шановні власники в6 можливо комусь будуть потрібні зап частини до в6 1.9тді вхе звертайтесь є в наявності двигун з навісним і кпп + 2 передні стойки двигун з малим пробігом.
вітаю в клубі.мав такого повнопривідного пассата ,хоче доброї соляри...відстоюй соляру і не лий будь-що і він тебе буде радувати.вдачі на дорогах
Шо каже вагком? Треба дані діагностики. 1,3,13,23 групи на холостих. Без них треба бути або гадалкою, або екстрасенсом, або ...
після 1 хвилини чи менше? пісец імобілайзеру міг прийти. в мене така херня на другому ключику, там чіпа нема, завів попрацював, і спати
З 2.0 FSI "безпроблемний" з буквенним позначенням BZB, а з 1.8 TSI - BVZ... Що краще?!? Особисто для мене - 1.8! "Еластичніче" якось їде... без ривків... не "ричить" вихлопна система, як на 2.0. Ну і порада: не беріть Б6 в "унилій" комплектації!!! Це не те авто, в яке потім можна щось доставити!!! Справді насолоджуєшся "світлом", коли в тебе бі-ксенон... датчик світла/дощу... Коротше, шукайте Highline2. Все вищенаписане основане на висновках, отриманих з власного досвіду володіння вже третім (підряд) Б6 :D
Дуже дякую за відповідь! Підтримую на 200%. Хоча в цінах автомобілі впали, але всерівно за ці гроші шукаєш всього, в т.ч. і комбінований салон (шкіра-алькантара). А просто Highline він без бі-ксенона?
Просто "ксенона" в комплектаціях не було - тільки поворотний бі-ксенон. Так само як і парктроніків "тільки зпереду" або "тільки ззаду"... Посилай відраху нахєр! нехай впарюють комусь іншому. До речі, якщо стоїть бі-ксенон, то має бути і омивач фар ОБОВ"ЯЗКОВО!!! (ну і навпаки) Товариш купив Б6 (сам поїхав в Франківськ), "все в рідній фарбі/немальоване/дід бабу до церкви возив", а в бампері стоять омивачі,хоча комплектація "бубен"... Вже коли майстри досконало все оглянули, то побачили, що пів морди міняно і підібрано "в колір"... Ось така хня може статись, коли шукаєш добре дороге авто за "три рублі"... Добре дешевим не буває !!!! Бувають винятки, але тут вже "перекупи" тримають "руку на пульсі".:D
Всім привіт! Сто років не заходив сюди. Але замітив хорошу тему, вирішив відписатися, поділитися досвідом. Тож свій Б6 ганяю вже 8-й рік, практично ніяких проблем, тільки маховика міняли по куланцу (30% вартості) і всі форсунки по акції - безкоштовно. Цього літа трохи подовбав мозги поганою заводкою - але замінили датчик положення розпредвала, і все тепер в нормі. Тепер до уваги всіх володарів дизельних 2,0 машин! І не тільки Пасат. Ось тема 2,0ТДИ шестигранник-болезнь; и как нельзя чинить авто: истории 2+2 подрят убитые новые турбины, протертые гидрокомпенсаторы, убитый коммонрэйл Я її уважно почитав, і вирішив, що не буду чекати, коли гром гряне. Дійсно, на сто друга було пару машин з цією проблемою. Це провертання дуже підступне, наслідком того може бути - машину або терміново на продаж, або заміна двигуна. Тож замовив на Автосоюзі цю детальку (150 грн!) і замінив її. А замінену вожу і показую тим, хто мене відмовляв від цієї процедури.
правильно зробив, що замінив... в мене ця неприємність сталась, описував в своїй темі. краще ця "профілактика" за копійки, аніж гемор на тисячі
Доброго всім вечора. Став власником Пасат Б6 2.0tdi 2006рік. Вилізла одна проблема після зняття і встановлення назад переднього бампера перестав працювати вказівник повороту. Повторювач у дзеркалі з того боку працює. Буду вдячний за допомогу.