Всім привіт ! Авто куплене недавно . Так як доконала мене та - совєтьська тєхніка.. Авто Пассат Б3 1988 року . Двигун 1.8 моно джетроник РП. Без гідропідсилювача та з ГБО. При купівлі авто акцент ставився на більш менш живий кузов , ГБО ( самі знаєте по чому бенз) та робочий двигун. Звичайно машині багатенько років купа дрібниці подоробляти треба. При переоформленні стався певний казус , чи то день був несприятливий чи то зірки на небі не зійшлись .? В мрео номерів нема , паспортів нема , прийшлось їхати в Камянку. По дорозі обриває ремінь генератора. ( я розстроївся)Про неспівпадання шківів вже писав. Ремінь знайшли поїхали далі. На зворотньому шляху в цьомуж місці відкеюється зеркало салону. ( тут вже мене прорвало на сміх :D). проїхали 2 км попадає з під фури камінь в лобове. Не розбиває , та залишає слід . ( після цього я був в шоці) Розумію , ремінь обірвало - шківи не співпадають . Зеркало відвалилось - міняли скло хреново приклеїли . Но камінь в скло - і це все в один день.... На авто не виїжджав допоки не покропили на йордан ( хто його знає що за душа в цього авто...) В даний момент авто розібране . Я як спавжній лоМАЙСТЕР вирішив , попідкручувати , попідтягувати , підремонтувати всякі дрібниці. І ось тут я ввійшов в азарт , очумелиє ручки добрались до голого дна. Скажу вам хороші авта були . До поки на них не пересіли з жигулів .( не ображайтесь - сам такий) Кожен почав вкручувати свої новшевства....Може на щастя а може на жаль - та попередній власник скоріше був " наєзднік " а ніж шофер. Так як то що поломилось то на дротику а то що не дотягувалось те на гумці від трусів:D. Як трос спідометра на фото. Я так їздити не люблю , люблю щоб все працювало. І так першим ділом була розібрана пічка . Заміна радіатора , обклейка заслонок та ремонт вентилятора. Ремонт вентилятора обійшовся в 10 грн , замість втулки поставив підшипник. Далі заміна замка запалення з корпусом та нижнього підшипника колонки Ремонт генератора - заміна підшипників , проточка якоря та заміна шоколадки Провірка датчика температури - так як не показував на панелі Далі буде....
Норм. В3 невбиваєма машина) Багато з ним в мене спогадів) Головне руки з правильно місця і він служитиме вірою і правдою.
Прям як я, перше все розібрав, переробив, замінив, зібрав, аж тоді за руль. Правильний напрямок обрали. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
Дякую всім за підтримку. Та щось я вже не знаю . Чим глибше копаю тим більше роботи.. Знімав радіатор та вентилятор , так як розєми на вентиляторі та датчику тамператури були поплавлені товирішив замінити. Так от замінив датчик переробив проводку , доставив дод реле , щоб нагрузка не йшла через датчик . Залив воду щоб промити а радіатор потік . Напевне коли міняв датчик зрушив пересохші прокладки сот..?! Та вилізла ще одна проблемка?! Буду питати тут ,щоб не бігати по гілках форуму та не створувати купу тем. Проблема така . Міняв ремінь ГРМ , виставив шківи по мітках . Сьогодні заводив та авто не завелось та стріляє в повітровод. На фото видно що запалення виставлено дуже раннє. Можливо через те що на авто соїть ГБО . Питання з якого боку головки має бути мітка на розпредвалі. З права чи з ліва? Зараз в мене з права а кулачки першого циліндра стоять вниз . Якщо логічно подумати вони б мали бути вверх.Чи ні? Ще одне збиває з толку. Зовнішня мітка не співпадає з стрілкою... Я вже не знаю може шків розпредвала стоїть не тим боком ...
Ще одне . Окрім заміни ГРМ , розбирався з проводкою . Ставив сигналізацію , вклював запалення купу раз . Чи може в моно инжекторі накопичитись бензини ? Тому і йдуть туди хлопки???
Мітки зовсім у тебе по фотках не співавдвють і на трамблері теж. Поршень першого циліндра повинен бути у ВМТ, тобто максимально піднятий, якраз коли має йти іскра запалювання, тобто бігунок трамблера повинен стояти на мітці навпроти контакта першого циліндра. Мало того, тре ще виставити мітку на маховику основного валу. Ну але якшо ти вже зняв кришку голови, то можеш сам перевірити чи мітка на шестерні разподільчого валу відповідає мітці на самому розподільчому валі, то придумали для того щоб не знімати кришку голови коли міняють ремені В моноінжекторі (якщо він справний) нічого не може накопичитись крім буруду. Бенза повинна стікати в "обратку". Ну і, раннє запалювання видно лише по трамблеру, а всі інші мітки на шківах, валах, маховиках мають бути по заводу тютілька-в-тютільку.
Шось то все не так. Виставляй мітки як положено. Для ГБО нічого там крутити не треба... Точніе з тим вже потім розберешся... Мітка на шківу розпредвала на мітку ОТ на колінвалі теж мітка, трамблер на мітку і все буде щастя.
привіт, хороша робота, також цим заморусь літом. якщо нічого не поміняється на гірше, на рахунок виставлення запалення, то в тебе трамблер якщо непомиляюсь правільно невиставлений, на ньому є мітка, і вона повина співпадати з бігунком... ось тема, по виставленню запалювання, зауваж на трамблер, може причина в цьому. http://www.volkswagen.lviv.ua/threads/vistavlennja-zapalennja-na-passat-b3-1-6-1-8-2-0.12915/
в цій темі є два види виставлення, мітки можуть бути зі зовні або з внутрішньої сторони, виставляв на Б3 1.6 знайомому, а там виявилося що там взагалі деталі не від пассата стояли, і на 1 зубець більше було... впевнений стаття тобі допоможе, якщо що звертайся
Та не завсім все не так . Мітки на КВ та проміжному валі виставлені нормально. Запалення вже повернув на мітку випередження . Та в мене підозра що в мене РВ розвернутий на 180. В мене мітка на задньому краю гбц. . Я думаю що має бути на передньому краю ( чому я вирішив що на передньому х.з , вже була ніч мозги не варили). Якщо поставити мітку на передній край то все буде логічно. Кулічки будуть вверху , циліндр в ВМТ - іде запалення . Циліндр опускається вниз ( робочий хід ) тоді йде догори ( відкривається випускниу клапан - випускає відпрацьовані гази) . Тоді знаву вниз ( втягує суміш) і вверх ( запалення ) і т.д .
Ну так в тебе мітка на розпредвалі в іншу сторону взагалі дивиться! Зрозуміло тоді шо він на 180 розвернутий... Я шось не до кінця розумію чесно кажучи...
є два види їх, я тобі ссилку для цього дав, мітка з внутрішньої сторони повина бути на передній частині, а не в задній частині мотора. звичайно виходить що стоїть в НМТ, коли перевернеш на 180* то має стати на своє місце
Дякую всім за допомогу ! З мітками розібрався . РВ був розвернутий на 180. Як то мене так заорало. Машину кручу по вечорах , коли ставив ремінь то була 3 ночі. Жінка вже скоса дивиться на ту машину , каже, ше не їздив а вже розібрав . Я кажу якщо я би купив Б6 -го то чим би я мав занятися , хоча дурного робота любить:D. За поради дякую , та якщо можна то буду далі вас тут мурдувати. Який антифриз залити концентрат? Але за нього денежку тре платити , чи можна цей Завтра їду на шрот за радіатором охолодження. На що звернути увагу?
Ремонт датчика палива . Так як не показував датчик на панелі приборів , вирішив перевірити в чому проблема. Відєднав фішку на насосі , два середні провода йдуть на датчик , інші два живлення насоса. Підєднав реостат виставив опір так щоб стрілка на приладі показувала середину бака заміряв опір реостата 92 Ом тобто якщо провіряти 1оо Ом - ним резистором то сткілка має показати трохи більше ніж пів бака . Якщо прилад на панелі показує значить проблема в датчику на бензонасосі. Виймаєм бензонасос . Коли відкрив кришку насоса був приємно здивований , там майже повний бак бензини . Непогано при сьогоднішній ціні. Датчик не показував і попередній власник їздив на газу , і мабуть доливав потрохи. На датчику був обірваний провід від контактної пластини Туди вже хтось приклав рученята , так як припаяли звичайний провід який перегнувся та відламався та щей пластину перевернули верх ногами. Я припаяв провід від контактної щітка , там плетення інше тай мідь мякша. . Окрім цієї проблеми була ще одна , протерті дорожки від нуля до середини бака це мабуть сама поширена проблема. Я спочатку підігнув пластинку щоб контакт ходив по внутрішньому радіусу . Так погано тому що датчик тоді показує тільки на чотирьох ділянках. Треба зробити щоб контакт ходив по зовнішньому радіусу Я допаяв пластинку , зробив її трошки довшу. Збираємо датчик , підєднюємо тестер , провіряємо чи показує опір без провалів та ривків. . Виймаємо та ставимо насос акуратно щоб не погнути поплавок а то буде показувати неправильно. Шланги тоже запамятовуємо або робимо фото щоб не перепутати подачу з звороткою. також коли зняли насос краще отвір закрити кульком чи якоюсь плівкою . Ось результат роботи . Ще був якийсь колапс з габаритами та фарами. Коли включав габарити то включались відразу фари а фари повинні включатись при ввімкненні запалення . Причому з фарами включався й вентилятор пічки якщо була ввімкнена швидкість. Довго сушив голову в чому проблема . Думав кз в блоку запобіжників. Виявилось проблема в кнопці , а саме пробитий діод на лампочку підсвітки кнопки . Через лампочку йшов плюс на обмотку реле 18 яке вмикало всю шину Х тобто всі прилади. Можливо комусь допоможе в ремонті , так як сам багато чого дізнаюсь з інтернету...
Сьогодні взяв в юри радіатор . Бля мій коротший на 100 мм . Булоб не погано поставити більший та тоді треба міняти дефлектор та воздухозаборник. А ще в мене внизу зліва стоїть газовий редуктор .його переносити ціла проблема .
Дякую за підтримку. Сьогодні святковий день - перший виїзд. І то не без казусів . Вчора помив машину і як завжди падає дощ . Сьогодні зранку заводити , машина на бензині не завелася . Приїхав з роботи подивився в блок запобіжників а запобіжник на бензонасос випав . Хрін його знає чого . Вже все поправив та заодно трос спідометра так як погано був вставлений .