PASSATtik B3

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем hooliganlviv, 12 січ 2014.

  1. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
  2. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    от і причину знайшов, порвалися два дроти ВВ (галімий кітай) дякуючи віскасу за те що не полінувався і купив мені дроти, ато я би не встиг їх сьогодні купити:drinks:
     
    Останнє редагування: 3 жов 2014
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А я тобі казав шо проблема не в РХХ )))
     
  4. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    казав,) :drinks:
     
  5. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    :drinks: :drinks:
     
  6. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    ну підемо дальше, так як телефона поруч небуло, а фотоопарата в мене немає, фотоотчота немає :nea:
    Сьогоднішні роботи по моєму пасику:
    1. підключення кнопки задньої лівої дверки (небуло дрота до кнопки, і відкрити її могли кому не лінь, сигналка неспрацьовувала)
    2. підключення до кнопки в багажника сигналку
    3. провірка проводки від багажника до задніх фонарів (були згорівших 2 дроти)
    4. нарешті запрцювала протитуманний фонарь багажника.
    Те що залишилося зі світла.
    1. передні протитуманки оригінал б4 (купити)
    2. лампочки діодні салон,
    3. лампочки діодні підфарники
    4. поворотники на бампер б4 (підключити їх до підфарників)
    5. задній двірник, лишилося провірити лише реле його
    6. підсвітка бардачка (щось дротів незнайшов, і кнопки коли би він мав включатися)
     
  7. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    стався в мене казус, тріснув тройник патрубків, і вилився весь тосол, проїхав 2км, так як небуло кому мене тягнути, добре що машина неперегрілася.
    ось фото тройника (фото з журналу)

    [​IMG]
    помпа могла накритися через те що працювала в холосту?:sad:
     
  8. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    яку краще брати б/у чи нову,?
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    в мене в типовій ситуації (патрубок розірвало) не накрилась (є в моїй темі).
    що, помпу?
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Фланець тільки новий. Бо кожний беу вже має свій вигин.
    Помпу тобі нашо міняти? Нічо їй не буде.
     
  11. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    як? коли?
    то вже після того як ти поїхав?
     
  12. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    десь по 19 годині було, якраз хотів їхати за антеною для авто(
    зате підфарники гарно світять...
    за що і Дякую DomInIcу за допомогу
     
  13. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    та перестань, шо я там поміг)
    дзвони, якщо треба :yes:
     
  14. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    поміняв тройник, залив тосол, завів, все як положено, но тосол виганяло з бачка і печка не гріла, зрозумів що завоздушена, відєднав шланг до пічки, завів, дочекався поки непіщов тосол з одного і другого отвору, знову прогрів до включення вентилятору, всеодно тосол витікає з бачка, хоть печка тепер знову працює правільно.
    Як вигнати правільно повітря зі системи? чи воно потоім само виведеться? в неті дивився порядок заміни рідини, все так і робив, но результат тот же,
     
  15. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    особисто я після якихось робіт по системі охолодження роблю так:
    1) все ставлю на свої місця, закручую всі патрубки;
    2) заливаю тосол до половини бачка;
    3) заводжу машину і даю їй грітись, при тому трохи газую, щоб швидше прогрілась і відповідно слідкую за стрілкою температури; кришку термостата не закручую;
    4) даю відкритись великому колу і включитись вентилятору, при тому якщо рівень тосолу падає, то доливаю знову ж таки до середини бачка і дивлюсь чи з "возвратки" тече тільки тосол! якщо ше десь трохи виганяє повітря, то даю ще трохи машині попрацювати;
    5) коли уже вертається тільки тосол, машина прогріта, ніде нічого не тече, то доливаю тосол до норми, закриваю кришку і спокійно їду)
     
  16. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    все це робив, рідина в бачку пригає, то до мінімуму, то аж витікає з нього, машину прогрівав 3 рази вже, проблема в тому що тосол вигнало повністю коли тріснув тройнік, і в мене відчуття що десь ще є повітря, думаю в понеділок вже все зроблю, але паро варіантів булоб добре ще почути, а з возвратки тосол так і не тече(
     
  17. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    забитий шланг возвратки
     
  18. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    вот тому і виганяє тосол з бачка, йому нема як циркулювати по системі;
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    якщо його опустити тоді тече, а якщо його поставики коло бачка ні,
     
  20. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    зніми продуй шланг і заодно подуй в радіатор там де шланг зняв...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)