Красивий Пассат у тебе, Hooliganlviv! В мене майже той самий Пейс - тільки седан, зберусь з духом і напишу свою історію ...
Народ допоможіть з порадою... маю галогенки, одна в хорошому стані а друга була залита водою і отражатель трішки попортився. І так суть, який герметик можна застосувати для переклеювання скла в них і як розібрати протитуманку не поламавши її (заклеена герметиков всюди)???
Швидше за все прийдеться міняти на інший. Супорт клинить з двох причин : заклинив поршень циліндра або порвані пильники направляючих , чер що туда налетіло бруду і вони заклинили. Не знаю чи скоба з направляючими продається окремо?! Подивись на стан пильників ?
купив інший))) замінив))) все тепер гуд))) ще прокачати залишилось краще і буде ляля Дякую за пораду)
Всім привіт! Давно тут не писав і на з'їзди не появлявся, надіюсь в найближчим часом появиться можливість. Хотів задати питання про двигуни, а точніше дізнатися вашої думки. Ну почнемо: Є варіант три двигуна, а саме: 1) VR6 2.8 ( говорять що краще ставити від б4 новіший двигун) 2) TDI 1.9 3) або якийсь 2.0 бензин Підкажіть який краще поставити, в розході палива по суті не горить, хочеться взяти донора з якимось таким двигуном. На вр6 буде газова установка. Ітак у кого яка думка про двигуни. Отправлено с моего Lenovo A2010-a через Tapatalk
Привет, а не хочешь 9а с впуском abf, форсами и рдт на 4бар 1,8T на январе, и на газу? Скоро буду своего пасата барахолить, много жирков есть
Ну це все заманчиво. Но поки що стоїть можливість всього донора з немец. А от з вибором двигуна ще не оприділився. Отправлено с моего Lenovo A2010-a через Tapatalk
я про 2Е хорошої думки. він у мене по місту трохи неекономно бере (12 літрв взимку), але для міских умов тої потужності достатньо, що пропонує той двигун.
Дизельний двигун це зміна палива . колись менти мого брата парили коли він поміняв мотор з бензини на дизель на опелі . Зараз пока ніхто не звертає уваги , але як буде далі. Двигун 2е не поганий варіант. Можна поставити гбо 4-го покоління.
А при реєстрації пассата на себе, що не можна змінити в техпаспорті вид двигуна,? Отправлено с моего Lenovo A2010-a через Tapatalk
А чому виникла така потреба заміни двигуна? ''Заміну палива'' краще робити офіційно, було не дорого. Надіслано з мого HTC One M9
ну з паливом самому цікаво, просто не важливо бензин чи дезель))) думаю що краще) бо є можливість привести от і хочеться щоб було хорошим) бо і 2.8 зможу їздити і дизеляка як би хороший двигун ) но по видах двигунів від пассата я уви не спец, бажання і надійного двіжка. Цікавить що краще і хто з яким двигуном стикався, звичайно якщо ВР6 є проблематичний двигун, з яким я цілий час буде мати сексуальне життя в гаражі, то воно як би мені непотрібне, но якщо його відновити і він може приносити мені радість і задоволення від їзди, то чому б його не поставити) а от про зміну типу палева в техпаспорті, і як це зробити офіційно я б почитав.
Особисто моя думка . Якщо хочеш поганяти . то не для того та машина. Вона надійна хороша трудяга. І лишня вага на передні стойки при наших дорогах не є добре. Бензин чи дизель - не важливо. Тут з тобою не погоджуся . Тут дивись що для тебе ближче. На бензині тепер не дуже наїздиш , хіба що ставити ГБО. А з цим свої нюанси , додаткова система в авто..Дизель не погано , економно , їсть нашу соляру нормально але калатає , до того привикнути треба. Яб брав 2е , на нього можна ГБО 4-те поставити. або 1,9 тді.