Ну в тексті загон напевно)) Там 100% калькулятор стоїть. Просто в попердньої модифікації вага не вказана)
Ну а мотори можуть співпадати ? Бо я нібито знаю що в мене двигун АКЕ. Точно 2.5 tdi v6 132 kw То був звір!!! Поки не здохли распрєдвали... Але далі їздить, вже рік - просто не так...
Двигуни всі з рестайлових моделей А6С5. В мене теж двигун АКЕ. Ще були BAU і ABF помоєму. А також в 2000му році були модифікації з 163-сильним 2.5. Не пам"ятаю які там букви.
Ну ця тема бачу дуже всім цікава, то ж продовжимо)) Поки виїхав з СТО довго не тішився новим балонам. Зранку на приборці заморгала помилка пневми і помилка коректора фар. Ну якщо вони горять дві одночасно то тут все просто і зрозуміло і варіантів всього 4))))) 1. Датчик дорожнього просвіту 2. Проводка до датчиків (відповідно і запобіжник якщо проводка коротнула) 3. Блок коректора фар 4. Блок пневмопдвіски Ваг-ком здивував кількістю помилок. По блоку фар: По блоку пневми: Помилки скидаютсья всі крім заднього лівого датчика і блоку керування фар. При тому всьому машина лягля на лівий бік нижче на 2см відносно правого. Всі датчики на кожному колесі однакові, відрізняються тільки тягами до ричагів. Але коректор фар бере покази тільки з лівого переднього і лівого заднього датчиків. Відповідно по правій стороні тільки для роботи пневми. На кожному датчику 4 контакти. На лівій стороні фішка на 4 контакти, на правій тільки 3 контакти підходить. Вирішив для перевірки і виключення варіанту проводки і мозгів поміняти два задніх датчики місцями. І все так. Помилки по ксенону пропали, все ок. Помилка по пневмі висить на задній правий відповідно. Значить датчику хана, а з проводкою і блоком керування все ок. Виглядає він так: А тепер питання для знатоків. Як бачимо сам датчик має номер свій власний - 8E0 907 503. Але ВАГ як завжди вимахнувся з цим питанням і не дав в продаж окремого датчика, а є тільки вся конструкція з тягами. Звісно тільки оригінал по ціні +/- 3000грн за штуку. Відповідно, можливо хтось знає як перевірити по самому номеру датчика і найти те що треба в інших авто? Читав що підходять від туарега, октавії тур тощо... Але яких саме не ясно. В октавіїї взагалі фішка виглядає інакше, але ціна втричі менша. На А6С5 що саме цікаве стоять два датчики тільки на ксенон. Обидва датчики мають по 6 контактів. Але номер самого датчика точно такий самий як і цей, хоч виглядає він і по іншому. Вони навіть на алі продаються по 17 - 30$. Як думаєте підійдуть?))
Ці датчики лапають міліметри і інакша форма датчика наряд чи підійде. Німці не просто так з тягами продають. Датчик уже є відюстований до тяг на стенді. Можна то самому відрегулювати але пацьканина страшна. Колись на мерседесі бавився з такою хернею. Машина на рівне місце і рулеткою прольоти міряти. Відносно датчиків .. то впершу чергу блок має сприйняти датчик. Номера можуть бути однакові а після номерів є ще напевно букви.Якщо букви не грають то напевне не підійде, якщо вся маркіровка грає то напевне підійде. Щоб вияснити на які ще моделі йшло сідай за ЕТКУ і шукай
Пофіг яка форма датчика, пофіг які тяги, куме.... Для того і є ваг-ком і адаптація... Не залежно від того що показує датчик ці параметри сприймаються за базові - умовний "0" коли машина стоїть. Єдине що тут важливо - щоб дельта зміни показів одного датчика дорівнювала другому.
І ваг ком і адаптація робиться відносно реального нуля, а не умовного... В тебе що кузов має лазерний гіроскоп щоб його стабілізувати по чотирьох точках але тобі пофік ... то удачі з рулеткою)))) і не забувай що земля кругла)))))
OMFG... який лазерний гіроскоп?? пояснюю, припустімо датчики показують в умовних одиницях: 100, 90, 130, 85. це їх покази через ваг-ком. коли виконується адаптація, я вказую реальні висоти кузова які по книжці мають бути 402мм від центру диску до арки в другому положенні підвіски. уявимо що це показ датчика який показує 100 одиниць. так от під час адаптаціі я вказую реальну висоту кузова відносно коліс, відповідно машина приймає покази відмінні від 100 і порівнює їх з реальним значенням. в результаті після адаптаціі дані положення кузова стають 402мм, а покази датчиків співставляються з введеним значенням і машина опускає і піднімає то шо їй треба. кузов буде стояти рівно, а одиниці датчиків можуть не співпадати!!!!
Віталік, твоєю ж термінологією - якщо він вже показує 85, а мав би 100 показувати, то якщо ти зміниш положення і той що показував 100 має показати 10, то що має показати той що показував 85? Ну чисто математично як мозги мають не таке реагувати, яка адаптпція їм в цьому допоможе?
Як на мене, якщо Ваг комом можна виставити положення датчиків (тобто опір кожного датчика прописати в таблицю залежностей) дяля кожного положення кузова ( тобто для 1.2.3 і 4 положення ), то тоді дійсно пофігу на те, що датчики будуть мати різні параметри опору і довжину штанги. Так як комп зможе по цій таблизі лалежностей вирівняти машину. Але якщо ж положення виставляється тільки для нуля і зміна опору датчиків буде різна (тобто датчики різні), чи вони одинакові, але не рідні для олроуда (тобто система не знає, що зменшення/збільшення опору датчика на 10 Ом дорівнює = 1 см для прикладу), чи штанги будуть різної довжини (тобто зміна опору і положення кузова не буде відповідати заводській таблиці) то тоді машина не буде рівно стояти. ІМХО