PASSATtik B3

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем hooliganlviv, 12 січ 2014.

  1. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    ну як сказати, я купив повністю всю пласмасу на багажник, коли зібрав його, то залишилися лише рейки для шторки, а прикрутити немає до чого, так як там тільки но дирки.
    а які болти повинні бути? довгі чи короткі, і дирка на пласмасі де ремінь безпеки я так розумію мала бути пластина яка закручується на два шурупа
     
  2. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    болтики 6 мм діаметр довжиною до двох см.Можу порадити по тел. о6747568 вісім нуль.
     
  3. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    вони мені кажись точно не підійдуть
     
  4. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    [вони мені кажись точно не підійдуть[/QUOTE]
    приліпи на суперклей
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    приліпи на суперклей[/QUOTE]

    буду якось думати, якщо би побачив що там має бути, то би думав як поставити
     
  6. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    Всім привіт. Маю проблему з проводкою після того як замінив пічку салону.
    Симптоми:
    При включені фар, фари непрацюють. Поворотніки також непрацюють. При включенні запалювання горить тускло лампочка поворотів. Но коли ставиш на сигналізацію то все працює.

    Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
     
  7. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    незаводиться авто. при включені запалення, стартер хапає і зразу відпускає бендікс, це проблема в стартері чи є якась релюха яка відповідає за стартер
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    на мою думку, то скоріш всього виробітка у втулці (мідна втулка в стартері). Якщо то стартер, а не електрика, то можеш під'їхати на вул.Під Дубом - Джерельна. Там такими роботами займаються, тай магазин неподалік був із з/ч до стартерів та генераторів.
     
  9. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    Проблема була в проводці.Розібрав кнопку на стартер, Провів нові провода. Запрацював нормально.

    Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
     
  10. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    Клубчані допоможіть)))
    потрібно їздити а машинка щось вмерла( сьогодні їхав в Дубляни тяга пропала, поки вернувся додому ще більш менш перегазовувався, коли заглушив і чучуть пізніше завів обороти пригали від 300-800 оборотів, при зняті і прочистки свічок виявилося що 3-тя і 4-та свічка чорна. Думав що вакуумник вмер, так як при нажимані підалі тормоза машина глохла, но коли заглушивши трубку ситуація таж сама, порадьте щось.
    з vwiskasha помаєм що міг ремінь перескочити на один зубець, так як раніше таке було і машина себе подібно проявляла
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Во, во... А чому чорні? А тому що не працюють ;)
     
  12. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    ремінь ні...але його обовязково заміни !
     
  13. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    там нові свічки і хуліган казав мені що вони іскрять....

    коли чорні ...то працюють (но суміш перебагачена)
    а от коли мокрі - то вже сумнівно )

    я наполягаю на замірі компресії - бо думаю як варіант клапана недокриваються....а якщо нормальна тоді провіряти все решту...
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Там же монік - суміш однакова у всіх циліндрах, і всі свічки б були чорні...
    Як варіант: поміняти свічки місцями, якщо закопчені побіліють, а білі закоптяться, то можна грішити на неритертість клапанів в цих двох циліндрах.
    Імхо, ці дві свічки добре не працюють. Причина? ВВ провода, або трамблер.
     
  15. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    погоджуюсь )
    постараюсь підїхати розузнати поконкретніше..
    візьму компресометр ....а там далі побачимо )
    вв поровода сумнівно щоб два вдруг разом перебились...трамбльор хз... може шось хібашо з кришкою...і то тоже сумнівно..
     
  16. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    трамблер ще один маю якщо що можна буде попробувати, ВВ думаю треба буде все одно замінити так як після цього випадку вони в середині сіроваті, таке відчуття що вони погано були вставлені в свічку,
     
  17. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    порадьте які ВВ купити хороші
     
  18. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
  19. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    дякую vwiskasha за допомогу, сьогодні провіряли компресію,
    1. 11
    2. 11,5
    3. накачує 6 і зразу падає
    4. 9.5
    підскажіть що може бути.
    кольца, клапана, по оборотах всеодно пригає 1000 - 300
     
  20. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    мені здаэться, що авто твоэ працюэ на двох горшках, козаче ...

    третьому горшку - пипа. І я не вірю що це ремінь перескочив - бо компресії небуло б ніде. а так - скірош пипа клапанам. Якби то були кільця - компресія не впалаб так раптово...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)