допоможіть з порадою, рішив зняти омивачі лобового (так як забиті) а от зняти неможу, точніше боюсь вломити, в неті немає інфи як їх зняти, може хтось знімав їх вже, підскажіть
всім привіт! як завжди моє авто приносить мені несподіванки, тепер і тосол на вихлопну пропускає (я так думаю, так як інших потьоків найти неможу) в когось таке було, чи може хтось таке робив, які варіанти можуть бути?
Як це тосол на вихлопну? Шось не ясна суть проблеми. Не забувай про пічку і мацай ковролін під ногами і торпедою. Може радіатор тече.
розпишу так, зранку заводжу авто, при прогріві, появляються випари коло моноінжектора, я так розумію тосол капає десь на колектор (специфічний запах, як для тосолу) і коли їдеш потрошки капало (я спочатку незауважив, думав це конденсат). на даний момент в системі менше літри і тепер нічого некапає, пічка дує холодним, при їзді єле теплим, машина нагрівається до 70-90 градусів не більше, завтра планую залити тосолу до норми і знову шукати де тече. Доречі в мене там від початку тосол залитий був, точніше від моменту купівлі машини. Хотя радять заливати антифриз, а це не одне і те саме???
Ти жартуєш?? Та в тебе вже тоді вся голова крива і пизда рулю скоро буде!!! Хочеш шоб мотор клина дав? На колектор випускний тосол там хіба з патрубків пічки може капати. Стандартні місця потьоків: 1. трійник з датчиками температури. 2. Боковий фланець прикручений до блоку. обдивися з деркальцем, може ззаду текти. 3. Радіатори (пічка і основний) 4. Прогнивша металева трубка що йде навколо блоку. (хоча доволі рідке явище) Патрубки всі обмацай навколо, може десь вологі. Може тріщинки або хомути хєрові. Там в Б3 все видно як на папері там тих патрубків раз два і нема. Шоб довго не пояснювати - тосоло зло. роз"їдає алюміній. В тебе головка алюмінієва. По книжці і на бачку в тебе пише G11 це зелений антифриз. Можеш брати його. Але краще візьми HEPU G12 червоний, або навіть G12plus фіолетовий.
добре, завтра куплю.... так як в тебе був пассат, може ти знаєш скільки там має бути антифризу? Надіюся що там якись пустяк, хотя пишуть багато варіантів, в тому числі і прокладка.
Була б прокладка - парував би як чорт з вихлопу... Не пам"ятаю я скільки. Літрів 5-6 напевно. Не менше точно. Тіки не їзди на машині без антифризу! То якесь вар"ятство))) Можна нічо не заливати то і текти не буде)
перевір патрубок під моніком. Може теж саме, що у мене було тріснув патрубок))) антифриз потрапляв на колектор і випаровувався
я про нього думав, вчора пробував але не знімав, тосолу і так небуло, він твердий як камінь, от зараз збираюся їхати за антифризом, а ввечері якщо що поїду на шрот.
сьогодні закупився: прокладка впускного колектора резинова втулка для впускного колектора антифриз 6л. і взяв на хундай сервісі 3 літри тосолу (шукав де тече.) і так, пів літри пішло, а поіски незакінчилися, на рахунок патрубка про який говорив Sverger не тече, но всеодно був замінений. Так залишається варіант впускного колектора і прокладки головки. Но щось як варіант прокладки головки мене трішки кидає під сумнів, якщо я правільно розумію, і з власного досвіду, то коли прориває прокладку то тосол попадає в целіндр (в камеру згорання) або в масло, но щоб назовні. Но всетаки буду надіятись, що це просто резинова втулка впускного колектора.
і ще одне... хто собі ставив електро омивачі стікла? ато я одну маю, а другу вже знайшов, но немає проводки, цікавить як вона взагалі підключалася, і чи ще щось має бути крім двох омивачів. ДЯКУЮ
всім привіт... давно не писав... недавно було куплено електро дзеркала з кнопкою. і установлені на авто. а от і сам процес установки
електро дзеркала вибачаюсь за погану якість фото, так як фоткав з свого старенького телефону.попалися мені ці дзеркала з нашого форуму. На вид симпатичні, з кнопкою і проводкою, точніше бути з фішками і кусочком проводки. Як приїхали до мене, було вирішено їх розібрати і привести їх у порядок. пофарбувати в чорний або в білий колір, так як червоний був би не айс. но добре подумавши рішив все таки лишити їх в чорному кольорі. розібравши їх виявилося що підігрівочні елементи вже згорівші, а металева бляшка (кріплення двигуна дзеркал) поржавіла від старості. ну іншими словали настав час їх підготовлювати до грунтовки і покраски попередньо іх почистивши від іржі і всіх дефектів. а от і сам процес грунтовки і кінцевий покраски. під час фарбовки і складання їх, пошаривши в інтернеті, шукались розміра проводки і правільне їх підключення. уви фото проводки я так і не зробив.(( повна довжина цієї проводки становить 320см. хотілося щоб все було айс, як по мануалу и здавалася оригінальною проводкою без колхоза, було куплено в п. Геника проводку від блока предохранітелів до задньої частини стопів, для пайки і відновлення проводки на зеркала, провірка дзеркал мене трішки нне обрадувала, так як працюють вони тільки в ліво і в право(( но розібравши кнопку виявилося що там бракує пружинки і двойного шарика, думаю при установці нової кнопки все запрацює, ну і сама схема підключення головних трьох дротів на блок предохранітелів. так як мій ПассаТік випуску 1988 року, розпановка проводки трішки інша, ось цієї фішки в мене небуло, то біло-зеленим провод я зєднював через таку ж куплену фішки, корочневий ішов на квітку маси (з лівої сторони) а от чорно-червоний взагалі там контакту неіснувал, то з іншої фішки була добавлена мамка. виходить три дроти: біло зелений це "+" на підігрів дзеркал коричневий це "-" маса підігріву і руху дзеркал чорно -червоний це "+" на рух дзеркал ну от і все... думаю в найближчий час я добавлю фото вже установлених їх і докладнішим підключенням в темі по ремонту проводки.
привіт, само по собі пройшло, прокладки майже всі купив, думаю втравні переберу все, прокладки, резиночки, термостат і пічку, ну і дальше вже по кузову робота піде. Ато в мене після тріснутого акумулятора почало ржавіти, треба буде підкапотку переглянути))) а там що душа побажає)))