Заїхав до пациків в Imperial Garage полірнути фари. Тепер хоч шось видно)) Хоча не дуже сильно полірували так як на літо-осінь планується всеодно більш глобальна поліровка. А також нарешті приїхали мої запчастини по ходовій! Дуже дякую @RaZoR за розуміння, допомоги, підказки і доставку запчастин!!! Кому цікаво список запчастин з цінами тут:
В мене світло жахливе, навіть фабія краще світить. Я так зрозумів що поліровка теж не вирішує проблеми ! З тими лінзами походу перемудрили ! Які варіанти є щоб добитись ідеального світла ?
Можна тайванську тюнінг оптику поставити. Дехто кастомайзить з заміною лінз і тд. Я не знаю мене більш менш влаштовує світло)
Автоколор на автобазарі на Перфецького, або в на кривчицькому. Ціна в балон 250мл була шось в районі 200грн якщо не помиляюсь.
Дякую.... якщо не трудно дай ще тел магазину де пневмо брав.. А то мене сусід не фіаті задовбав з своєю низькою машиною... тепер думає пневму ставити
Вони не займаються пневмою на машини де його нема. А взагалі от http://airpad.com.ua – airpad.com.ua Та й не встановлюють. Реставрують балони і компресори і стійки згрубша на всі популярні представницькі авто з пневмою.
Та оказується є пневмобублики - типу надувна проставка для збільшення кліренсу... на базарах про таке не чули... Вона одівається на стойку, чашка обрізається і кріпиться зверху на бублик. А бублик надувається... може бути з компресором а може бути і без компресора. Попитаю чи вони про щось таке знають
Шось нічо не поняв з цього... Є два варіанта пневми яка вміє ліфтувати: 1. Це пневмоподушки кільцями, вони не встановлюються на стійку, а ставляться замість пружини у випадку автомобілів де стійки окремо від пружин стоять. 2. Це ті самі пневмподушки. Можуть бути кільцями, а можуть бути "рукава" як у випадку олроуда. Вони вдягаються на стійку прямо замість пружини. При цьому всьому мають бути відповідні стійки і посадочні місця. Подушки мають бути окольцовані металом, щоб можна було якось їх надувати всередині. Система доволі складна. При тому всьому, що це за пневма без компресора? насосом ручним залазити під машину і качати?? Як моніторити тиск в подушках і рівень авто? Виставити в одне положення на роки не вдасться. Тому що коли їздиш вдень то повітря в подушках тепле по шкільному курсу фізики і закону Бойля-Маріотта при стисненні повітря його температура росте. Відповідно рівень в авто один. Коли ж машина ніч на вулиці стоїть то на морозі повітря зменшується в об"ємі і вже треба підкачувати повітря в подушці. Знов ж таки під час їзди тоді прийдеться підспускати...
Я сам таку штуку перший раз побачив. Це надувний гумовий бублик.В середині в дюрці від бублика металічний стакан. Той стакан одівається на амортизатор замість чашки. Чашка під пружину ставиться зверху на бублик. Получається гібрид пневмо з пружиною. Бублик має штуцер з ніпелем... як нема грошей на компресор... накачав і іздиш.. а так компресор в багажник і можна щось качати регулювати. Вся та система позволяє підняти кузов чуть не на 10 см..Чесно кажучи такий гібрид і мене багато питань викликає... як воно в експдуатації х.з. Припустим один бублик тріс на повороті при швидкості 90... при неудачному збігу може викинути з траси... Потім як з довжиною штоку амортизатора -він має своє обмеження і розрахований під висоту пружини...
Ну то шо може тріснути то факт. До того всього це виходить дуже малий об"єм пневмобублика. Тиск там буде мама рідна і тріснути в нього шансів буде дофігіщі... При тому всьому на скільки я уявляю то кільця подушки вже піднімуть машину на 2-3см в максимально опущеному стані. При тому всьому в будь-якої подушки є обмеження по мінімальному спуску, бо гуму проріже. Довжина штоку аморта, як бути?? Взагалі якась брєдова ідея до ужаса...
Карочє, тако. Після того як ще минулої суботи завоздушився, потім посадив АКБ то спроби завестися в -15 і нижче то само собою були б безуспішними. При тому всьому за ніч солярка якогось біса тікала в бак і трубка до ТНВД напів в солярці була, а напів заповнена повітрям. Мєрзость одним словом. Сьогодні нарешті поставив заряджений АКБ і вдалось раза з 10го завести машину. При тому що в паливній системі постійно бульбашки повітряні бігли... Тому поки завівся, то вирішив поїхати в гараж і поставити підкачуючу грушу для палива і поміняти фільтр паливний нарешті. Купив польську грушу 10мм штуцера (треба було таки 12 брати). Прайс груші 120грн (на олх знайшов, на автобазарах від 200грн такі самі) Фільтр WIX Поставив так Поставив грушу після фільтру, до фільтру змоги не було поставити взагалі ніяк, місця там 0... Хоча може в майбутньому шось придумаю. Прокачати систему після заміни фільтра було раз плюнути просто з шрушею! Залив солярки повний фільтр, під"єднав всі шланги, потім підставив пляшку і качав грушею десь 20-30 качків, шоб чисто йшла солярка і повітря не відчувалось. Надів шланг від ТНВД на грушу, качав поки не почала бризкати солярка на з"єднанні і тільки тоді затягнув хомут. Ще 2 рази качув і груша стала тверда, повний шланг солярки (той що прозорий йде). + вона не дає вертатися солярці назад. Завівся з першого разу з пів-тика. Будем бачити як буде зранку після морозу ще сьогоднішнього. Вночі ще ніби -13-14 має бути. Свічки накалу так і не перевірив, не міг знайти тестера)) Тому завтра цим займуся.
На фільтрі вроді теж клапан накачующий є. Так от у мого співробітника теж завоздушувалась на морозах паливна і пузирьки йшли. Кажуть то сальнички того клапана. Так що може й з заміною фільтра все пройде. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ну сьогодні в -10 зранку стартанув з 3го разу іто тяджко. Таки думаю свічки якісь не працюють зовсім. Але зранку повітря в системі не було, груша тверда, вся прозора трубка в паливі, а не повітрі, так що щастя!