Були поставлені лампи Osram Night braker laser До того стояли Osram all season . Вони світили суперово в туман і більш менш в мокру погоду але в суху те жовто-зелене світло то капец. Найт брейкер світить трошки краще але не так як хочеться і не знаю чи вони вартують своїх грошей. Взагалі в фарах з рефлектором і розсіювачем добитися гарного світла проблемно. Зараз думаю чи варто попробувати лед або кардинально ставити лінзи. Знаю багато скажуть , нахрена в ту машину вкладувати великі гроші. Але ти на любій машині маєш бачити куди їдеш.....
Я б сказав нахріна вкладувати гроші в те шо результату не дасть((( А от якраз заміна лампочок галогенок, чи тимбільше ЛЕД лампочок результату не покращить. Вихід один. Ставити прозоре скло і ставити біксенонові лінзи. На В3 там місця в фарі уйма, 3 дюйми лінзу можна запхати легко. Найбільша проблема - це прозоре скло. Не знаю чи є вони у продажі. Якщо немає то треба своє якимось чином спилювати і полірувати, а з самим склом це зробити дуже напряжно. Та й сам дзеркальний елемент напевно вже вигорівший теж. Тому інших варіантів я просто не бачу. Диви як Фары Wolksvagen Passat B3 Я собі на роуда замовив на алі дві біксононові лінзи копія Hella 3r (60$ за пару). В мене зараз стоять 2,5 дюйми лінзи звичайні. Плюс вже вигорів дзеркальний елемент. Світять також хріново. Так що буду "колхозити" нові лінзи з шторкою на дальнє + дальнє додаткове штатне від галогену. На рестайлових С5 саме таке поєднання і світло дальнього там просто бомба! А враховуючи те що я часто люблю вночі їздити то якраз те що треба)
Я собі на Б4 ставив тюнінг оптику (TuningTec) - 100 уо коштувала, світила краще бо був новий рефлектор.
Ага) загуглив) Тільки ціна питання на В3 дещо інша. Фары Volkswagen Passat B4 (11.1993-05.1997) купить, задние фонари Фольксваген Пассат Б4 . 180Є то не кисло доволі. А купити якісь нормальні лінзи за 50$ і поставити самому і сполірувати скло вийде явно в 4 рази дешевше))
Та ні , не так багато місця . 3 дюйми не влізуть. Хіба обрізати рефлектор конкретно. На рахунок цього перечитав купу інфи вже голова пухне. В оригінальну фару влазить 2,5 дюйма і то треба скручувати коректор до упора , тобто він працювати не буде... Це якраз не проблема , роблять в нас в україні акрилове 1000гр. шліфуфати так як на фото не варіант . поперше по краям залишається рифлене скло а кут розсіювання лінзи широкий , а через це рифлення світло буде губитися. Вже був націлений на такий варіант це типу копія оптики InPro . Але почитав відгуки , кажуть не світить ніхера як лінзи в 10 -тках. за 50 баксів можна купити лінзи але + ксенон + скло + проводка + ущільнювач і того десь 3500грн. Ось яку мені дали відповідь з цього сайти ( Доброго дня. Якщо Ви розглядаєте установку лінз з мінімальними доробками, то це билинзи 2,5 дюйма ( Ксеноновые и биксеноновые линзы – купить билинзы и монолинзы в Украине | Интернет-магазин «Drossel» ). В такому розмірі рекомендуємо звернути увагу на біксенонові лінзи rVolt stage 2 ( Биксеноновые линзы rVolt stage 2 – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ). До них потрібно комплект ксенону з цоколем Н1 ( Ксенон rVolt slim Zax ceramic 35Вт H1 (3000K, 4300K, 5000K, 6000K, 8000K) Xenon – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ). Для більш якісного світла з хорошим дальнім можемо запропонувати лінзи 3,0 дюйма, а саме - билинзи Zax Q5 exe-glass 3,0` ( Биксеноновые линзы Zax Q5 exe-glass 3,0` (76мм) D2S – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ) або найяскравіші - Zax 3R oem-glass 3,0` ( Биксеноновые линзы Zax 3R oem-glass 3,0` (76мм) D2S – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ). Але до них, на Ваш вибір, доведеться докупити пару декоративних масок ( Маски для ксеноновых линз для автосвета - купить Маски для ксеноновых линз по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel»х линз ) і знадобиться комплект ксенону з цоколем D2S ( Ксенон rVolt slim 35Вт D2S Pro (3000K, 4300K, 5000K, 6000K, 8000K) Xenon – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ). 1,5 метра герметика ( Герметик для автомобильных фар Orgavyl (9,5 мм) – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ), комутації Infolight з реле ( Коммутация Infolight с реле для би-ксенона 12В 35Вт – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ) і пара акрилових стекол для Volkswagen Passat B3 ( Прозрачные акриловые стекла для фар Volkswagen Passat B3 (1988-1993) – купить по доступной цене в Киеве и Украине: отзывы, доставка | Интернет-магазин «Drossel» ) - це весь необхідний набір для установки билинз в оптику Вашого автомобіля. Всі ціни на сайті актуальні на момент замовлення. Для більш докладної консультації зверніться до наших менеджерів за телефонами.) В мене не те що світло хренове взагалі . Як на оптику б3 то в мене світло досить нормальне. оптика оригінальна хелла , в лівій знімав скло то там рефлектор взагалі як новий , в правому є затерте одне місце . Ну звичайно скло заматоване з від старості. Але хочеться кращого освітлення. Я завжди кажу так : якщо заді тебе їде авто з ввімкненими фарами і ти бачиш тінь від своєї машини , при тому що в тебе фари також ввімкнені. То з таким освітлення вже треба щось робити. Я бачу тінь коли ззаді їде авто з лінзованою оптикою :лексус ,хонда і тд.
Сьогодні їхав за ланосом з лінзами в фарах . не світять ніхера , ще гірше ніж мої . не знаю щото за лінзи... До речі кому цікаво є у львові магазинчик де дають приміряти лед в фару , подивитися як світять . Я приглядався до таких Aвтолампа Cool LED CL7 NEW, H4, 5000K, 2350/2000Lm, 20/30W, Philips Luxeon Z ES: продажа, цена в Львове. лампочки для световых приборов автомобиля от "Smart Power Ukraine" - 601990094
Ну не знаю, я бачив одну машину на діодах, з лінзами 3дюйми, не сказав би що круто) Не краще ніж нормальні ксенонові лампи, а ціна на порядок вища... Але я б в пасаті всеодно щось з оптикою робив. Дефтектор можна різати як хочеш. Для чого він тобі якщо ти ітак лінзу будеш ставити)) Ну або купляти готові варіанти все ж. Ось ці не погано виглядають як на мене, проте дорого. А такі взагалі як світять? Це ж вроді з оригінальних) І напевно найти їх важко
Привіт всім. Знайшлось трохи часу для втілення давньої ідеї з регулятором паузи щіток вікна. В стандарті в машині стоїть реле 19 і інтервал між роботою щіток 7-8сек. Дуже часто цього часу або замало або забагато. І ти постійно шморгаєш ручкою. Для вирішення тої проблеми є реле 99 з програмованою паузою від 3 до 21сек. Працює так: коли перший раз вмикаєш в положення інтервалу то пауза 7-8 сек. коли вимикаєш йде відлік паузи від 3 до 21. і якщо повторно вмикнеш , скажіно через 15 сек то пауза буде 15 сек. Це в теорії якби логічно але на практиці не практично. Бо коли натиснеш на омивання вікна, пауза збивається на стандарт і щоб задати паузу всеодно постійно шморгаєш ручкою. Вирішив я розібрати реле 19 і трохи його модернізувати . Таймер там виконаний на транзисторі і час паузи задає конденсатор і резистор. Резистор вже випаяний в оригіналі на 56 кОм і конденсатор 220мкФ х 16В. Я хотів щоб пауза в мене була від 3 до 30 сек. Для того щоб мати такий інтервал потрібен перемінний резистор на 120кОм , вони йдуть номіналом 100 і 500 кОм . Тому прийшлось підбирати ще й конденсатор. Якщо збільшувати ємність конденсатора - опір потрібно зменшувати , і якщо менший конденсатор то опір збільшувати. Я на радіоринку купив такий резистор на 100 кОМ знайшлось тільки в одній будці. В реальності тестер показує 80кОм. Ну в результаті замінивши рідний резистор 56кОм на 10кОм і послідовно підєднати змінний резистор на 100кОм і замінити конденсатор на 680мкФ . В мене вийшов інтервал який я хотів. Припаяв деталі і вивів два проводи для змінного резистора. . Для того щоб вмонтувати резистор в ручку потрібно було збільшити "коліщатко " на нього була наклеєна ручка з телевізора електрон і обрізана піпка. . Резистор вмонтований в ручку і зафіксований епоксидним клеєм . Прокладені провода ззаді Ось так виглядає в зборі Спочатку планував регулятор виводити так але не було як зафіксувати резистор. Заодно скористався хорошим доступом до щитка приладів і усунув стандартну проблему з стабілізатором напруги . коли прилади температуру і паливо показують як хочуть. Ще перефарбував стрілки . були світло зелені , гарно було видно вдень але зливалися з підсвіткою . тепер так
Ні , стабілізатор робочий. там проблема в розємі . від часу і вібрації погіршується контакт між ножками стабілізатора і розємом. Від того перегрів , розпайка контактів розєму. Я пропаяв контакти розєму , ось тут і пролудив ножки крена. Якщо проблеми з показами , варто пройтись по дорожці від крен до датчиків , вони живляться через резистор , там також часто псується пайка. І ще пайка псується на розємі колодки , що підєднюється панель.
На B3 немає,мав і В3,і В4 і проходив,впершу чергу рефлектлру точно пипка,інакше і Фаріон і кака світить,тому: 1 новий рефлектлру,купував собі по 11₴ за шт 2 якщо щось інше ,то лише лінза+поліровка скла 3 1 варіант простіший 4 є бомбезно штука така як замінники круглим фарами hella,іх багато і недорого,а там і з лінзами і без є
Почитав темку diesel757 , і глянув що свій ювілей я прошльопав 258077 км. Але в моєї машинки інший ювілей. 30 років з дня народження..... Правда не знаю чи то радіти чи плакати...
258? за 30 років?) Я коли пасат продав то на приборці був пробіг щось поза 600тисяч. І це вже було 6 років тому... Купив його батько в 2000му році з пробігом шось 170 тисяч. І за 12 років в сім"ї той пасат грошей менше схавав певно ніж олроуд за тих 2 місяці))) Невбиваєма машина просто була.
Панель вже міняв. Підвернулась ця панель бо з верху стрілки поворотів і годинник робочий . Такі панелі як зараз в мене не ставили на пасати перших років. Ось панель яка була На спідометрі теж до 250 тис. і панель 88 року , схоже була рідна . Але не вірю шо то рідний пробіг. Але то шо 30 років то правда. Перша реєстрація 2004. Хоча щодо пробігу то в тестя тоже б3 пассат пригнаний з німців в 2001 році здається і весь цей час в нього . то зараз в нього десь 270 тис. км.
Це хіба що купувати нову фару скажімо "депо" і переставляти дефлектор? Бо самих дефлекторів я не знайшов. Знайшов скло Хелла десь по 500гр за шт. Це про такі як ШЕГ писав. ? Дякую! Машинка надійна, цим мені дуже подобається . Хотілося б трохи більше комфорту , але за це треба буде й більше платити . Досить жорстка на наших ямах , але як каже мій знайомий" це проблема доріг , а не машини."
Привіт всім. Місяць не їздив на машині , був у відрядженні. Машина стояла в батьків на подвірї. Приїхав , пішов за машиною , завелася з пів оберта . Обрадувався , скучив за кермом , а тут така несподіванка. Якісь гади мені розбили бокове скло . Скоріш за все пневматом... Розчарувався думав шо те скло на клею. Подзвонив на шрот скло є це вже добре і ціна 280 грн не катастрофа. І ще німці молодці бо скло прикручується гайками . Скло не посипалось бо була наклеєна плівка. Заїхав до чувака який мені 1,5 роки назад тонував авто . Він дав кусок плівки. Я Поміняв скло , обклеяв на все десь година часу...
Привіт всім. Була на вихідних поїздка в закарпаття і порадовало те що на 300 км взяла 20л газу. Але підвело зчеплення , почала підвисати в вижатому положенні педаль і при тому вижиму не було . Воно не кожен раз а коли довго тримаєш в вижатому положенні. Добре що траса і не так часто тре тикати зчеплення. 2 роки назад міняв ремкомплекти і памятав що циліндри не ахті головний особливо. Вирішив підійти кардинально. Зняв блок педалей і не дарма тріщина в кріпленні і обламана пружина. Пружину купив на торпедо від передньої вилки мопеда , заварив тріщину , пофорбував кронштейн. Щоб його зняти тре трохи погратися особливо заважає та труба - дуйка на ноги. Розібрав свої циліндри і в головному дійсно були раковини. Купив нові циліндри : головний ABE і робочий JP Grup. Головний чавунний , робочий алюміній. В мене після заміни фереда, зчеплення "брало" трохи нище половини ходу. Я думав після заміни циліндрів педаль трохи підніметься але схвачує так само. Зате зараз вижим набагато легший.
Тема продожується . Машина перейшла в спадок батькові . Перше враження від поїздок на пассаті після волги , каже тато , "що ти , легенько натиснув на газ і вона пішла" набирає швидкість в моменті... . Мене дуже розсмішило таке чути про свій пассат. Недавно тато подзвонив ввечері що машина стала під Дідиловом і нема ні світла ні прибори не світяться короче акум здох повністю. Версія зразу, нема зарядки , вечір , фари включені ... Каже на приборці нічого не світилося .. Я взяв заряджений акумулятор і поїхав з братом . А там шей виявився сюрприз , батько знайомому віз вулики з бджолами на прицепі. То всьо гудить підійти страшно. Короче перечипили прицеп до брата а я на зарядженому аккумі доїхав додому. Я підозрював шо це не шоколадка , то му що коли вона ломається то лампа на приборах має світити. Вскритіє показало що обірваний провід обмотки збудження Видно щось попало в генератор. Припаяв провід в ізолюючому кембрику і все гуд.