переключання передач, різні ситуації?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Miha, 2 лип 2010.

  1. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    Інколи накатом їду, але це лише на довгих затяжних спусках. Передачу вмикаю плавно, зваживши швидкість, з розкруткою двигуна до приблизно рівних обертів (уже на тахометрі пристрілявся трохи). А в основному катаюсь з увімкненою передачею, так і керованість машини значно краща, особливо зимою. 1 передача: 0-10, 2 передача: 10-20, 3 передача: 20-45, 4 передача: 45-65, 5 передача: уже з 65-70 і до скільки вижме. Ще залежить від наклону дороги, ваги автомобіля. В основному перемикання передачі у мене йде в діапазоні 1300 - 2000 об/хв. Для дизеля це думаю нормально.
     
  2. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Маю також 1,3(недумаю що NZ сильно відрізняється від 2G) то кручу його взалежності від ситуації, але згоден з Sasa що все вище за 4000об/хв то просто ривіння двигуна. Якщо поспішаю то перемикаюсь в діапазоні 3500об/хв(максимальний крутний момент), якщо насолоджуюсь керуванням то 2000-2500об/хв. Якщо інтенсивна їзда то й переключення передач інтенсивне(коробка справляється), якщо відпочиваючи то й перемикаюсь плавно, відповідно й розхід пального трішки більший при інтенсивній їзді. Чесно кажучи я навіть ніколи незаморачувався питанням чи можна його сильно крутити, адже стоїть відсічка на 6000 з чимось, головне ремінь ГРМ вчасно міняти і контролювати, бо гне клапана(в разі обриву).
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    дуже дякую dima1405 - тепер додавши твою інформацію до інформації кума та саса отримав вичерпну інформацію на яку і сподівався.
     
  4. RuTa56

    RuTa56 Початківець

    Авто:
    VW Caddy 2.0SDI
    Я не зовсім впевнений, але 30 і 50км/год - це обмеження швидкості при їзді по місту і в "зоні 30" в Німеччині - на всіх ж бо автах позначки однакові
     
  5. StepanCayene

    StepanCayene Новачок

    Авто:
    VW Caddi
    Підкажіть будь-ласка, чи можна перемикати передачі на мкп без вимкнення щеплення?
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Нізя. Для того і придумали ту злощасну педаль вимкнення зчеплення :music: Є один вийняток коли можна - коли машина не заведена ;)
     
    Останнє редагування: 21 лют 2012
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    питання вірменському радіо:
    - чи можна їсти бліді поганки?
    - можна! але тільки один раз... :D
     
  8. vas984

    vas984 Початківець

    Авто:
    Ауді 100 (1.8)
    Вибачаюсь за флуд, але в мене виникло подібне питання, тому щоб не створювати нової теми задам його тут.
    Наприклад ситуація. Ідеш на другій, деколи буває тре притормозити, чи то ямку проїхати чи когось пропустити. Оберти двигунати трошки падають. Натискаєш на газ і по кузову іде трохи вібрація від двигуна. Одним словом така ситуація, шо і першу не хочеться втикати і на другій вже не дуже їде.
    Власне питання: чи сильно шкодить двигуну така "їзда з вібрацією"?
     
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Хлопаки!!! Переходьте на АКПП, задоволення від їзди і нафти жере більше!!! КАЙФ!!!!
    П.С. І не тра думати куди шо включити і виключити і нажати!!!
     
  10. vas984

    vas984 Початківець

    Авто:
    Ауді 100 (1.8)
    Можливо наступне авто. Мрію про дует мультітронік + TDI. Автомат, я думаю, на слизькій дорозі ефективніше тормозить двигуном, ніж пересічний водій мханіки. Ну, звісно, крім профі.
     
  11. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    можна якщо ти вмієш точно відчувати синхронізованість первинного і вторинного валу
     
    Останнє редагування: 21 лют 2012
  12. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    якщо ж невмієш то педаль щеплення єдиний варіант

    інакше всі шестерні мкп пошкодиш іншим словом спалиш

    я особисто їзджу накатом але взяв за привичку піднімати оберти двигуна до потрібних при вкл. певної передачі
     
  13. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    можно , надо действительно чувствовать машину , ну и советую попробовать переключать , трос с-ц-епления не вечный ...
     
    Останнє редагування: 22 лют 2012
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Перемикання без зчеплення можливе, але тоді роль зчеплення виконують синхронізатори, які в такому разі неприродньо зношуються. Розрахувати точну швидкість двох валів на слух неможливо.

    Думаю вартість заміни тросу зчеплення та вартість заміни синхронізаторів не порівнюється, тому я би такого не радив.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Пару разів для цікавості спробував таке переключення, наскільки пам'ятаю при переключенні з 3 на 4, - оберти були в районі 2500. Пробував переключати не докладаючи зусиль, як при переключенні із зчепленням, - на диво так і виходило.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На верхніх передачах 3-4-5 : 5-4-3 якщо відчуваєш нагрузку на двигун і швидкість легко можна обійтись без щеплення. На нижніх 1-2-зад : зад-1-2 не рекомендував би експерементувати бо можна порвати КПП. В дорозі якщо гавкнуло щеплення то можна при певній сноровці рушати з 2-3 і навіть 4, якщо потужний двигун.
     
  17. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    запасной все с собой возят ?
     
  18. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Хотів би знати методику, як рушити без зчеплення з 2-3-4 передачі.
    В мене був випадок, коли за 100 км від дому порвався трос зчеплення, і іншого способу, ніж заводитись стартером на передачі, я не придумав. Але завестись міг тільки на першій передачі, бо на другій сили в стартера не вистачало.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1. на незаведенній машині попереключати передачі без зчеплення.
    2. Якщо 2-3 не вкл. то вкл 5 і вилізти з машини і попробувати попхати машину на передачі, щоб КПП ирохи зрушилася і почали вкл 2-3 без зчеплення.
    3. Коли передачі вкл без зчеплення - завести двигун.
    4. Ручку переключення притиснути в сторну 2-гої передачі і перегазовуючи газом старатись щоб КПП сама затягнула передачу одночасно помагаючи рукою (але без фанатизму).
    5. Як тільки затягне передачу додати газу щоб не заглохла... відбудеться ривок і машина рушить.
    6. якщо не вийде з 2-гою то пробувати з 3-тьою
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)