Не зовсім так, у нас дозвільна система відштовхується від об'єму а не потужності. Наприклад в Росії з тим складніше - не досить що на кожен мотор треба документи так ще і дозвільна система базується на кінських силах, що, в принципі, з точки зору безпеки, правильніше. Врахувати тільки, що VW має мотори 1,4 від 50 до 170 коней . Тому замінити мотор у нас по документах не буде проблем. Тобто це не дорожче 150-200 доларів, щоб не стояти в чергах і не ходити кілька днів з папірчиками. Можу допомогти з цим у Львові. Є 2 варіанти - пошлють на експертизу або поміряють об'єм одного циліндра, відкрутивши свічку, вкрутивши туди спеціальний клізмошприц, та покрутивши стартер. Поршень шприца рухатиметься до певної поділки, що означатиме об'єм одного циліндра. Далі показник множиться на 4 (або на 6 в шестициліндровому моторі) і вуаля - твій об'єм в протоколі А взагалі автору теми пропонується дуже простий вихід. Оскільки його гольфик був колись 1,8 - це можна виявити по VIN, кожен номер комплектації та серійний номер випуску може вивести на заводську комплектність. Для цього потрібно зіграти незнаючого водія, що добивається чесності і написати заяву про помилку в техпаспорті. Далі ДАІ повинно зробити запит офіційному дилеру і на основі відповіді переписати ТП. Єдина умова - треба казати, що машина не на ходу далеко в селі, щоби їм не кортіло зиркати.
прийдеться кашлянути на лапу. будуть переробляти техпаспорт і нові номера, заплатиш за переоформлення і за виготовлення нових номерів. техогледу не пройде.
Ну Пол, ти як з відрядження на Місяць повернувся - ясно що треба кашляти, без того на лапі кігті ростуть навіть якщо ти правий по всіх законах!
Я в курсі. Але не можна при переобладнанні ставити на автомобіль двигун, який не ставився заводом на такі автомобілі. Можна замінити двигун від г2 на двигун від г2, але не на двигун від Г4. З 1.6 можна перейти на 1.8, але з 1.3 на 1.8 не можна. Я розумію, шо любого мєнта можна купити і він напише то шо треба, але нема гарантії шо ти таку машину потім зможеш зняти з обліку, або шо в іншій області чи при відпрацюванні її не заберуть на штрафплощадку (тим більше, зараз афїгенні штрафи за порушення умов переобладнання автомобілів ).
Сегодня остановили мужа (у него Соболь пассажирский 6-ти местный, а он 3 седушки снял...ему по работе стройматералы так удобнее перевозить )и предупредили, что с нового года за такое переоборудование машины будет светить штраф 400 с гаком.
А в нас з нового року зміни до КУпАП приймають стосовно розмірів штрафів? Чи існуючі статті по іншому трактувати починають? Чи то може вінницьке локальне законодавство?
Ну в каждом городе гайцы устанавливают свое "законодательство"....и с которым постоянно приходится воевать Кстати...пыталась хоть что-то найти по поводу переоборудования салона транспорта...ничево не могу найти....может у кого-то есть хоть какая-то инфа
"Закон України «Про дорожній рух» Розділ V ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси і її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. (частина друга статті 32 в редакції Закону України від 10.11.94 р. N 234/94-ВР) Про дорожній рух N 3353-XII Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, ПОСТАНОВА N 1388 "Про затвердження Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок " - Перереєстрація транспортних засобів 35. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі зміни їх власника, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власника - юридичної особи, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичної особи, яка є власником транспортного засобу, а також кольору, марки або моделі транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери
Я ж не кажу, що зняття сидінь призводить до зміни повної маси чи її розподілу. І це треба довести до відома гайона, який погано вчився в школі, а з розумінням ПДР чи техдокументації в нього взагалі туго. Якшо буде писати протокол - підписувати його з запереченням, а потім оскаржувати до суду постанову. Хай гайон в суді доказує, як зняття сидіння впливає на зміну повної маси чи її розподілу. Теоретично це можна зробити, але треба офіційне роз*яснення даної норми закону чи просто застосувати здоровий глузд. Інакше встановлення незаводського магнітофону чи неоригінальних титанових дисків також можна трактувати як зміну повної маси автомобіля чи її розподілу по осях.
Привіт Vitalas Я тобі приблизно можу сказати на даний час скільки коштує переобладнання і заміна агрегату. Спершу треба написати заяву в міліції (МРЕО) на дозвіл переобладнання ,вони дають запрошення на Київ,опісля треба чекати коли прийде відповіть. Буквально за тиждень часу документи приходять, це сертифікат в якому є дозвіл на переобладнання (3 роки назад це коштувало 150 дол.) . Після чого автомобіль знімаеш з обліку, дають тобі нові номера і в техпаспорті роблять заміну (тобто новий паспорт на руки) ... В загальному все це виходить на 5000 тисяч гривень. Повір краще продати автомобіль і купити такий який ти забажаеш. Я цього не зробив, зробив переобладнання трохи жалкую а в загальному ні бо небуло гарантії що куплю кращий автомобіль. З повагою Богданович!
Переоборудование автомобиля Документы. Если вам надо документы на переоборудованный автомомиль, мой вам совет, не обращайтесь к часным лицам с этой просьбой. Намного быстрее и дешевле обратится в Державне підприємство "Державний автотранспортний науково-дослідний та проектний інститут" (тел. переоборудования 456-34-04) и там на 8 этаже, комната 816 вам все сделают за 330 грн., а акт техн. экспертизы через дорогу за 150 грн. а у барыжников этого дела будет стоять аж 1200 грн. - 1400 грн. разница большая и ни чем себя не оправдывает. В институте даже не требуют показывать автомобиль, просто игра с документами. и не забудьте, прежде чем ехать к ним, в своем мрео у эксперта взять экспертный высновок (к этому эксперту машину показывать надо) и заявление с прозьбой о переоборудовании, подписанное начальником вашего мрео. у этих мреовских документов есть недостаток, что годны вроде 10 дней, так что взяли их и не откладывая едьте в Киеве проспект победы 57 и все у вас с документами будет в порядке.
Насправді не Все так просто як Ви Олена пишете. Для людини яка знаходиться далеко від Києва, не має доступу до інтернету або факсу і взагалі не розбирається в нюансах простіше переплатити 100 чи 150 гривень, передати копію техпаспорта і наступного дня отримати повний пакет документів. Тим більше, що форму № 5, можуть видати не всі станції, і ціна в регіонах повірте мені не 150 грн. Тому особисто Я при переобладнанні свого форда транзит з вантажного в пасажирський звернувся по телефону 068 101 11 38, передав маршруткою копію техпаспорта і наступного дня отримав повний пакет документів, гроші перевів після того як отримав документи. Тому дуже добре, що є люди які допомогають. Раджу 068 101 11 38 всі питання пов'язані з переобладнанням.
ТЕХОСМОТР НА ДОРОГЕ Претензии к техническому состоянию автотранспортного средства сотрудниками ГАИ могут предъявляться лишь в том случае, если неисправность видна невооруженным глазом - согласно ст. 121 КУАП, за такое нарушение ПДД предусмотрен штраф в размере 340-425 грн. Однако в ПДД есть перечь неисправностей, при которых водитель имеет право ехать к месту стоянки и ремонта на небольшой скорости, например, если не горят лампочки, не работают дворники, то есть штрафовать за такое инспектор не должен. Если же подобные претензии предъявляют, укажите в протоколе на то, что у инспектора при себе нет приборов, которые могут проверить исправность. Например, инспекторы для проверки ручного тормоза часто просят заехать на небольшой подъем и отпустить педаль тормоза - мол, если ручник неисправен, авто покатится. Но с такого рода тестами можно не соглашаться: нет доказательств, что этот подъем имеет уклон именно 16 градусов, как тэто указано в ПДД. Отдельная тема - переоборудование авто для работы на газу, если водитель не успел поменять техпаспорт. Инспектор часто угрожают отобрать техталон и выписать штраф за то, что в техпаспорте не написана фраза «установлено ГБО» (газобаллонное оборудование). Однако ни в одном законодательном акте не прописано, что водитель именно обязан производить замену техпаспорта в этом случае, а доказательством законности переоборудования являются документы с лицензированной СТО, которая производила работы: протокол испытаний ГБО, акт о переоборудовании.