PASSATtik B3

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем hooliganlviv, 12 січ 2014.

  1. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    допоможіть з порадою, рішив зняти омивачі лобового (так як забиті) а от зняти неможу, точніше боюсь вломити, в неті немає інфи як їх зняти, може хтось знімав їх вже, підскажіть
     
  2. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    вже нетреба)) дякую))) хтось їх приклеїв))
     
  3. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    всім привіт! як завжди моє авто приносить мені несподіванки, тепер і тосол на вихлопну пропускає (я так думаю, так як інших потьоків найти неможу) в когось таке було, чи може хтось таке робив, які варіанти можуть бути?
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Як це тосол на вихлопну? Шось не ясна суть проблеми.
    Не забувай про пічку і мацай ковролін під ногами і торпедою. Може радіатор тече.
     
  5. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    розпишу так, зранку заводжу авто, при прогріві, появляються випари коло моноінжектора, я так розумію тосол капає десь на колектор (специфічний запах, як для тосолу) і коли їдеш потрошки капало (я спочатку незауважив, думав це конденсат). на даний момент в системі менше літри і тепер нічого некапає, пічка дує холодним, при їзді єле теплим, машина нагрівається до 70-90 градусів не більше, завтра планую залити тосолу до норми і знову шукати де тече.
    Доречі в мене там від початку тосол залитий був, точніше від моменту купівлі машини. Хотя радять заливати антифриз, а це не одне і те саме???
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ти жартуєш?? Та в тебе вже тоді вся голова крива і пизда рулю скоро буде!!! Хочеш шоб мотор клина дав?

    На колектор випускний тосол там хіба з патрубків пічки може капати. Стандартні місця потьоків:
    1. трійник з датчиками температури.
    2. Боковий фланець прикручений до блоку. обдивися з деркальцем, може ззаду текти.
    3. Радіатори (пічка і основний)
    4. Прогнивша металева трубка що йде навколо блоку. (хоча доволі рідке явище)

    Патрубки всі обмацай навколо, може десь вологі. Може тріщинки або хомути хєрові. Там в Б3 все видно як на папері там тих патрубків раз два і нема.

    Шоб довго не пояснювати - тосоло зло. роз"їдає алюміній. В тебе головка алюмінієва.
    По книжці і на бачку в тебе пише G11 це зелений антифриз. Можеш брати його.
    Але краще візьми HEPU G12 червоний, або навіть G12plus фіолетовий.
     
  7. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    добре, завтра куплю.... так як в тебе був пассат, може ти знаєш скільки там має бути антифризу?
    Надіюся що там якись пустяк, хотя пишуть багато варіантів, в тому числі і прокладка.
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Була б прокладка - парував би як чорт з вихлопу...
    Не пам"ятаю я скільки. Літрів 5-6 напевно. Не менше точно.

    Тіки не їзди на машині без антифризу! То якесь вар"ятство))) Можна нічо не заливати то і текти не буде)
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Якщо без кондюка, то 5.5л
     
  10. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    дякую))
     
  11. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    дякую за пораду, буду зараз їхати до Львова за антифризом, а там дальше дастя чути
     
  12. Sverger

    Sverger Початківець

    Авто:
    VW Vento CL AAM 1.8, 1994
    перевір патрубок під моніком. Може теж саме, що у мене було тріснув патрубок))) антифриз потрапляв на колектор і випаровувався
    [​IMG][​IMG]
     
  13. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    я про нього думав, вчора пробував але не знімав, тосолу і так небуло, він твердий як камінь, от зараз збираюся їхати за антифризом, а ввечері якщо що поїду на шрот.
     
  14. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    так як голову знімали и прокладку також міняли недавно, приблизно 4-5 тисячь
     
  15. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    сьогодні закупився:
    прокладка впускного колектора
    резинова втулка для впускного колектора
    антифриз 6л.
    і взяв на хундай сервісі 3 літри тосолу (шукав де тече.) і так, пів літри пішло, а поіски незакінчилися, на рахунок патрубка про який говорив Sverger не тече, но всеодно був замінений. Так залишається варіант впускного колектора і прокладки головки. Но щось як варіант прокладки головки мене трішки кидає під сумнів, якщо я правільно розумію, і з власного досвіду, то коли прориває прокладку то тосол попадає в целіндр (в камеру згорання) або в масло, но щоб назовні. Но всетаки буду надіятись, що це просто резинова втулка впускного колектора.
     
  16. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    і ще одне... хто собі ставив електро омивачі стікла? ато я одну маю, а другу вже знайшов, но немає проводки, цікавить як вона взагалі підключалася, і чи ще щось має бути крім двох омивачів. ДЯКУЮ
     
  17. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    всім привіт... давно не писав...
    недавно було куплено електро дзеркала з кнопкою. і установлені на авто.
    а от і сам процес установки
     
  18. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3

    електро дзеркала
    вибачаюсь за погану якість фото, так як фоткав з свого старенького телефону.
    попалися мені ці дзеркала з нашого форуму. На вид симпатичні, з кнопкою і проводкою, точніше бути з фішками і кусочком проводки.
    8d960fcs-960.jpg
    23960fcs-960.jpg
    Як приїхали до мене, було вирішено їх розібрати і привести їх у порядок.
    пофарбувати в чорний або в білий колір, так як червоний був би не айс. но добре подумавши рішив все таки лишити їх в чорному кольорі. розібравши їх виявилося що підігрівочні елементи вже згорівші, а металева бляшка (кріплення двигуна дзеркал) поржавіла від старості. ну іншими словали настав час їх підготовлювати до грунтовки і покраски попередньо іх почистивши від іржі і всіх дефектів.
    3c560fcs-960.jpg 6b960fcs-960.jpg 7c560fcs-960.jpg 6560fcs-960.jpg 94560fcs-960.jpg d4560fcs-960.jpg
    а от і сам процес грунтовки і кінцевий покраски.
    d6164fcs-960.jpg 2d164fcs-960.jpg 39164fcs-960.jpg de164fcs-960.jpg f1164fcs-960.jpg 23164fcs-960.jpg
    під час фарбовки і складання їх, пошаривши в інтернеті, шукались розміра проводки і правільне їх підключення.
    уви фото проводки я так і не зробив.((
    повна довжина цієї проводки становить 320см. хотілося щоб все було айс, як по мануалу и здавалася оригінальною проводкою без колхоза, було куплено в п. Геника проводку від блока предохранітелів до задньої частини стопів, для пайки і відновлення проводки на зеркала, провірка дзеркал мене трішки нне обрадувала, так як працюють вони тільки в ліво і в право(( но розібравши кнопку виявилося що там бракує пружинки і двойного шарика, думаю при установці нової кнопки все запрацює, ну і сама схема підключення головних трьох дротів на блок предохранітелів.
    68g5d8s-960.jpg так як мій ПассаТік випуску 1988 року, розпановка проводки трішки інша, ось цієї фішки в мене небуло, то біло-зеленим провод я зєднював через таку ж куплену фішки, корочневий ішов на квітку маси (з лівої сторони)
    а от чорно-червоний взагалі там контакту неіснувал, то з іншої фішки була добавлена мамка.
    a0d838s-960.jpg
    виходить три дроти:
    біло зелений це "+" на підігрів дзеркал
    коричневий це "-" маса підігріву і руху дзеркал
    чорно -червоний це "+" на рух дзеркал
    ну от і все...
    думаю в найближчий час я добавлю фото вже установлених їх і докладнішим підключенням в темі по ремонту проводки.
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Та , підігрів зеркал класна штука . Проблему з тосолом вирішив? Що було?
     
  20. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    привіт, само по собі пройшло, прокладки майже всі купив, думаю втравні переберу все, прокладки, резиночки, термостат і пічку, ну і дальше вже по кузову робота піде. Ато в мене після тріснутого акумулятора почало ржавіти, треба буде підкапотку переглянути))) а там що душа побажає)))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)