OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тільки невідомо реальний знос (еліпс) циліндра плюс захват на різець... Але я уже накупив попкорну і дивлюсь серіал як не треба робити))))
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шо значить не відомо? Відомо також те що еліпса немає. Є тільки конус. Але ви це не читали мабуть.

    Вам просто до кожного поста мого треба домахатися. Гідрики не так поставив, то не так зробив, це не так... Рахуй ступінь стиску через компресію і тд... Хоча я розумію, на форумі мало з ким поговорити можна про щось цікаве.

    То пишіть мануали на форумі. Розвивайте технічну сторону. Розбираєте двигун - фотографуте робіть опис що і як мірялось що і як робилось. Ато тіки в темах любих підісрати...
    Після того як ви ГРМ мені виставляли на 2.6 по самонанесених міточках коректором "бо я вже так не один мотор зробив" говорити далі немає сенсу.
    Є ремонтні розміри, є спеціальні приспособи, є офіційна документація і тд.... Але ви завжди придумаєте собі якісь байки і зклєпаєте все з гівна і палок... Бо то буде точно краще ніж нове, і посрать шо воно вже по пів мільйона проїхало...
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Ви мабуть попкорн їли, коли і мені авто ремонтували:
    - переплутали місцями патрубки подачі палива та обратки до паливного фільтру;
    - "професійно" відрегулювали форсунки із наступним ефектом:
    IMG-f01eb5cd276e7d3e26cacda53761ae99-V.jpg
    тому не домахуйтесь до людей, що діляться своїм досвідом/роботою, які реально цікаво читати.
     
    • Подобається Подобається x 4
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    @sash2307 Я шось не поняв шо це з тою форсою сталось??
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Йому 5-й номер зхавав 6-го
    upload_2019-4-12_14-5-8.png
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Поки мотор далі дефектується і очікуються нові поршні вирішив приводити в порядок по трохи навісне обладнання.
    Сьогодні перебрав генератор і компресор кондиціонера на АС+ (Джерельна).
    В генераторі поміняли повністю якір з кільцями, щітки і підшипники - ціна запчастин 2400грн.
    В комперсорі кондиціонера поміняли підшипник муфти - ціна запчастин - 600грн.
    За роботу взяли 600грн.

    1.jpg 2.jpg


    А також розібрав турбіну почистив повністю геометрію.
    Розбиратись не хотіла, прийшлось газовою горілкою вигрівати гарячу частину, тоді легкими постукуваннями піддалась і витягнулась. Хоч геометрія в мене і не клинила, але хотілося фень шую. Відчистив все жеби блищєло. Тепер гріє душу.
    Ціна питання 400грн на газову горілку. Яка думаю не раз в пригоді ще стане.
    3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нарешті приїхали нові поршні! Новенькі і гарненькі.
    Перший ремонт -0,25мм. Тому блок на днях відправиться на розточку, хонінговку і шліфовку.
    Єдине що тепер затримка в часі через ото істинно галицьке "давайте після свят"...

    57955765_632118297212709_8678394700501090304_n.jpg 57650888_667708510313072_1310398340235526144_n.jpg 58377237_2149206951841475_2446456785331027968_n.jpg 58380494_833064803717894_6350154656609468416_n.jpg 58374449_340302286674288_3166942368188334080_n.jpg bill.jpg


    Також нарешті зняв колінвал, проміряли його повністю. Там все ідеальне, всі вкладиші ідеальні, без задирів. Всі шийки колінвала відповідають допуску і мають допустиме відхилення від номіналу 0.02-0.03мм.
    Тому просто підкинуться нові вкладиші і все.

    58377153_597452840756365_4160103892681490432_n.jpg 58570447_299596904309602_2757601602280882176_n.jpg Screen Shot 2019-04-23 at 11.10.47 AM.png
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 4
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Супер!
    Ше трошки!
    Цікаво як після капіталки зміниться динаміка, розхід.
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Витрата то хєрня)) Головне шоб валила)
    Дальше всеодно почнеться епопея з чіпами, турбою 1756 і тд. Але перше треба трошки буде поїздити, щоб прийти в себе після того всього)
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Поки мотор миється, чиститься. Чекає розточки, шліфовки і всіх приколів треба шось робити далі)
    Були куплені ще десь 3 тижні тому 6 нових розпилювачів Firad ASLA142P1025.
    Це знов ж таки розпилювачі з двигунів BAU і пізніх версій AKE. Мають більші отвори на відміну від моїх 925х.
    Так як з китайськими розпилювачами "не проканало" вирішив купити ці Італійські. Вартість одного майже вдвічі менша за Bosch і становить 770грн. Ітого 4620грн за всі 6 штук.

    Є такий чудовий магазин. Не заради реклами, але може комусь знадобиться. Там впринципі багато розпилювачів/форсунок/рамп тощо для дизелів. https://agrodetal-diesel.com.ua/

    Розпилювачі виглядають дуже порядно. Всі відкриваються при 240-250бар.
    Дякую дуже Олегу @RaZoR за допомогу з їх монтажем на форсунки і перевірку.

    58549528_992030621186060_1406163638351298560_n.jpg 58444608_425998091491115_8604585103403778048_n.jpg 58113552_2243523485728108_3005659366901678080_n.jpg 58383107_330058021238323_5589836572091482112_n.jpg 58462676_786311111752402_2607521799847542784_n.jpg 58542923_286122402338241_3176959503232925696_n.jpg

     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Також минулого тижня нарешті добрався до ГБЦ.
    Клапана живі і в допустимих розмірах.
    Screen Shot 2019-04-27 at 2.26.14 PM.png

    Три сідла будуть повністю поміняні бо підгоріли. Решта тільки прогониться фасочка і притруться клапани.
    58756918_2319586264769555_4048489628372566016_n.jpg 58373782_2153676438080692_5633528591493890048_n.jpg 58374725_1024462471089055_6218346426737360896_n.jpg 58442978_715077342222401_2850237497030475776_n.jpg 58379941_646794859115296_1446899152590995456_n.jpg 58543100_367670060508184_4286704934268698624_n.jpg 58381837_593157967832307_1177820383504498688_n.jpg

    Клапани в нагарі, але то все миється.
    58442195_2120422991346481_4290473862560219136_n.jpg 58758383_279473439626672_2678994762937139200_n.jpg

    Також під заміну всі направляючі випускних клапанів і три направляючі впускних.
    В каталозі вони не пробиваються, але їх розміри 5.99х10.6х42мм.
    Номер по TRW 81-33112.
    58383490_792732144445928_1642441377126023168_n.jpg 59215956_456455651791463_5225365892166057984_n.jpg

    Сподіваюся що до суботи мені віддадуть головки і блок з розточок/шліфовок і тд. А в суботу почну збирати двигун. Ну це так було б дуже добре))
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Пардон, а як міняють сідла? Я думав їх тільки притерають?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну я не спец в конкретно тому питанні, але відоси на ютубі бачив, виточують нові, старі витягують. Головку розігрівають в точці сідла, сідло охолоджують в рідкому азоті і запихають на місце, після остигання все стоїть міцно.
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Allroad поїхав!!! Майже 2 місяці пошуків запчастин, ремонтів, зборок, розборок, кіпішів, нервів і тд... Але він поїхав!!!
    Співпало так що послали у відрядження в Київ то вирішив якраз обкатку пройти собі туди і назад з"їздивши.

    Отже Львів-Київ, швидкість десь 100-110-120 (2000-2200об/хв). На зимовій гумі, з відкритим люком і вікнами (бо кондюк то ше треба фіксити) спалив 34л на рівно 530км шляху. Заливав під горловину на виїзді зі Львова і в Києві.
    А це виходить десь 6.5л на сотку в середньому. Отакі діла) І тяга в машини появилась паровозна. Від 1500обертів на 5й передачі тягне вже пристойно.
    Я щасливий.

    Деталі, звіт і тд напишу згодом протягом тижня... Зараз зовсім немає часу на це.
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 2
    • Мі-мі-мі Мі-мі-мі x 1
  15. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Радий за тебе . Нехай гарно їздить ...Головне щоб вкладена праця давала результат .. А тоді результат приносить задоволення...
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Коротше тако...
    Тривала епопея ця вся фактично 2 місяці без 6 днів.

    Затягнулось все через багато факторів звісно:
    1 -
    це відсутність поршнів в Україні впринципі. Тільки стандартні розміри. Тому доводилось чекати їх з Німеччини. За що велика подяка @Sebastian del Maar !!
    2 - Відстуність конкуренції майстрів по розточці на ринку. Доводилось довго чекати поки Тарас на Зеленій візьметься робити V-образний блок, бо для цього треба станок переналаштовувати. Але він робить це добре хоч і довго. Більше наче в-образки ніхто не робить у Львові тому мусив чекати.
    3 - Проблема була в блоці мому. Коли все проміряли і вияснили що +0.25мм буде супер розточити і не треба робити +0.5 то ми помилялись. Поршні дуже дивно в діагональній осі повигризали кільцями канавки в верхній точці. І шось цей момент ми упустили. Найцікавіше те що одна сторона була в порядку, а друга не розточилась під розмір.

    2.jpg 3.jpg

    Гільзувати? Та нє дурня. Це вже було обговорено і вирішено. Та й питання що гільзувати.. Всі 6 чи 3 баняки? Появилось дофіга риторики і ціна питання була явно не цікавою. Одна гільза від 800грн + треба чекати + треба шукати і тд + робота і в результаті ціна не варта того.

    Тому на шроті був куплений інший блок АКЕ за 1000грн і розточений під +0.25 ідеально.
    4.jpg 5.jpg

    Головки вже були готові. Поршні нові, шатунні втулки переперсували, всі запчастини потрібні валялись в багажнику. І тому пішов процес зборки. Мотор на стапель, динамометричний ключ в руки, роздруківку з ЕЛЬЗи шо куда і з яким моментом і понєслась.
    За один день вдвох ми зібрали мотор без навісного. І впринципі не бачу сенсу тут щось коментувати.
    Єдине що варто враховувати що всі запчастини я довго і нудто цілими днями перед тим вимивав в солярці і бензині. Це насправді ледь не найдовша частина всього процесу зборки.

    6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg 12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg 16.jpg 17.jpg 18.jpg 19.jpg 20.jpg


    Ну і серденько полетіло в машину.
    21.jpg

    Подальший процес зборки всього навісного, проводки, трубочок, шлангів і тд насправді самий геморний для мене. І зайняв до виїзду машини після запихання мотору цілий тиждень...
    То стартер закусує, то масло десь підтікає. Допоки все ліквідується часом доводилось по 2-3 раза знімати ставити одні й ті ж агрегати...

    Машина вже пройшла обкатку і проїхав я за цих 10 днів вже майже 2000км. Масло поміняв на 1300км після зборки.
    Витрата явно стала менша, динаміка явно стала краща)) Відчутно краща.
    Але проблеми ще є, які треба вирішити найближчим часом.
    Тече десь соляра в розвалі блоку. Підозрюю що з трубок які на ТНВД йдуть. Треба подотягувати, а як туди залізти поки не знаю. Щоб не знімати то все.
    Також тече обратка форсунок на правій голові. Дуже дивно. Всі шайби нові, а вона тече. При чому на лівій все сухо.
    Ну відповідно ці фактори призводять до завоздушування і часом поганої заводки після дня-двох простою.
    Ну і треба також налаштувати турбіну. Не знаю чому але після чистки геометрії почала по іншому роздуватися. Якийсь великий провал появився до 2100обертів. Аж тоді починає тиснути. Так що треба її знову налаштувати.
    Але це все дрібниці порівняно з проробленою роботою.


    Тепер тако. Всім цікаво скіки то коштувало. Мені також було цікаво скільки це коштуватиме))
    Почнем з частини де йде оплата праці.
    • Розточка/хонінговка блоку - 2000грн
    • Полірування шийок колінвала - 500грн
    • Заміна шатунних втулок - 1800грн
    • Шліфовка головок / притирка клапанів - 3800грн
    • Ремонт генератора - 2800грн
    • Заміна підшипника компресора кондиціонера - 1000грн
    • Чистка турбіни - 0 (чистив сам)

    ВСЬОГО - 11900грн

    Запчастини в наступному пості.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 5
    • Подобається Подобається x 1
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Щоб довго не переписувати. Надам майже повний список того що було поміняно.
    Проте ще варто додати сюди ремкомплект турбіни з всіма гайками і прокладками. Також велику жменю гумових кілець різних діаметрів на систему охолодження тощо. Підбирати їх покаталогу було дуже складно. Тому на базарі купив просто різних кулець по пару штук від маленьких до великих і практично всі їх використав.

    Screen Shot 2019-06-11 at 9.03.51 AM.png
    Screen Shot 2019-06-11 at 9.03.34 AM.png
    Screen Shot 2019-06-11 at 9.04.28 AM.png

    ВСЬОГО 46256грн.
    Разом з ціною за окремі види робіт:
    46746 + 11900 = 58646 грн (Проте думаю що можна сміло округляти до 60000, іто ще й мало буде. Таксі, маршрутки, сорлярка/бензин на мийку деталей тощо.)

    Це без вартості роботи!

    Вартість такої роботи на такий двигун буде не менше ніж 1000$ я думаю. В мому випадку рахувати це не доцільно так як більшість робіт було зроблено власноруч. Але все ж подяка за організацію цього дійства, допомогу, місця і час на СТО мому колєзі/однокласнику/одногрипнику віддячено фінансово.

    Далі буде) Не перемикайтесь)
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 4
  18. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    Після проведнння такої обємної роботи і вкладення стільки бабосів я б купив кілька балончиків фарби золотого кольору і забрискав той двигун наніц.Приємно вражений зробленою роботою.
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дякую зі відгук! Думаю обійдуся без фарби під капотом))
     
  20. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    мажор
    а гальма в ровері не годен наладити
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)