Жара жарою, конюк срає... Поміняв радіатор кондиціонера. Бо мому прийшли гайки)) Взяв один з найдешевших. Якість норм, але без болгарки не обійшлось, бо кріплення не сходились. В таку спеку без кондюка можна і ласти склеїти в машині... А і ше не було шо робити пофарбував весь пластик в чорний матовий колір. Все перетер наждаком 240. Зашпаклював де треба. Замалював весь хром. Тепер мене він не дратує)) Ну і вигляд з чорним значно приємніший ніж з заводським сірим... Може не так практично і бурд видно і пилюку. Але мені дуже подобається цей контраст.
NRF, не є дешевий, навіть навпаки дуже навіть норм. Скільки продавав їх, ніколи не було нюансів з кріпленнями
Не знаю) Може є відмінності від АКПП і МКПП так як є додаткові радіатори і тд. Тому кріплення не підійшло. На А6 теж може бути по іншому ніж на роуді. Там багато відмінностей насправді. Тому так, але підійшов і працює що є гуд)
В мене тільки прийшло літо))) Після збору двигуна довго я вагався в виборі гуми на літо. Однозначно вибір став на А/Т гуму. Звичайна трасова літня мене не влаштовувала по багатьох параметрах. Вона надто м"яка в такому профілі, вона зовсім не витримує їзди по гравію/грунтах тощо і дуже швидко ріжеться від цього. Власне за минулий літні сезон я вбив комплект Бріджстоунів таким чином. Тому гума мала бути міцніша, з призначенням на грунти, піски, каміння, можливо болото не сильне, а також яка б могла возитися по трассі без особливих проблем десь до 160-170км/год. Тому варіанти типу BF Goodrisch A/T KO2 відпадали відразу, бо там занадто "жостка" АТшка, і призначення її все ж десь 80% грунтові дороги. Мені ж трена навпаки десь 20 максимум 30%. Так як я великий фанат гуми Maxxis, яку успішно експлуатую зимову і літню на А6 татовій, то хотів купити собі Maxxis Bravo 771 A/T. Цінова категорія гуми теж дуже хороша, але чекав я близько місяця і в мому розмірі не було таких покришок в наявності... Тому вибір впав на японців. Купив я коротше Toyo Open Country A/T Plus 98H R16 215/65. Виробництво Японія 45й тиждень 18 року. Все супер, вигляд гуми, керується добре, не шумить на трасі зовсім, ну я дуже задоволений нею крім одного фактора. Чи то якось вона залежалась чи то вона є така крива по заводу чи що... Два колеса відбалансувались добре 20-40-50 грам добавлено. А на двох колесах то якийсь повний треш. По 100-120 грам полоски. І оце мені дуже не подобається. Не знаю що робити, покатаюсь тижня 2, може вона "прикатається" і спробую ще раз відбалансувати. Якщо ні то буду щось думати)
Як варіант - прокрути її по диску на 180 градусів. Там буш бачив. Колись якісь шиномонтажники мені хвастали що для себе вони колеса балансують майже без грузиків, або з мінімальною кількістю, компенсуючи недоліки дисків недоліками резини. Я можу в то повірити, правда з такими лєнтами хз. Кинь на балансування сам диск без гуми, може то він вже кривий. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Власне що пробували крутити шини і на 90 і на 180 і менше градусів, ріщниця в 10-15 грам стає. Грубо кажучи без змін... та дискидеж думаю окремо покрутити, але ж зимова стояла з 15-20 грам грузиками і балансувалась норм...
Колеса відбалансувались нормально після пробігу в 1000км. Ну умовно нормально. Треба все ж враховувати що вони не зовсім для шоссе та й вага більша. Тому і є більші допуски по дисбалансу мабуть. Ну але тільки одне колесо щось в районі 50-60грам грузиків. Решта взагалі супер. Поміняв масло в АКПП, проїхав на старому порядка 45тисяч. Злив коричневе, залив червоненьке. Злив 5.2л. Свіжого залізло 5.6л. Ну я думаю тих 400грам десь втікло при капіталці мотору. Десь з шлангів текло поки зняте все було. А ще мене дістав таки оригінальний фільтр палива. З ним надто багато питань і проблем... 1. Нема зовсім зливу води. 2. Дурнуватий клапан на фільтрі зовсім помоєму і не працює. Обратка гаряча до фільтра, а після фільтра холодна. Тобто клапан гарячу солярку літом в спеку всеодно стравлює в фільтр... 3. Пластик клапана взагалі жахливий. За 1-3 місяці експлуатації його просто "плющить" від температури і відповідно шланг його не обжимає нормально і там смокче повітря. Ось що я маю наувазі. Та й той клапан висить на тонюсінькому гумовому кільці. Я не знаю як воно там шось може тримати... Ще й притискається він по діагоналі лише однією стопорною скріпкою... В мене це викликає бурхливу недовіру до нього. До того ж фільтрування цього фільтра теж не найкраще, багато є фоток що він пропускає в ТНВД бруд. Довго думав що ставити і вирішив, все ж, поставити фільтр від Рено з коммон рейлом. Як і багато хто ставить. Є злив води, клапан нормальний. Пропускна здатність фільтра 5мікрон. Він дещо грубший за рідний, але за допомогою болгарки і дрелі все стало на свої місця.
на моїй а4b7 стояв схожий металічний. подивись до моделі 2007рв з мотором TDI 2.0 на 170коняк. думаю, що він по розмірах мав би увійти
Там найбільша проблема в тому що переважно діаметр подачі у всіх 8мм. А в мене рідний 12мм. І виникають проблеми як це все з"єднати. Бо колхозити мільйон з"єднаннь і перехідників я не хочу)
зрозуміло. ще 5 копійок - таки в нових моделях не зручно міняти паливний фільтр - він захований під обшивку на днищі... ще той гемор то все повідкручувати... а в моїй попередній a4b7, так як і в тебе - капот підняв, поміняв і спокій...
Ну зато на нових моделях його втикнув і завівся як на бензині)) А в мене шоб розвоздушити систему то треба знатно потрахатись з тим)))
а ти впевнений, що тобі попався саме оригінальний фільтр ваг? Вони коштують ой як недешево і їх мало хто купляє. ДУмаю, що більшість тих фільтрів то галіма турція.. скільки платив, якщо не секрет?
Та оригінальний. На всіх форумах оригінальні фільтри гівнять і радять міняти на фільтри з комонрейла. Я собі теж ставив реношний, у нього правда, 10 діаметер був то не дуже прийшлось колгоспом займатись. Зара поміняв на бошівський рідний.
В мене хоч оригінальний, хо WIX хоч MANN хоч Hengst... Фільтр погано фільтрує то факт. Ну і з тим клапаном на ньому вічно в мене проблеми були)) Платив за що саме?? У цього теж 10. Такий самий фільтр. Просто щоб не обжимати патрубки 12ки на 10 я поміняв їх на 10ки.
Хтось може мені внятно пояснити як в гаражних умовах можна встановити факт поганої фільтрації фільтра
Не памятаю чувак вартості. Десь провтикав записати вартість собі... ну але в будь-якому випадку, проблема не так у мене з самим фільтром як з тим сраним клапаном на ньому. Постійно воздушиться. Я взагалі шукаю варіанти нормального фільтра паливного з підкачкою, підігрівом і зливом води. Але не знаю поки куди приколхозити підігрів щоб він працював за правильним алгоритмом. Ось такого плану
В мене здох новий ТНВД. Відправлений по гарантії назад в Польщу на ремонт. Фільтр розрізав, на вихідній частині фільтра дрібний бруд який можна відчути пальцями. Відповідно все це летить в паливну апаратуру.
Теж різав фільтри і бачив цей бруд у всіх фільтрах не залежно ні від марки ні від ціни ... я цей бруд називаю пульпа - і думаю він не дуже шкодить ТНВД... Це дрібна мікропилюка, яка проходить всі фільтри починаючи з заводу, нафтобази, азс, і машини... починаючи з заводу всюда при наливі стоять фільтри.. Щоб доказати що це зашкодило треба цю мікропилюку поміряти і визначити що окремі частинки більші за 5-10 мікрон... Взагалі ці ТНВД досить стійкі до відносно очищеної солярки.... в рази більш стійкі ніж комон райлівські насос форсунки. вони більше бояться хренової по жирності соляри ніж недосить очищеної - звичайно у межах допусків. Ця мікропилюка більше забиває самі форсунки ніж ТНВД. Твій насос не міг так скоро щикнути від того що ти поставив поганий фільтр.... ну хіба зовсім гівно або якийсь брак. І навіть гівно би фільтрувало. Скоріше всього щикнув по поганій якості з/ч в середині, чому і краще ставити б/у оригінал... вони бігають по пів міліона і ніц їм не є... там скоріше від старості електроніка сипеться, а механіці хоч би хнир