Падають холості оберти !!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем hyp, 4 січ 2012.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та вже все передиркав там, нема ніц... Та й не логічно, якщо підсос, тоді чому машина глохне при натискані на газ??
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Похоже на РХХ. Я б на него делал ставку. Но как твой проверить - не знаю.
    А диагностика у твоего авто есть?
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Похоже, но не уверен, какоето странное поведение. Возможно там не он один замешан просто)))
    Как проверить не знаю, сопротивление в норме, но с моторчиком странное поведение, работает странно.
    Думаю на 100% проверить - это поставить заведомо рабочий. Вопрос только где взять)))))

    Диагностика там какая никакая есть шнурами 2на2... Что показывает не знаю точно. Да и чёта последних пару раз не хотело соединятся на разных компах, правда может ваг-ком кривой был либо адаптер... хз. Да и машина стоит мёртвым грузом, никуда не поедешь диагностировать.

    Из вариантов ещё то что прорвало форсунку может быть... Но это надо снимать крышку инжектора чтобы увидеть и асистента)) А после вчерашних "испытаний" сел акум. Так что жду до среды, ато завтра и времени то не будет...
    п.с. МАРШРУТКИ ЗЛО!)))
     
    Останнє редагування: 14 лют 2012
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Добра підозра... бо РХХ звязаний з ДПДЗ і може давати неправильний сигнал (про що свідчать оберти 1800 при прогріві) і коли даш чуть газу то бензин просто заливає свічки і машина глохне. Тобто в тебе постійно сильний перелив бензини. Точно перевірити РХХ без ДПЗД тяжко, вони працюють в парі і ДПЗД може збивати РХХ і навпаки РХХ може збивати ДПЗД
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так отож бо й воно... Тому треба почати перевіряти з найпростішого... ПРосто методом тику, бо по опорах на ДПДЗ в мене зауваженнь нема, а от на РХХ шось там не то...

    Так то воно так, але коли не газувати машина теж глохне, чим це можна пояснити??
    От працює 2000 об\хв. А потім що ДТОР дає сигнал на РХХ що вже температура більша і треба скидати оберти?? Нехай та, але відповідно скидаючи оберти має потрапляти менше суміші, менше повітря і менше бензини, а тут виходить, що кількість подачі палива не змінюється.
     
    Останнє редагування: 14 лют 2012
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Класс. Надо будет прикупить себе и диагностировать.
    Тем временем дай фотку этого РХХ. Я себе недавно искал и по шротам посмотрел чё у кого есть. Може подскажу
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Да ничё толкового оно там не показывает)))

    выглядит так:
    [​IMG]
    [​IMG]
    тут №16, стоит на блоке моника
    [​IMG]
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ой не сори такого не видел.
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ітак проблема вирішилася!
    сьогодні зібравшись з силами і думками вибрався до машини у пошуку проблеми.
    Перевірив під капотом все що міг, всі патрубки, все що можна на підсоси повітря, як лиє форсунка дивився, Коротше провозився під капотом десь 1,5 години. Ну нічого підозрілого, єдине що далі грішив на РХХ, але ніяк мені не вдавалося симптоми і його роботу.
    Вирішив я відкрити бензонасос... Шкодую хлопаки, що не мав під руками фотоапарата... бензонасос був весь в льоді, трубки в льоді і в баку виднівся лід який плавав... В мене був шок!
    Забрав насос додому, відігрів. З баку як міг трошки вигріб той лід, поставив насос назад і о чудо!, машина ожила! Щастю мому не було меж)))
    Долив пів баку ше тої бензини. Долив 5 літрів 100го на вогу вже на всякий. І все стало на свої місця.
    Отакий то в нас бензинчик продають... ОККО - більше ніколи для мене.

    Єдине далі мучить проблема з холостим... На холодній оберти ледве доходять до 1000, при цьому в салоні відчутна сильна вібрація. НА гарячій 750. Раніше такого не було, на холодну 1100, на гарячу не менше 900. По мануалу на мій мотор пише 850-1050 на ХХ. Хоча може отут вже дійсно РХХ барахлить...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)