Ось моє @das ist auto

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vovik07, 15 лют 2015.

  1. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    На ауді 100 с4 і а6 с4 стоїть один в плафоні і ще один в панелі
     
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт. Купив своїй фрау нові мешти на зелені свята ... DSC_0767.JPG

    Казали на шиномонтажі коли перекидав диски , що диски оригінальні з гольфа 3...

    Поїздив тиждень передній диск почорнів як смерть.. DSC_0769.JPG DSC_0768.JPG

    Шось з тим треба робити . Направляючі супорта мають трохи люфт.супорт іде на перекос Хто знає чи продаються направляючі окремо чи тільки з скобою. Чи шукати б у.?
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    З гальмами не жартують - шукай нове.
     
  4. marickkk

    marickkk Active Member

    Авто:
    Scirocco
    окремо також можна купти)))
    ше причиною може бути дешеві колоднки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ше крім направляючих, треба перевірити стан поршеньків.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Колодки здається феродо, але точно не памятаю. Міняв разом з новими блінами два роки назад. Цилідрик нормальний минулого року міняв ремкомплект і тормозний шланг. Та признаюсь чесно що змазав його тормозухою. Я і не знав що є спец змазка. Коли міняв ремкомплект то зауважив що одна колодка зношена набагато більше аніж інша. Направляючі змазані графіткою. Як вважаєте, поміняю направляючі, напевно варто проточити блін і поставити нові колодки?
     
  7. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    На направляючі добре підходить змазка trw pfg110 , а тих хто маже мідними графітками чи антискрипними для колодок - на кіл садити !
    )
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не варто при кожній заміні точити диск, він має певні параметри, заміряй яка товщина зараз!
     
  9. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Тим більше, заводський гальм , як правило , недостатньо , особливо в швидкісних режимах вони пливуть на раз два , а якщо блін стертий і ще проточити - то охолодження стане в рази гіршим від ітак поганого
     
  10. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Діло в тому що мало того що одна колодка стерта більше чим інша . так щей колодка стерта не рівномірно частина яка йде по зовнішньому радіусу стерта більше чим по внутрішньому . Треба поміряти чи нема в диска конусності??
     
  11. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Добрий день, всім . Забув подякувати друзі за допомогу , особливо Олегу Razor. Перебрав суппорта , змазав тормозні поршиньки . Отвори під направляючі промив , почистив . Але поставив свої направляючі , так як нові були заниженого розміру на 0,15мм. Не знаю , взагалі вони б мали бути як ремонтні , то більшого розміру.. Але я змазав і поставив свої а проблема була в тому що підклинювали поршиньки. Дякую що підказали і взагалі я тут дізнався багато корисного і цікавого. DSC_0059.JPG DSC_0060.JPG Поршень і направляючі змазані змазкою з упаковки. Колодки ось такою DSC_0061.JPG OKS422. Зїздив на закарпаття , тернопіль камянець. Все супер. Перед поїздкою ше замінив цапфу , так як вже не підтягувалися підшипники. DSC_0201.JPG DSC_0202.JPG . Так як літні скати взув на титани . То хочу відпіскоструїти металеві на зиму , підкажіть де можна зробити....
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Щось не подобається мені як машина робить на холостих, тай останнім часом погано заводилась. Сьогодні дивився Вв дроти поміряв опір, здається все нормально, 4 тий - 5,85 кОм
    3 - 5,78 кОм
    2 - 5,94 кОм
    1 - 5,98 кОм
    Центр 2,05 кОм.дроти bremi.
    А от свічі трохи підпалені. В мене зараз стоять ngk vr6e. Мені здаєтся не дуже вони на газ підходять. Хоча в інтернеті думки розділились, одні кажуть ставити ірідієві інші ставити звичайні але з меншим зазором. Кажуть найкращі denso але багато підробок, ще хвалять brisk. Що скажете. Знаю багато форумчан на газу їздить, хто на яких свічках?
     
  13. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ще обзавівся от таким апаратом, ще не знаю чим він буде корисним. Газоаналізатор виробництва ГДР. DSC_0134.JPG DSC_0135.JPG
     
  14. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Спочатку попробуй зменшити зазор , якщо на твоїх 0.8 то попробуй 0.6
     
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    то кіко вже тому відру, років з пьєтдисят, нє?
     
  16. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Дякую за відповідь. Зазор був 1,1 мм зменшив до 0,75мм. Заводитись стала краще, відчутно лише на холостих. думаю що на малих оборотах іскра розкидана, бє в різні сторони, а на великих більш сконцентровано. Думаю на мій б3 можна ставити звичайні на один електрод але міняти частіше. В б3 це не складно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Всім привіт . Після довгих роздумів про свічки вирішив вибирати з двох варіантів Бріск Сілвер і Денсо ТТ. Коли прийшов в магазин і подивився вживу то варіант з Денсо відпав одразу. Тому що в Денсо наконечник ,той де підєднується провід, штампований і не відкручується. А дроти міняти я ще не планував. Тому купив бріск. DSC_0145.JPG DSC_0146.JPG DSC_0147.JPG Якість виготовлення не дуже порадовала , в двох свічок з чотирьох проблема з центруванням електродів. Тобто центральний електрод не співпадає з масовим DSC_0148.JPG
    Центральний електрод дійсно тонший і в теорії іскра повинна бути більш щільною . Свічі NGK i Brisk. DSC_0160.JPG DSC_0162.JPG Загалом на практиці різниці не замітив , ні по роботі авто ні по розходу палива. Але коли змінив зазор в своїх старих свічах з 1.1 на 0.7 то хлопки в вихлопній пропали. Такщо зазор на газу зменшувати варто. Але проблема з холостим в мене залишилась.
     
  18. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ще одне. Я тепер також впізнаваний DSC_0031.JPG DSC_0032.JPG DSC_0034.JPG
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Прийшов час заміни задніх сайлент блоків . В інтернеті вичитав що підходять від ауді а4 , вони на 0,5мм більші діаметром і краще підходять для балок з виробіткою. Так як я бачив що в мене не так порвані блоки як розбиті отвори під них . То вирішив купити від А4 , та ще вони в монолітному корпусі , я думаю такий варіант надійніший чим оригінальний б3. Заїхав до друга на яму , піддомкратив машину і балку і коли відкрутив кріплення балки , сайлент блоки самі повилітали. Балка була настільки зношена що навіть сайлент від а4 влазив вільно. DSC_0440.JPG DSC_0441.JPG

    Металева втулка буда витерта повністю. Вже думав шукати другу балку , але ця перебрана : були замінені підшипники , цапфи, колодки. тай не факт що найдеш нормальну бу балку. Так як ця втулка просто вставлена і розвальцована на заводі то вирішив її зняти і виточити нову. DSC_0445.JPG

    Для втулки підходить труба 2дюйми зовнішній д60мм. Внутрішній виточив по розміру сайлента з натягом. Довжину втулки зробив довшу на 10 мм від оригінальної щоб була більша площа зєднання з сайлентом і місце приварити втулку до балки. DSC_0443.JPG DSC_0446.JPG DSC_0447.JPG

    Ціна токарних робіт копійки, і радий що міняв сайленти сам , бо на сервісі запресували б так як є або сказали міняти балку. Для монтажу сайлентів від а4 бажано виточити розпорну шайбу товщиною 7мм , щоб сайлент недопресовувався до кунця. DSC_0451.JPG

    Сайлент можна запресувати довгим болтом але вищої твердості але в мене під руками такого не було а китайська шпилька на 12 не витримала , злизується різьба швидко. Зробив таку приблуду і загнав гідроциліндром DSC_0448.JPG DSC_0449.JPG DSC_0452.JPG
    Сайленти на місці . Ззаді в машині тишина! При нагоді поміняв гофру на прийомній трубі. Тепер нема запаху газу в салоні DSC_0458.JPG
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  20. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    В другий сезон на авто стоять зеркала з підігрівам. На осінь і зиму річ суперова. Купував в Олега . Зеркала різних виробників, і праве гріє трошки швидше. DSC_0084.JPG DSC_0086.JPG Не знаю як тут фото повернути:dntknw: Ще осінню поставлені форсунки омивач авід шкоди октавії DSC_0868.JPG
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)