OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    занизився то шо нада :)
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    в -1ше положення))) ггг
     
    • Смішно Смішно x 1
  3. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    не треба було їх чистити, бруд його трохи зміцнював.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    ))) точно, як і потьоки масла на моторі йому зігнити не дає)

    В мене машина занижена була через комп, я її підняв до заводсього параметру, я думаю шо гума почала складатися по іншому і все, на якійсь мікротріщинці воно і послабилось.
     
  5. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Пробий ще 3 і буде ловроуд
     
    • Смішно Смішно x 1
    • Корисно Корисно x 1
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    100% ))) привозь шило)
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Це крутяк, реально щіпітільна робота. Я би такого не стягнув, бо руки би трусились.
    Ти сам паяв? Закинь фото паяльника, якшо сам робив.
    І суто цікаво, а мо знадобиться, на радіоринку таке би зробили і кілько би то вартувало? (робота по перепайці, а не розборці)
    Тобто, ти маєш ці всі причандали?
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Фото паяльника не маю. Звичайна паяльна станція зі змінними жалами і регульованою температурою.
    Робив сам.
    Паяльника вдмоа не маю. Це моя колишня робота. Там доводилось паяти мені колись всілякі мікроконтроллери і т.д. тому проблем з тим не маю. Але перепаювати комусь теж не буду бо то мене туди пускають по старій дружбі))

    Я думаю на радіобазарі то б зубилом нагрітим в дровяній пічці паяли би)))

    Хоча хз, не можу сказати нічого по цьому питанню.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    В мене за три роки володіння А6 С5, не було ні разу і колодки я поміняв через те, що загорівся значок, і колодки були дійсно зношені. Плюс на мой старій сотці теж такі датчики були і теж працювали.
    Але звісно справа твоя, я просто веду до того, що колодки з датчиком можуть не скрипіти при стиранні в ноль, а почуєш вже коли залізо об залізо піде, як в тебе на задніх було в твоїй С4 попередній після покупки :)
    Вона видно чекала, коли хтось толковий її купить, щоб вже точно все замінив і було щастя))) Але ціна забавки наростає некисло на раз.
    Доречі додому в гараж як їхав, на компресорі чи на евакуаторі?
     
  10. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    офтоп а де працював? що за фірма?
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    "ЕМВ", розробляли мікропроцесорні захисти ЛЕП, тр-рів тощо. Фірма по факту вже розпалась.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Чим allroad відрізняється від avant 4*4? Тільки кліренсом ? Завдяки пневмо подушкам ?
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Пневма
    80% деталей кузова інакші, кузов довший і ширший
    Шумоізоляція, вікна інакші
    Комплектації зазвичай кращі
     
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Хтось приїде на з"їзд на ровері...

    14700978_1220987227961342_215271461699712128_o[1].jpg
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шо, лєон не заводиться?
     
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    14859793_1222734834453248_6922445955637899753_o[1].jpg
     
    • Смішно Смішно x 2
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось Мартіні на бузьки потягнуло.... що скоро з "капусти" прихід
     
    • Смішно Смішно x 3
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я попав на машину 03 року де на спідометрі 330тис і стояли заводські ремні роліки. Литовські бляхи. Норма 90 тис. Те що ніхто ніколи не міняв факт бо там на плиті де сидять роліки рейчатого ремня є спеціальний болт з шліцами тільки під закрутку. Щоб перший раз відкрутити тре висверлювати і забивати дванадцяти гранку. а потім ставлять звичайну внутрішню шестигранку. Все пройшло потрійний ресурс і мало досить пристойний вигляд - навіть ще б могло трохи їздити
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Нема там ніякого спецболта!
    А ось дата виготовлення є на кожному роліку, треба було глянути з якого року вони були!
    Інтервал 120тис.км.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нові балони вже є, машина своїм ходом до 15км/год доїхала до СТО найближчого. Чекаю поки поміняють. Поміняти можна було і самому б, то простіше ніж з пружинами, але до гаража не доїду таким чином.

    Чому 15км/год - бо балоні дірявий і компресор постійно качає повітря, від цого може скоро вмерти. Тому пневма переводиться в режим "домкрат" і тоді компресор не качає. Якщо їхати більше 15км/год - цей режим відключається і далі качає компресор.

    Для всіх зацікавлених, а я думаю всіх цікавить вартість утримування такого авто, ціна питання за 2 балони - 400Є (14000грн) на сьогоднішній день + гарантія на 2 роки.
    Балони LuftMaster, виготовляються в Латвії. Виглядають дуже достойно, порівняно з "топовим" колись Arnott, який вже пару років як вважається не дуже хорошим судячи з відгуків. Точені алюмінієві кільця, на відміну від пластикових, або стальних колб. Рукава товщиною 3мм, в той час як оригінал робиться з гуми 1.8мм, а Арноти - 2мм.
    Коротше виглядають дуже сексуально))

    viber image.jpg viber image 1.jpg
     
    • Подобається Подобається x 4
    • Красунчик! Красунчик! x 3

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)