OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну в тексті загон напевно)) Там 100% калькулятор стоїть. Просто в попердньої модифікації вага не вказана)

    Screen Shot 2018-01-31 at 10.19.44 PM.png
     
  2. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Ну а мотори можуть співпадати ? Бо я нібито знаю що в мене двигун АКЕ. Точно 2.5 tdi v6 132 kw
    То був звір!!!
    Поки не здохли распрєдвали... Але далі їздить, вже рік - просто не так...
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Двигуни всі з рестайлових моделей А6С5.
    В мене теж двигун АКЕ. Ще були BAU і ABF помоєму. А також в 2000му році були модифікації з 163-сильним 2.5. Не пам"ятаю які там букви.
     
  4. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    В мене 2000 рік випуску, 180 кінських сил
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну ця тема бачу дуже всім цікава, то ж продовжимо))
    Поки виїхав з СТО довго не тішився новим балонам. Зранку на приборці заморгала помилка пневми і помилка коректора фар. Ну якщо вони горять дві одночасно то тут все просто і зрозуміло і варіантів всього 4)))))
    1. Датчик дорожнього просвіту
    2. Проводка до датчиків (відповідно і запобіжник якщо проводка коротнула)
    3. Блок коректора фар
    4. Блок пневмопдвіски

    Ваг-ком здивував кількістю помилок.
    По блоку фар:
    Screen Shot 2018-01-30 at 8.58.50 PM.png

    По блоку пневми:
    Screen Shot 2018-01-30 at 8.59.41 PM.png

    Помилки скидаютсья всі крім заднього лівого датчика і блоку керування фар. При тому всьому машина лягля на лівий бік нижче на 2см відносно правого.
    Всі датчики на кожному колесі однакові, відрізняються тільки тягами до ричагів.
    Але коректор фар бере покази тільки з лівого переднього і лівого заднього датчиків. Відповідно по правій стороні тільки для роботи пневми. На кожному датчику 4 контакти. На лівій стороні фішка на 4 контакти, на правій тільки 3 контакти підходить.

    Вирішив для перевірки і виключення варіанту проводки і мозгів поміняти два задніх датчики місцями.
    І все так. Помилки по ксенону пропали, все ок.
    Помилка по пневмі висить на задній правий відповідно. Значить датчику хана, а з проводкою і блоком керування все ок.

    Виглядає він так:
    27604918_1522741454441303_1800861459_o.jpg 27653400_1522741447774637_1623699515_o.jpg

    А тепер питання для знатоків.
    Як бачимо сам датчик має номер свій власний - 8E0 907 503.
    Але ВАГ як завжди вимахнувся з цим питанням і не дав в продаж окремого датчика, а є тільки вся конструкція з тягами. Звісно тільки оригінал по ціні +/- 3000грн за штуку.
    Screen Shot 2018-01-31 at 10.47.29 PM.png

    Відповідно, можливо хтось знає як перевірити по самому номеру датчика і найти те що треба в інших авто? Читав що підходять від туарега, октавії тур тощо... Але яких саме не ясно. В октавіїї взагалі фішка виглядає інакше, але ціна втричі менша.

    На А6С5 що саме цікаве стоять два датчики тільки на ксенон. Обидва датчики мають по 6 контактів. Але номер самого датчика точно такий самий як і цей, хоч виглядає він і по іншому. Вони навіть на алі продаються по 17 - 30$.
    Як думаєте підійдуть?))
     
    • Корисно Корисно x 1
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну але в 2000му були і на 150 і на 163 в С5 кузові. В роуді на 150к.с не ставили двигунів.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ці датчики лапають міліметри і інакша форма датчика наряд чи підійде. Німці не просто так з тягами продають. Датчик уже є відюстований до тяг на стенді. Можна то самому відрегулювати але пацьканина страшна. Колись на мерседесі бавився з такою хернею. Машина на рівне місце і рулеткою прольоти міряти. Відносно датчиків .. то впершу чергу блок має сприйняти датчик. Номера можуть бути однакові а після номерів є ще напевно букви.Якщо букви не грають то напевне не підійде, якщо вся маркіровка грає то напевне підійде. Щоб вияснити на які ще моделі йшло сідай за ЕТКУ і шукай
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    нагадай чого там попередній власник продавав її ? )))
     
    • Смішно Смішно x 3
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Пофіг яка форма датчика, пофіг які тяги, куме....

    Для того і є ваг-ком і адаптація... Не залежно від того що показує датчик ці параметри сприймаються за базові - умовний "0" коли машина стоїть.

    Єдине що тут важливо - щоб дельта зміни показів одного датчика дорівнювала другому.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шо там кільця поршньові кажуть? від скрученого пробігу самовилікувалась?
     
    • Смішно Смішно x 2
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Вона більша тільки габаритами, чи і всередині більше місця?
     
  12. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    мої кільця ржуть з твоїх стійок і кажуть що це лише початок )))
     
    Останнє редагування: 1 лют 2018
  13. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    "лише початок" - то про кільця чи стійки? ) чи про то і про то?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    І ваг ком і адаптація робиться відносно реального нуля, а не умовного... В тебе що кузов має лазерний гіроскоп щоб його стабілізувати по чотирьох точках але тобі пофік ... то удачі з рулеткою)))) і не забувай що земля кругла)))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    OMFG... який лазерний гіроскоп??
    пояснюю, припустімо датчики показують в умовних одиницях: 100, 90, 130, 85. це їх покази через ваг-ком.

    коли виконується адаптація, я вказую реальні висоти кузова які по книжці мають бути 402мм від центру диску до арки в другому положенні підвіски. уявимо що це показ датчика який показує 100 одиниць.

    так от під час адаптаціі я вказую реальну висоту кузова відносно коліс, відповідно машина приймає покази відмінні від 100 і порівнює їх з реальним значенням. в результаті після адаптаціі дані положення кузова стають 402мм, а покази датчиків співставляються з введеним значенням і машина опускає і піднімає то шо їй треба. кузов буде стояти рівно, а одиниці датчиків можуть не співпадати!!!!
     
    • Подобається Подобається x 4
  16. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    протистояння старожилів))
    куме, твій вихід
     
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Віталік, твоєю ж термінологією - якщо він вже показує 85, а мав би 100 показувати, то якщо ти зміниш положення і той що показував 100 має показати 10, то що має показати той що показував 85? Ну чисто математично як мозги мають не таке реагувати, яка адаптпція їм в цьому допоможе?
     
  18. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    буде показувати -5 :rock:
     
    • Корисно Корисно x 1
  19. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    = машина в невагомості :)
     
  20. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Як на мене, якщо Ваг комом можна виставити положення датчиків (тобто опір кожного датчика прописати в таблицю залежностей) дяля кожного положення кузова ( тобто для 1.2.3 і 4 положення ), то тоді дійсно пофігу на те, що датчики будуть мати різні параметри опору і довжину штанги. Так як комп зможе по цій таблизі лалежностей вирівняти машину.

    Але якщо ж положення виставляється тільки для нуля і зміна опору датчиків буде різна (тобто датчики різні), чи вони одинакові, але не рідні для олроуда (тобто система не знає, що зменшення/збільшення опору датчика на 10 Ом дорівнює = 1 см для прикладу), чи штанги будуть різної довжини (тобто зміна опору і положення кузова не буде відповідати заводській таблиці) то тоді машина не буде рівно стояти. ІМХО
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)