Є задачка. Майже нова машина Фольксваген чемно і нерухомо стояла всю зиму у вологому гаражі. До весни в багатьох місцях з'явилась поверхнева корозія (фото нижче). Дірок немає, більшість точок корозії можна затерти ганчіркою, стають майже невидимі. Можна забити але наскільки розумію, залишати так погано адже порушений захисний шар днища. Машину було переселено в інший гараж. Розвиток корозії припинився але наявна вже залишилася. Як правильно з таким явищем боротися? Цікавлять думки окремо що робити з днищем а що з вихлопом, на авто планується їздити ще довго. Їхати на антикорозійну обробку відпадає, з багатьох причин, основна це покриють шар антикору по брудному, залиють термовідбивачі, вихлоп, пластик ітд.
Я з таким борюсь сам. Але потрібно багато часу . На яму, знімаю все що заважає: підкрильники, крила, бампера, вихлоп, термохахист і т.д. Тоді болгарка з дротяним кругом, проста дротянка і всі ці місця зачистити до металу. Зазвичай в процесі роботи їх находиться дуже багато . Тоді обробляю розчинником і антикором. Повторюю процедуру раз на 2 роки. Якщо на днищі, в районі ніг багато ржавчини, то і салон розбираю, щоб і там перевірити. А от що з вихлопом пробити, також не знаю.
Ідея: купити пару балончиків термолаку (є такий що витримує температуру поза 1500 градусів), але звичайно зашкурити перед тим. Сам не пробував - просто ідея. Звичайно що то зле для вихлопу і буде трііішки більше грітися з середини але все ж краще ніж він проржавіє наскрізь.