))) точно, як і потьоки масла на моторі йому зігнити не дає) В мене машина занижена була через комп, я її підняв до заводсього параметру, я думаю шо гума почала складатися по іншому і все, на якійсь мікротріщинці воно і послабилось.
Це крутяк, реально щіпітільна робота. Я би такого не стягнув, бо руки би трусились. Ти сам паяв? Закинь фото паяльника, якшо сам робив. І суто цікаво, а мо знадобиться, на радіоринку таке би зробили і кілько би то вартувало? (робота по перепайці, а не розборці) Тобто, ти маєш ці всі причандали?
Фото паяльника не маю. Звичайна паяльна станція зі змінними жалами і регульованою температурою. Робив сам. Паяльника вдмоа не маю. Це моя колишня робота. Там доводилось паяти мені колись всілякі мікроконтроллери і т.д. тому проблем з тим не маю. Але перепаювати комусь теж не буду бо то мене туди пускають по старій дружбі)) Я думаю на радіобазарі то б зубилом нагрітим в дровяній пічці паяли би))) Хоча хз, не можу сказати нічого по цьому питанню.
В мене за три роки володіння А6 С5, не було ні разу і колодки я поміняв через те, що загорівся значок, і колодки були дійсно зношені. Плюс на мой старій сотці теж такі датчики були і теж працювали. Але звісно справа твоя, я просто веду до того, що колодки з датчиком можуть не скрипіти при стиранні в ноль, а почуєш вже коли залізо об залізо піде, як в тебе на задніх було в твоїй С4 попередній після покупки Вона видно чекала, коли хтось толковий її купить, щоб вже точно все замінив і було щастя))) Але ціна забавки наростає некисло на раз. Доречі додому в гараж як їхав, на компресорі чи на евакуаторі?
Пневма 80% деталей кузова інакші, кузов довший і ширший Шумоізоляція, вікна інакші Комплектації зазвичай кращі
Я попав на машину 03 року де на спідометрі 330тис і стояли заводські ремні роліки. Литовські бляхи. Норма 90 тис. Те що ніхто ніколи не міняв факт бо там на плиті де сидять роліки рейчатого ремня є спеціальний болт з шліцами тільки під закрутку. Щоб перший раз відкрутити тре висверлювати і забивати дванадцяти гранку. а потім ставлять звичайну внутрішню шестигранку. Все пройшло потрійний ресурс і мало досить пристойний вигляд - навіть ще б могло трохи їздити
Нема там ніякого спецболта! А ось дата виготовлення є на кожному роліку, треба було глянути з якого року вони були! Інтервал 120тис.км.
Нові балони вже є, машина своїм ходом до 15км/год доїхала до СТО найближчого. Чекаю поки поміняють. Поміняти можна було і самому б, то простіше ніж з пружинами, але до гаража не доїду таким чином. Чому 15км/год - бо балоні дірявий і компресор постійно качає повітря, від цого може скоро вмерти. Тому пневма переводиться в режим "домкрат" і тоді компресор не качає. Якщо їхати більше 15км/год - цей режим відключається і далі качає компресор. Для всіх зацікавлених, а я думаю всіх цікавить вартість утримування такого авто, ціна питання за 2 балони - 400Є (14000грн) на сьогоднішній день + гарантія на 2 роки. Балони LuftMaster, виготовляються в Латвії. Виглядають дуже достойно, порівняно з "топовим" колись Arnott, який вже пару років як вважається не дуже хорошим судячи з відгуків. Точені алюмінієві кільця, на відміну від пластикових, або стальних колб. Рукава товщиною 3мм, в той час як оригінал робиться з гуми 1.8мм, а Арноти - 2мм. Коротше виглядають дуже сексуально))