пічка

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Володимир Кубан, 30 січ 2016.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Оооо, знайшов свій пост про заміну теплообмінника, то було 16.12.2013....... промайнуло три роки.
    Якби комусь було цікаво, по заміні теплообмінника, все детально описано тут в пості #30.
    Сьогодні їдучи на роботу, поки на вулиці відносно потеплішало, прийшла мисля промити теплообмінник не знімаючи його.
    Залишилось визначитись з хімією та знайти один, в ідеалі - два шланги щоби надіти їх на вхід/вихід теплообмінника і промити.
     
  2. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Коротше, твої ... не безпідставні. В нас сьогодні +1- +2, але то не настільки суттєво. Авто прогріте, трохи поїздив по мсту і в салоні + 18, коли вставив градусник в отвір, де виходить повітря, натягнуло до 54 в боковому і 55 в центральному.
     

    Вкладення:

    • DSC_0002.JPG
      DSC_0002.JPG
      Розмір файлу:
      296,9 КБ
      Переглядів:
      358
    • DSC_0006.JPG
      DSC_0006.JPG
      Розмір файлу:
      313,1 КБ
      Переглядів:
      351
    • DSC_0007.JPG
      DSC_0007.JPG
      Розмір файлу:
      253,1 КБ
      Переглядів:
      383
    • Подобається Подобається x 1
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    @baks , дякую за заміри твої, маю з чим порівняти.

    Отже, той "ровер" не давав мені спокою. Вирішив промити теплообмінник. Робив сьогодні, після обіду. Ось, як то все відбувалося:
    IMG_20170113_153940.jpg
    Корочче, по ОЛХ знайшов моторчик для води, тобто таку міні помпу, відправили зі Стрия, отримав і реально оху#в.... воно маленьке, хіба воду в акваріумі ним ганяти. Ну, ладно, заплатив на НП з наложеним за всьо про всьо 249грн., одразу помчав на стоянку, щоби розпочати роботу.
    Ось, як той моторчик виглядає:
    IMG_20170113_150155.jpg
    Так, згоден, в тій ситуації я, як лох, але маю впертість і тому взяв, щоби хоть щось зробити.
    Процес: зняв патрубки з теплообмінника, одів старі патрубки + шланг + та інші патрубки підключивши ч/з моторчик, поставив баклаху дистильованої води, моторчик підключив до акума і почав ганяти ту воду по кругу, потім в баклаху долив 1л "крот", поганяв хвилин 20 і висипав ще лимонної кислоти. Всього воно ганяло по кругу десь до 45хв.
    Моторчик маленький, але працював, хоча я себе відчував лохом, проте, тепер зможу спати, бо якби не зробив, то мучила б совість ;)))))
    Ніякої срані та іншої хрєні з теплообмінника не вийшло.
    Потім, так само промив чистою дистильованою водою.
    Завів. Прогрів. Всі патрубки гарячі. Циркуляція норм. Вентилятор спрацьовує. Датчики працюють. Приборка інфу дає коректно.
    Особо то, і не їздив. Прогрів трохи, приїхав додому, заміряв градусником:
    - салон авта не нижче +18 і до +24°
    - на дефлекторі зі сторони водія до +45° (в дефлектор не було змоги запхати, міряв на виході)
    IMG_20170113_175906.jpg IMG_20170113_175946.jpg
    Довго гріти не хотів, бо солярка на мінімумі і немає бажання їхати на АЗС.
    І ще одне, поки створював цей пост, двигун заглушений (охолоджую салон на випадок приморозків), градусник повісив на кермо і за 25 хвилин він показує +19°..... мля, вже друге Опілля вглушив.
    Всі заміри зроблені при температурі навколишнього середовища +1°, так каже "гугл":
    Screenshot_2017-01-13-18-38-30.png
    Висновок (зробив для себе): "катастрофи" з теплообмінником не має, проте на слідуючу зиму (якщо будемо разом з Г2), то слід замінити теплообмінник, бо при морозі -20° і нижче - не комфортно іздити на дальняки.

    П/С/ порада, якщо купуєте щось по інтернету, то 100500 разів уявіть/уточніть/переконайтесь/і.т.п., щоби не відчували себе лохом, як я!

    П/с/ для промивки радіатора пічки, таким методом, як я робив, краще брати водяний електронасос від ГАЗельки. Інфа є в неті. Але є "але" - він коштує 500грн., а новий теплообмінник 400грн.

    Хай всім, хто читає це все, буде в поміч.
     
    Останнє редагування: 13 січ 2017
    • Подобається Подобається x 1
  4. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А моторчиком від омивача не стягнуло б? Його ціна за бу оригінал до 100 грн , на випадок, якщо б свій запартачив.

    Надіслано з мого HTC One M9
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Коли я придбав той, я зрозумів що можна було б з омивача брати.
     
  6. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Вистав його на продаж, він же практично не вживаний, або поверни в термін 14 днів

    Надіслано з мого HTC One M9
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Повернути? Не канає, бо використовував. Бачили очі, що брали....
    Хоча, лоханувся, що не співставив розміри, уявляв, що він такий, типу двома руками тре брати, а він виявився, як 2 коробки сірників.
    Може комусь треба буде, то віддам за 2 пачки сірого ротманса демі, або за за три пляшки Опілля Корифей.
     
  8. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Стикнувся з проблемою: обігрів дує холодом на ноги пасажиру, при тому обдув вікон, салону - гаряче повітря. Лазив, пробував рукою і виявилось що є 2 джерела повітря:
    1. теплувате йде +- з нижнього дефлектора
    2. ближче до моторного відсіку, подібно як з-під полички (яка під бардачком) йде нагло холодне.

    Якщо вибрати режим холоду - там, і там дує холодом. Якщо виключити моторчик пічки - нічого ніде не дує(на ходу не пробував чи задуває). Зі сторони водія - все ок, тобто холодом не дує. Але і повітря не таке гаряче, як з інших дефлекторів. Роки 3 назад міняв радіатор і переклеював заслонки, не думаю що з ними проблема.

    Зараз холодно, щоб розбирати і шукати. Може хтось стикався, або порадить де шукати.
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Стовідсотково, що заслонка, або не перекривається, або облізла поклейка.
    Інших варіантів в Г2, по тій причині, бути не може.
     
  10. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Рився в неті, і знайшов ще одну причину, ймовірно мій варіант: короб, де вентилятор посередині розбірний, і в тому місці в мене були покоцані кріплення. Скоріш за все розійшовся.
    [​IMG]
     
  11. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Знайшов причину, короб знизу прикритий обшивкою, яка кріпиться спеціальними пістонами-шурупами до короба, і якщо немає кріплення (а його не було) дуло з двох отворів. Вкрутив два саморізи - і все стало на свої місця.
     
  12. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Сьогодні раптово перестав дути вентилятор пічки. А саме, сидів в машині, дуло...і просто зупипнився. Дивився до запобіжника (візуально йому нічого не бракує), знімав панель керування, пробував 2 дроти (один "+" інший з позначкою "2") напряму замкнути - нічого.
    Куди далі рити? Або порадьте електрика, а то в таку погоду довго не поїздиш(( Хтось згадував про електрика в районі Вулецької, мені якраз під боком.

    П.С. в неті згадується про термореостата, але в них пічка працює на 4 шв., але в мене всього 3. Як можна його перевірити?
     
    Останнє редагування: 2 лис 2017
  13. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    Знайти два дроти біля самого вентилятора ,на червоний дати +напряму з АКБ ,коричневий -на масу.Якщо не буде крутити то можливо зносились щітки в моторі вентилятора.
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Витягнув вентилятор, все банально...поганий контакт був на фішці))

    Але ізза цікавості витягнув блок керування, там де є термозапобіжник (може не зовсім правильно назвав) і побачив перемичку паралельно з ним((( Попередній власник замість заміни блоку, або хоча б термозапобіжника впаяв кусок дроту. Ок, я відїздив довго, нічого не поплавилось, але то не по феншую((( в неті є згадки, що може біда статись...не бачив, серце не боліло, а тепер постійно буду думати

    Підкажіть до кого звернутись, щоб випаяти старий і перемичку і впаяти новий термозапобіжник(потрібне паяння з тепловідводом, бо зараза боїться перегріву, зразу виходить з ладу)?

    П.С. на фішці, на одному контакті видні сліди нагріву, пластмаса не біла а жовтого кольору, не сильно, але є.
     
  15. Andriy251992

    Andriy251992 Початківець

    Авто:
    jetta 2 1.3 1987 карбюратор
    Заслонки в пічці не диряві?? Бо вони мають бути покриті неародувним паралоном. Через що моде змішуватись тепле з холодним повітрям і давати літепне. Бо в мене так було.
     
  16. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Останній тиждень почали підпотівати вікна в машині((( І якщо кататись з виключеним вентилятором і потім включити при відкритій заслонці - чути запах антифризу паро секунд.
    Запотівати можуть вікна при забитому фільтрі, то сьогодні замінив фільтр. І вот думка не покидає про ймовірність протікання радіатора пічки. Колись його міняв - процес не з приємних(

    Десь - якось можна на нього підглянути? Бо якщо почну розбирати, було б добре мати радіатор на випадок заміни (2 рази не підпишусь на розбір-збір, і машина потрібна щодня)...і вагаюсь, чи купляти вже новий, чи може пронесе...
     
  17. Shumaxer

    Shumaxer Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf III(колишня) VW B4
    на рахунок протікання нічого не скажу, знаю кантору яка може промити радіатор без зняття, можливо з твоїм питанням допоможе, пару місяців назад користувався їх послугами, температура з дефлекторів біля 55-65 С після процедури. хуторівка 23 тел. 073 161 2828
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо не помиляюсь, то в тебе Г2???
    Підглянути ніяк не побачиш, бо він в коробі.
    Якщо протікає реально, то тре шукати десь довкола по обшивці, під ковриками. Та й повинен зменшуватись в бачку.
    Згоден, розбирати то гємор, але якщо то Г2, то в порівнянні з Б5 то сємочки))), тим паче досвід є, то за 4 годинки неспішно повинен вкластись.
    Так, можна завести до майстрів, але де вірогідність, що не пообламують чи не попережимають кріплення на пластику.
     
  19. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Та вот якраз памятаю той короб((( Колись, то трошки підкапував, а зараз суто запах...
    Власне я із-за запаху почав міняти кришку розширювального бачка, бо думав, що затягує з-під капотного, але при закритій заслоці жодних запахів. В бачку почучуть пропадає((( але є одне місце, де при морозі підтікає (змирився, і чекав потепління щоб усунути проблему). Але схоже ще одне приховане місце вилізло.
     
  20. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    В пятницю зібрався силами і замінив радіатор пічки. Важко описати радість, коли побачив калюжку антифризу в коробі - не даремно затіяв це все). По часу до 5 годин не спіша, було б швидше, якщо б газ не начіпали на шпильки, якими кріпиться короб.
    Витік не сильний, але вже назбиралось густого антифризу, водичка напевно якраз випаровувалась і вікна потіли.
     
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)