Шег, а розкажи де брав герметик до фар і якого діаметру лінзи стоять в оригіналі? Бо щось мені не хочеться дуже колхозити з 3". То там 2.5" чи 2.8"? Може де розміри оригінальних мєш?
Визначити які саме лізни там стоять не знявши важко. В самих перших версій до 2000х стояли 2.5" точно, в всіх після 2002 стоять вже 3.0" В тих перехідних 2000-2002 стояли і 2.5 і 2.8". Це що стосуєтсья А6С5. Фари 2.8-3" були вже з бі-ксеноном. В олроудів всіх стояли лінзи 2.5" без БІ-ксенона штатно і ніяких інших. Герметик брав тут - Бутиловый многоразовый (термопластичный) герметик для фар Імхо ставити 2.5 дюйма знову нема сенсу. Для А6С5 є готові рішення перехідних пластин під 3" лінзу. Власне на якій я і колхозив собі лінзи. Для А6 вони підходять ідеально. На олроуді інша форма дефлектора. Велика лінза дає значно кращий ефект + біксенон рішає.
Гаразд. То дай лінки де ти саме брав лінзи і перехідники, щоб я не рився. Доречі у мене біксенон штатний
Я в відпустці найближчі півтора тижня і без компа) то ж не найду мабуть нічого тобі Басс. глянь я помоєму скидав лінк на алі де купляв лінзи, в того ж продавця і рамки є. В нас теж спокійно найдеш загугливши, повно готових рішень по інтернет магазинах
Катаюсь автобанами тут коротше, доїхав вже до Франкфурта. Новий ТНВД таки дає плюси по витраті при середній швидкості 140-160км/год витрата десь 9л на сотню. При стабільній 180-200 витрата тупо 10л. Більше не було. Так що я вважаю це дуже навіть супер)))
Відпочинок відпочинком а робити далі шось треба)) Давно мене хвилювала проводка татчика ОР. А останнім часом почала зранку гріти свічки накала, а не мала би. Тому стало ясно що справа таки в проводці. Коротше була там така от жесть, не знаю як таке можна зробити взагалі))) Купив нову фішку - 4B0 973 712 Піни для неї - 103 358 07 Нацюцюрник гумовий @RaZoR підігнав від якогось джігуля який підійшов прекрасно. В якості донора проводки використав кусок дроту від старого неробочого сервопривода кліми від С4 ще. Бо шось не хотів запарюватися з окремими дротиками. Так надійніше і гарніше. Ну а далі все по схемі. Тепер красота.
А ще сьогодні перебрав стартер. Бо все і далі борюся з поганим ранішнім запуском і деколи на гарячу приходиться довго крутити. Позавчора від"єднав фішку ТНВД, підключив діагностику і зняв логи по обертах двигуна при запуску. Картина така що стартер маслає 160-180обертів, хоча новий мав би всі 250-300 давати. Це звісно на дизелі дуже на пуск може впливати. Тому вирішив перебрати і стартер, так як і АКПП і якби що то з "толкача" не заведеш. Як і на всіх інших машинах їздив на АС+ на Джерельній. Дуже мені подобається там підхід і якість робіт. Замінили кільця, щітки, втягуюче реле і кришку. Кришка була в тріщинах. Ціна запчастин 1350грн. Ціна роботи зняти/перебрати/поставити - 920грн. Що впринципі вважаю цілком нормальною ціною. В холосту на стенді стартер став явно крутитися легше і швидше. На двигуні ще логи не знімав. На гарячу заводитись стала краще. Час покаже що буде зранку.
По ельзі треба знімати морду, генератор і тоді стартер. Але можна витягнути і не розбираючи, знявши подушку мотору праву. так сьогодні і зробили.
Та власне і цікаво де меньше роботи. я за звичай розбираю морду і сам думав варіант з подушкою, але щось мені показалось що так довше і більше крутити. Той двигун не дуже призначений на те щоб ним гуляти на подушках. а передню подушку скидали
Ну розбирати морду це напряжніше як на мене. На СТО знімали знизу не розбираючи морди. Що саме знімали я не знаю)))
Поміняв всі 6 свічок накалу на нові BERU. Прайс 248грн за штуку. Свої старі відмочував десь 4-5 днів щовечора після приїзду додому ВДшкою. Заливав їх і залишав так. То ж старі свічки відкрутились без жодних проблем. Але 4 свічки були повністю і зовсім не робочі. Одна з них робоча, а ще одна гріла не на кінчику а на середині. То ж побачимо як тепер буде з заводкою. Ще треба компресію поміряти...
Сьогодні розібрав фару і поміняв лінзу... Ти був правий щодо колгоспу. Виявляється фара така сама що в урода, що у звичайної А6. В обидвох в оригіналі стоїть лінза 2.5". І, курва, її кріплення то ще той гємор, навіть з перехідною рамкою ше тре колгоспу купа, щоб то туди втиснути. На все пів дня з перекурами. Завтра буде друга фара... З.І. Низ також ставив на прокладки сантехнічні до кранів дві шт. одна на одну.
Я ж казав тобі))) Там відмінність тіки після 2002 року помуєму 3х дюймові пішли))) Ну молодець, давай фотозвіт! І на нормальний герметик то всьо став бо будеш 2 рази розбирати))