однаковому тиску. Але розпил кращий і продуктивніший. Проте з іншої сторони можуть налити і більше.
Це як...??? форсунку іншим кінцем в двигун засунути))))) Класні "гуру" ...ляє меньше але більше.... Та все просто -більша дюра більше ляє соляри - значить інакша циклевка і інакші паливні таблиці, інакша потужність двигуна. якщо таблиці старі то не має стехіометрії в різних режимах..... по простому кількість соляри не відповідає кількості повітря
Пост на супер роздуми... Біда не покидає мене)) Тема все далі буде про чорний дим з вихлопу. Він просто адський і це ви бачили на відео... Зрозуміло одне старі форсунки відкривались при 200бар і були менші, поставив більше і почалось. Але машина почала їхати краще бо більший налив. То ясно. Стало мало повітря і тому срає димом це теж логічно... Дякую велике @RaZoR ми з ним поковирялися в прошивці. Спочатку дали наддув до 2500мбар. Нічо не дало, але поперла ще краще. Потім зменшили подачу пального до 35мг практично (базова 42мг). Диму стало менше, але його всеодно дофіга і тяга впала конкретно. Ну це логічно теж. Аж нарешті прийшло в голову познімати лог по кутах. І тут виявилась просто мега цікава штука.... В мене кут вприску на протязі всього розгону йде в ATDC!!!! Тобто після ВМТ. Як це взагалі можливо???? Як машина при цьому їде взагалі? Тобто поршень пішов вниз вже і тут вливається соляра, як вона взагалі буде запалюватися, якщо це вже робочий такт??? Це звісно може пояснити те що паливо не догорає і тому валить чорний дим(якщо воно раптом загорілося). І це логічно. Не логічно і не зрозуміло тільки як машина їде?? Для прикладу ось лог мого знайомого теж з двигуном АКЕ тільки на механіці. Там кути чітко в BTDC показує. Any ideas???
Почитай що таке кут запалювання на дизелі, то не то саме що випередження запалення на бензині. Паливо вприскується саме тоді коли поршень йде на стиск і ніяк не після того як він вже пройшов вмт. Коли поршень доходить у вмт відбувається загоряння стисненої суміші.
Та це взагалі не кут запалення, це кут вприску. Це все зрозуміло. В тому і питання що вприск іде ПІСЛЯ ВМТ. Як запалюється суміш? Підозрюю що це косяк ваг-кому. І він в логах фіксує то значення в якому почав писати лог. А насправді кут йде ДО ВМТ. Інакше немає ніякого пояснення.
В пригципі суміш запалюється від температури стисненого повітря. То і загорітися воно повинно навть після вмт. Просто температура там не різко але падає, і тому суміш може не загорітися, або загорітися не повністю. От і маєш сажу і чорний дим. Тому, чисто і законів фізики, ранній кут краще бо вприскуючи паливо ми зменшуємо ще обєм до максимального стиску, паливо встигає ще прогрітись разом з повітрям і краще загорітись, але є ризик що воно загориться ще до ВМТ і тоді розширення (спротив поршню, адже він все ще йде вгору на стиск) буде шкодити... На вдміну коли вприск піде прямо у вмт і тоді запалювання буде пізнє, що має допомогти поршню йти вниз (корисна робота), але як я сказав спочатку є ризик що не загориться вся суміш або взагалі не загориться. З.І Різниця в градусах вприску якщо перевести в мікрометри ходу поршня надто мала і в загальному можна говорити що вприск йде рівно у вмт, з корекцією на пару мікрометрів ходу поршня до вмт і після. От настільки це прецизійна механіка. І тут дає своє зношення розпредвалів, зношення плунжерів ППВТ на мікрони...
Зношення розпредвалів до запалювання нідочого, бо штовхати клапани то не є прецизіна механіка на мікрони а от зношення валу чи плунжерів ППВТ то таки сильно впливає на кут
@bass ти все правильно говриш. Тут скоріше за все проблема в мозгах ТНВД може бути, так як є проблема з предвприском. І можливо проблема з кутами теж пов"язана з мозгами. Так як плунжера скоріш за все нормальні бо ТНВД накачує повністю необхідну дозу палива. Все ж кут вприску повинен бути при таких навантаженнях ДО ВМТ. І тут не зрозуміло чи це реально кут в мене після вмт чи то так ваг-ком показує...
Для цього є механізм регулювання опередження вприску у самому ТНВД. коли проводиться тест в базових установках то голку комп ганяє у крайні положення і якщо переключення ідуть кожних 9-10 сек значить ТНВД справний не дивлячись на знос
Трохи відійдем від двигунової теми))) З кутами всьо ясно. Розібрався. Ваг-ком так показує логи. Якщо почав писати лог і кут був ПІСЛЯ ВМТ то так і буде показувати, але насправді все ок. Тому то всьо фігня. А сьогоднішній день теж не пройшов даремно)) Навернувся пару днів назад в мене датчик дорожнього просвіту задній правий. По пневмі само собою помилка. Ну що робити, тре мінєти. Купив на авто.про вживаний за 800грн. Ціна доволі адекватна як за вживаний, наші по 1200-1300грн луплять за них і їх ніколи нема на розборках. Поміняв. Далі фари. Ще коли я поміняв лінзи я щось не найшов у Львові ніде герметика такий як був по заводу, а це просто така ковбаса, подібна на пластилін. Приклеює дуже добре. Ну і купив на базарі якусь срань за 60грн в тюбіку тіпа герметик для фар. По консистенції це таке говніщє, дуже подібне на звичайний герметик для ванн і тд. Ну але я думав що він, курва, засохне. ґ Але не тут то було, він жирний, не сохне і нічо не клеїть. Відповідно після кожного дощу і мийки в мене потіли фари. Не феньшуй. На просторах нету знайшов оригінальний герметик який там має бути. Купив 3метри, якраз вистачило на 2 фари. (115грн за метр 8мм товщиною) Кожен раз знімати і то лайно вичищати з пазів то мєрзость. Тому якщо хто шо буде робити не скупіться на нормальний герметик. А ще мене дуже дратували мої склоочисники. 2001 рік це дорестайлові повідки. На щітки під звичайний гачок, але вони фактично прямі і їх ефективність низька. А якщо ставити довші щітки то фігово притискаються до скла. На швидкості за 120, вже взагалі від скла відриваються вітром. Тому за 550грн купив рестайлові з оригінальними щітками. В щітках відразу поміняв просто гумки. І надів на них "декорацію" від китайських щіток. Тепер все феньшуй. Труть значно краще. І виглядають естетичніше.