@bass бачиш оберти стартера таки рішають. Ми з тобою про це тоді говорили. Перший раз мені стартер зробили судячи зі всього хріново. А от другий раз добре. Зараз крутить як підірваний. Сьогодні машина завелась на холодні легенько і на гарячу вже заводиться добре. Побачим чи на довго) Так шо будь які проблеми приводять до хорошого в кінці кінців)
Шег ти мене розстроїв... я все хвалив ці движки що у них ЦПГ неубиваєма..... Цікава причина чому на автоматі вбили двигун. Ще на ручці можна б було думати про хренового шофера. А як з маслом - жере чи ні. Ти трохи неправильні висновки зробив з компресій... Якщо з маслом компресія росте то ГБЦ в нормі, бо як би в голові була десь дюра то показники компресії що з маслом що без були б однакові. Коли кидають в циліндр масло то створюється масляна плівка на компресійних і компресія росте. З розкоксовкою теж була пуста затія... компресійні які відповідають за компресію майже ніколи не закоксовуються бо вони дуже сильно пружинні... закоксовуються маслозйомні і тоді жере масло, а компресія більше 30. В тебе виглядає що пішли спати циліндри, а маслозбойні менш більш в нормі, бо при вимірюванню компресії на "суху" компресія низька - тобто масло з низу не попадало на компресійні. Висновки не втішні.... заміна кілець тобі не поможе... Це дізель. На дізелях теплові зазори міряються поршень/циліндр, а не як на бензині по кільцях. Кільця тут грають допоміжну уплотнюючу роль. Причиною вбитого двигуна на автоматі у більшості випадків - перегрів через тріснутий патрубок чи радіатор чи ще по якійсь причині їзді на двигуні без охолоджуючої рідини. Через перегрів блоку міняється структура металу на циліндрах і кільця "ріжуть" циліндри. Получається щось на подобі розкалювання чи розцементація металу
Не жере ніц. Як заливаю так їжджу до заміни 8000км. Я все прекрасно розумію. Але чому висновки не правильні? Ясно що там де компресія 21 то проблема чисто в ЦПГ бо при маслі стає компресія 28. Там де компресія 13 то там явно до того всьо ще проблема в голові, бо навіть масло ситуацію не виправляє, хіба там дюри з палець. Не знаю... Важко сказати. Зараз здається що їде вже краще, хоча явно не так як треба. Але димить трохи ще на прогрівах, хоча і не такими клубами. Компресію ще раз поміряю десь в лютому. Може шось помінялось.
Ух и смета у вас... Я прям вспомнил свой Ниссан Максима А33... Ровно половина от ваших затрат была положена, только за полгода)
Там дюри з палець - бо компресія 13... Компресія яка тримається на маслі дуже "делікатна" при найменшій нешільності пропадає... тобто якщоб в циліндірі прогорів клапан чи тріщина в голові то добавка масла не змінила б компресію - було б тих самих 13.... а по факту вона виросла. Ти точно їздиш на пяти циліндрах а можливо і на чотирьох- тому і не їде так як має. при компресії 13 солярка не стискається і не взривається. При 18 питання відкрите бо деякі дізеля на насос форсунках мають робочу компресію 19 - правда там розпилюється солярка при тиску 1600 бар, а в тебе меньше. Чим то грозить - є розбалансовка по крутному на колінівалу - як мінімум розхерячить вкладиші рядом де слаба копресія, як максимум при якомусь ривку може зламати колінівал бо в тебе два слабих циліндра якраз посередині. Неспалена соляра з третього циліндра засирає тобі все що можна засрати і димить білим, крім того вона змиває масло з стінок третього і кільця ріжуть циліндр - тобто там дюра буде постійно збільшуватись. Що робити. Якщо думати капіталити двигун то машину тре ставити на прикол і іздити мінімум, як що міняти двигун - ну то міняти і за цей уже не дбати
А як на мене там може бути проблема в тому шо якийсь клапан не закривається від нагару чи чогось іншого. Закривається не щільно тому компресія падає + знос ЦПГ і тому компресія 13 і тому вона трошки піднімається коли капаю масла. Хз вскритіє покаже. Я не дуже парюся, буду робити то все в березні-квітні-травні як фінансово буде зручно. За 3000грн попронують мені повністю два блоки з поршнями і всім в зборі. Міряю зазори одного і другого вибираю кращий. Можливо прогнати хон, поставити нові кільця. Побачу по стану. Блоки ті дешеві як борщ, їх ніхто не забирає бо вони ні в кого не вбиваються. Тому хочу наперід собі підготувати блок повністю, а тоді тільки зняти головки віддати на шліфовку, нові направляючі, притилка клапанів і вйо то все за тиждень робиться.
Імхо, блок у тебе нормальний, а проблема дійсно в клапанах. Там щоб вбити блок то тре постаратися на механіці, а на автоматі то і подавна неможливо, навіть якщо їздити без антифризу - там скоріше головки покрутить ніж поршням щось буде. Я б глянув на гідрики (рокера там часто злітають, особливо після заміни) і буде одна з причин чому циліндри хреново працюють, далі клапани там часто засераються особливо від ЕГР ті 2 циліндри - ось ще одна причина, далі самі направляючі і сальники, движок то старий і навряд чи там це коли небудь міняв. Все ще моє імхо - до капіталки блоку справа не дійде - це малоімовірно.
компресію подивись... Якщо б проблема була в клапанах то з маслом не росла б... Власне дуже дивно як то получилось вбити двигун... Я весною минулого року робив на Джеті 2014 року 1.6 двигун і теж корбка автомат... то власник потім признався що десь 20 хв. іхав без ОР... Шеговому блоку хана. Ще раз кажу як би була десь дюра в ГБЦ то компресія з маслом не виросла б навіть на йоту - провірено мільйон раз. А піднімається трішки бо знос циліндра дуже великий ... там де меньший знос там більше піднімається... Майже гарантовано що голови в тебе нормальні. В такій ситуації заміна блоку в сборі самий оптимальний варіант. Трохи дорожче обійдеться робота, але в сумі якщо порахувати цілий двигун то буде дешевше. Я до речі перед святами витягнув такий двигун з машини і він піде на розпродаж в роздріб... Машина по Україні не їздила і я перед розборкою протестував
Навіть якби я брав цілий двигун то полюбе розборка чистка і тд. Заміна всіх ремнів і роліків. А це то саме бабло. Сенсу нема ніякого. Тому так, полюбому буду міняти блок. І шо компресія була 28?)) Заберу блок за 1500грн якщо цікаво і він в хорошому стані. Але зазори будем міряти всеодно)
Я компресію не міряв... дивився всі параметри - крутні по циліндрах були майже однакові... через чотири дні на холодно з пів тика на поганому АКБ заводився.... двигун на автоматі був. Іздив на ній пару днів. В мене питань до двигуна не було. То машина з під моря - там кузов погнив... Виставляю двигун, все навісне і розпредвали на продажу... Якщо підуть розпредвали тоді блок піде на продаж
В мене і з такою компресією з пів-тика заводиться з новими свічками і ТНВД. При тому жодних вібрацій, розколбасів тощо. Працює рівненько і тихо.
А от у мене навпаки, заводиться як попало, ковбасить двиглом і рохкає як Т-150, але через 30 сек все стає на свої місця. Зате розхід радує, може тому що на 3х циліндрах їзджу?
Багато ти б на 3 цил. наїздив....))))) В тебе може трохи кут заранній як на зиму... тому і трясе при пуску... Я ж писав на поганому АКБ на цьому АКБ через тиждень сигналка відкрити не змогла... А це найліпший тест якщо на поганому акумуляторі двигун стартує то там і компресія і паливна в доброму стані, якщо щось одне погане то труба діло - хрен стартанеш
Ну в мене заводиться. АКБ був сівший сильно після того як тягнули з Буковелю мене. На сто стояв ремонтувався поставили стартер машина завелась з першого разу, чути що акум слабо крутив. хз, може компресія виросла))
Може і виросла))) взагалі я завжди рекомендую перемірювати компресію два три рази у різних майстернях - бо можливість помилки при замірах досить висока починаючи від нещільного зєднання на шлангах компресометра до правильності показів самого манометра, а вартість робіт на основі показів компресії досить висока. Друге - я завжди кажу "зрі в корень" якщо повністю розумієш як працює ДВЗ - то тоді все можна пояснити... У тебе з шести циліндрів тільки один дуже критичний а другий напівкритичний - решта в допусках... Коли даєш старт двигуна то запускається двигун з одного /двух циліндрів де поршень іде на стиск. Ймовірність попасти на третій циліндр один до шести Наступним за третім іде шостий - який нормальний... Реально ти не відчуєш різниці -бо треба тільки трохи довше покрутити.. На чотирьох циліндрах з двома слабкими ти б уже не міг їздити фізично. Якщо б у тебе було три циліндра по 13 ти теж уже не зміг би їздити... а так на пяти ціліндрах тільки соляри більше і машина тупіша. До речі подивився по ЕЛЬЗі параметри для АКЕ..Дають тільки мінімальний compression ratio - 18.5... але це не компресійний тиск - це степінь стиску. Знайди як перевести compression ratio в compression pressure .. Бо ти міряв compression pressure
Юра я чудово розумію як працює ДВС думаю краще ніж більшість на цьому форумі)) І це все не більше ніж здогадки в який момент крутнув стартером і тд і скільки циліндрів і як працює. Але це не суть. А от фізику і автомобілебудування ви погано вчили і мали б знати що компресія не переводиться в ступінь стиску. До того ж ступінь стиску не залежить від компресії ніяк. Ступінь стиску - це стандарта величина для кожного мотору, вона не може мінятися і не може бути мінімальна і максимальна... Так її можна збільшити або зменшити як колись робили на заз968 і інших таких двигунах для підвищення ККД і потужності загалом. Ступінь стиску залежить тільки від об"єму камери згорання і розміру і ходу поршня. Натомість компресія якраз залежить від ступіні стиску.
Compression ratio(або ступінь стиску за Шегом ) з підручника фізики каже нам що це є відношення обємів циліндра в крайніх точках поршня. Тепер з тої ж книжки фізики (закон бойля-маріотта, то для тих, що колеса азотом качають) ми можемо бачити що тиск газу який є в камері (під певним тиском) і буде стискатися - буде дорівнювати цьому Compression ratio помноженому на початковий тиск. Тобто ВСЕ залежить лише від початкового тиску газу що попав в циліндр. Це те, що пише книжка фізики з 7й клас Проти законів не підеш, і от лишень цей закон має один невеличкий нюанс - температуру, вона має бути постійна, а у нас що? Правильно дизель, і от робота що йде на стискання газу також дає зміну температури цього газу, що приведе до зменшення його тиску. Саме тому дизельне пальне (газова суміш) і запалюється сама бо температура зростає при стисканні. Тому, казати що тиск суміші буде рівний Compression ratio трішки неправильно - він явно буде менший, а от наскільки - є формули, які в залежності від маси газу, складу газу, і швидкості стискання нам дадуть а який ж кінцевий тиск буде. І якщо ви думаєте що це простенькі формули то помиляєтесь. А манометром ви ж кінцевий тиск міряєте.
Шег не розумієш, а думаєш що знаєш)))) Які здогадки - є порядок роботи циліндрів і теорія ймовірності. просто я тобі навів приклад що навіть коли по теорії ймовірності старт припаде на 3 циліндр то ти того не відчуєш. Тут я б з тобою поспорив але БАСС правильно описав на рівні школи і з того видно що ступінь стиску і компресії величини взаємно повязані. Я можливо не точно виразився коли написав ПЕРЕВЕСТИ, а ти не чіпляйся до слів, якщо розумієш суть. Точніше б було - вирахуй яка степінь стиску буде у тебе в циліндрах на основі даних твоїх замірів компресії. прямої залежності нема є емпіричні формули -, але тобі треба знати хоча б приблизно. Ельза дала тілько такі вимоги- а це дані від виробника, все інше то інтерпретації і догадки... Тобі приймати рішення що робити, а не мені і Басу. Взагалі в ЕЛЬЗі на якісь двигуни дають і compression ratio і compression pressure, а на якісь тільки compression ratio. Чому так не знаю не вникав, але compression pressure завди на пару одиниць вище compression ratio. І наприклад на БАСА двигун AKN compression ratio 19.5. Теж цікаво коні меньше а вимоги до стиску більші
bass, kym!!! Shaggy правий, а Ви не дуже!!! Все правильно! Ступіннь стиску - стала величина, яка заложена виробником цього двигуна, а компресія ні!!! Компресія залежить від певних чинників. Ступінь стиску двигуна внутрішнього згоряння — Вікіпедія Тут читаєм. "Ступінь стиску є величиною безрозмірнісною. А пов'язана з ним інша величина, що носить назву «компресія» характеризує рівень зростання тиску робочого тіла, визначену в умовах роботи двигуна на такті стиску. Компресія, крім ступеня стиску, залежить від природи газу, що стискається та умов перебігу стискання." Також бачимо дані з ельзи де чітко вказано ступінь стиску, і про ніякі мінімальні чи максимальні дані нема і мови. Також наведу дані з ельзи про компресію