Поясніть мені

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем nzi, 12 чер 2012.

  1. dedmazay23

    dedmazay23 Active Member

    Авто:
    VW Bora
    +1 :yes:
     
  2. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    ну хз значить я покупець фантаст і мені на моєму шляху попадали тільки продавці(на вашу думку странні), які відшкодовували мені понесені витрати якщо деталь була не справна і приносили вибачення за незручності. з ваших слів стало зрозуміло якщо купуєш щось б/у радій що хоть щось отримав, а всі незручності, які виникають це закономірність ти ж йомпта б/у а не нову деталь купив... відповідальності ніхто не несе за такі деталі і більшість з них сміття з Польщі. може що забув додайте...
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Я можу зрозуміти чому не називається хто той продавець. Але ніфіга не розумію, чому автор теми засекретив шо то за така таємнича "деталь"

    це двигун? фара? турбіна? запаска? кузов? бризговик спарко?... Як можна просити поради, не надавши жодної інформації?
     
  4. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    це для більшої конспірації... а вось хтось здогадається.
    ця секретна деталь механізм слопійомника задні до пассата. вони назад нажаль ідуть з тросиком. тросик стягується металевим зажимом який кріпиться до металевої пластини пластмасками. оці самі пластмаски були потріскані. перед установкою перевірялися моторчики які працювали як годинник. після уставки під вагою скла пластмаски одного розкрошилися і скло не підіймалося і не опускалося, так як не було фіксатора, другий навіть не встановлювався...
    яким чином перевірити чи пластмаса пересохла чи потріскала чи ні?
    я запропонував залишити в себе цю деталь, бо напевно цю проблему можна було десь як вже казалося в кулібінів виправити, але компромісу як вже писалося вище не було знайдено з чого і виникла така ситуація.
    от тепер поясніть як людина, яка займається перепродажем склопідйомників могла не знати такого нюансу і не перевірити все? далі при розмові були фрази, що деталь супер як тільки він її отримає відразу відішле іншому покупцю.. і знов буде людина, якій це не підійде, і це все буде продовжуватися доки не знайдеться такий, який плюне на то і скаже хай подавиться тими грошима.. як можна жаліти такого торгаша, який свідомо відсилає погані деталі, ну ще би він потратиться на упаковку і пересилку, зато металобрухто якомусь енному всуне... як модна співчувати такому горе-продавцю. не хотілося всього писати, але ваші коменти мене дивують. народ згадайте основи торгівлі - покупець завжди правий... а то що наші люди сунуть все всім підряд аби іншим було гірше.
    вже згадувалося що в польщі є металобрухт які наші купують і потім перепродають, а в нас що в нас все справне несправне продається. і всі мовчать, і з попередніх постів видно, що всі мовчать, бо продавець виявляється цар і бог, захоче продасть доротну річ, захоче фуфло всучить, захоче поверне гроші за фуфло, а захоче і комусь не повезе...
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    З того що я бачу, намальовується сценарій для непоганої мелодрами :)

    Отже, зав'язка:

    1. Купивши стару деталь, клієнт, визнав, що визначити справність деталі неможливо до установки на машину. Але тут він вирішує, що продавець вживаного товару повинен встановлювати старі запчастини на якусь свою машину перед продажем для перевірки. Або вимагає від продавця бути чарівником і визначати поломки так, як не вміє сам.

    Кульмінація:

    2. Клієнт, під час установки ламає запчастину.

    Тут, за всіма правилами постановки життєвих сценаріїв мала би бути розв'язка. Але ж ні, серал продовжується нестандартним поворотом:

    3. Стається чудо і продавець якимось дивом повертає собі поламану запчастину, виплативши кошти її вартості у повному розмірі, не зважаючи що частина вживана і зломана.

    Публіка здивована та заінтригована, розділивши світ на добро і зло, доїдає попкорн. І тут...

    4. Клієнт вимагає повернути від третьої особи кошти за послугу доставки товару, яку сам і замовив. Підстав такої вимоги він не пояснює, хоч і у нього питаються.

    Мелодрама переходить у детектив :) Зараз має прийти продавець і дати рекетирам відсіч. Тим часом публіка все більше дізнається про деталі продажу, маска продавця поволі знімається, от-от його упізнають. Всі замовляють нові порції попкорну, всідаються зручніше і чекають продовження...
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну мелодрама мелодрамою... а проблема з купівлею продажем існує. Якщо деталь просто не підходить... то міняється майже у 100% всюди. Якщо деталь поставили і вона поламалась то повернення є проблематичне майже у 100% бо треба доказувати що деталь була бракована і майстер при установці не поламав і продавець може тут висунути такого типу аргументи. Це можна доказати але треба робити офіційні експертизи.... а це час і гроші... З б/у деталями є ще складніше... є група деталей які в принципі не рекомендовано купляти такі як циліндри зчеплення корзина диск зчеплення, бензонасоси датчики в яких є рухомі механізми які труться і тому подібне, а є деталі які краще купляти Б/У ніж нові це по ходовій всякі ричаги подушки і інше подібного типу... по двигуну датчики які не мають рухомих механізмів..типу ДТОЖ... бо такого типу нові неоригінальні з/ч значно гірші ніж оригінал, а оригінал дуже дорогий. Через те краще завжди порадитись хоча б тут на форумі що краще.
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Шановний NZI як на мене то продавець на 100% виконав свої "гарантійні" зобов"язання забравши назад зламану деталь і повернувши гроші, Ви знаєте (чи стверджуєте) що деталь зламалася через пересохший пластик (причому візуально це визначити не можливо), а продавець в свою чергу міг упертися рогом і сказати що її зламали Ви чи майстер (вся провина лягає на Вас) і не повертати гроші та людина тримає своє слово і вирішує поступити по чесному. А Ви тепер намагаєтесь зробити його винуватим в тому що Ви не захотіли купувати нову деталь за 1000 грн а вирішили зекономити і купили б/у деталь. То навіщо критикувати людину що вона нехоче відшкодувати Вам 50-100 грн за вибраний Вами ризик від купівлі б/у деталі. Я б на Вашому місці пішов на шрот і купив би дві б/у пластмсові повзунки (якщо я вірно зрозумів що зламалося) які коштують по 10грн і замінив їх, а Ви хотіли отримати знижку за буцімто зламану деталь (продавець не бачив пошкоджень). І я впевнений що продавець так і поступить купить зламані повзунки і замінить їх і наступний клієнт отримає якісний склопідіймач.
    Доречі як на мене то можна сміливо називати "винуватця" даної події бо людина всі свої зобов"язання виконала в повному обсязі!
     
    Останнє редагування: 13 чер 2012
  8. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    не вірно зрозумів. та система без повзунків. і не думаю що ці фіксатори по 10 грн.
    зекономити не зекономити. з ваших постів видно, що б/у деталі впринципі справні не бувають.
    ЛОЛ
    тема все набирає рейтингу.. ))
    почитаємо ще пости хто як думає.
    ЖДЬОМС з нетерпінням
     
  9. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Є б/в деталі які переходять 2-3 строки нових ! Все треба з розумом купувати !
    Спробуй купити нову КПП, двигун, чи той же ЕСП. Ціна - кусається ! Тому люди і купують б/в, і від бідності, і від жадності. А ще й хочуть до себе відношення як в елітному бутіку :
    - дайте мені гарантію на 20-річну б/в деталь ! Дайте мені знижку, дисконтну картку, фірмову кепку, і почистіть мені мешти, бо я купив у Вас з/ч і зробив Вас неймовірно щасливим !
    Я теж продаю б/в запчастини. І таких клієнтів щодня - десяток ! Або дітвора, або "підсніжники", або технічно безграмотні люди - всі вважають себе супер-пупер покупцями, які думають, що ощасливлюють мене своїми покупками.
    Це не так. Здебільшого б/в з/ч купуються для старих, 20-річних або й ще старших авто. А їх (з/ч) все менше і менше, і в свою чергу, нові все дорожче і дорожче. Отож покупець більше радіє при вдалій купівлі з/ч.
    І я не розумію нах цей "плач Ярославни" з боку nzі ? ! ? !
    В ЕСП від старості розлетілись якісь пластикові фіксатори ? Так це ж х . . . ня ! Полагоди, думаю це елементарно, і тішся покупкою !
    А якщо ні хріна не шариш - то купи нові ! А тоді в магазині, де купив, качай права, і вимагай фірмову кепку !
     
  10. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    що за порівняння. мене це обурило, тому запитав тут. нінакого наклеп нінакого не зводив. от мене це обурило підняв тему на форумі, він хіба не для цього адміни?
    так яку 20 річну гарантію я вимагав. йомайо я хотів купити РОБОЧУ деталь, продавець мене запевнив, божився що все став і їдь, козиряв своїм досвідом в продажі таких запчастин. я от думаю поважний продавець з досвідом по вибору деталей, ніхто до нього притензій не мав, хоть ціна і трохи була завищена думаю куплю і буде мені щастя. (давно вже чекав таку запчастину, а все то механізм поганий, то моторчики неробочі.) а ту приїхав ставити а деталь своєї основної функції не виконує, я питав чи це нормально з б/у деталями???
    я не вимагав багаторічної гарантії, я хотів РОБОЧУ ДЕТАЛЬ. чи я мав купити зламану деталь і за свій рахунок її ремонтувати, шукати по всіх шротах ті пластмаски, все замінити і сидіти радіти що я маю деталі склопійомника?????
    я всеодно не розумію чому я повинен радіти що хоть щось отримав гроші назад???
    Green поясни мені як продавець покупцю що я зробив не вірно? я лише хотів щоб продавець заплатив всі витрати за повернення і я отримав назад всю суму покупки, витрати які були потрачені з мого боку щоб продавець отримав свою ціну я не вимагав. ціна питання для продавця 40 грн і вибачення за мої незручності, це такі великі витрати???? це навіть не 10% від вартості деталі... і тема би не підіймалася, все би забулося. ніхто від продавця не вимагав компенсації за роботи він мав заплатити за повернення товару чи я тут не правий??? на ринку за заміну товару платить продавець.. чи тут я знов не правий?
     
  11. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Тут не треба далеко забігати. При купівлі нової запчастини продавець несе гарантію і повертає за неї кошти, або проводить обмін. Який магазин коли і кому повернув кошти затрачені на дорогу до магазину? Звичайно, є варіанти, коли товар коштує в 300 разів дорожче, тоді можуть кавою почастувати, і в одне місце поцілувати:D, і ще кепку за 10 гривень всунути, головне, шоб клієнт знов до них вернувся...
    Теж не бачу тут не виконання своїх зобовязань з боку продавця. Пересилка завжди за покупцем.
     
  12. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Все зрозуміло. Ось аспекти :
    1. Продавець відправив справні ЕСП + оплатив доставку до покупця.
    2. При установці дієздатність одного ( ! ) ЕСП була частково ( ! ) втрачена.
    3. Покупець відправив за свій кошт зіпсуту з/ч продавцю.
    4. Продавець повернув покупцю гроші за ЕСП.

    Шановний nzі !
    За який хрін продавець має перед тобою вибачатись ? ! ? ! І за що ще має тобі платити якісь гроші ? ! ? !
    Поясни. Будь добрий.

    І не перекручуй мої слова. Я писав про ГАРАНТІЮ НА 20-РІЧНУ З/Ч, а не про 20-річну гарантію !
    Твій допис #1 і є "плач Ярославни"
    Без образ. Взяв в лапки навіть !
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Більшість продавців вживаних автозапчастин не вернули б кошти, впевнений на всі 100. Нова пошта для того і придумала зворотню доставку грошей, прийшов подивився підійшло забрав, не підійшло не забрав.
     
  14. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Однозначно, буже спірний випадок і покуцю треба радіти, що кошти за деталь повернуті. Не кожен продавець запчастин поверне кошти, якщо деталь не встановлена в сервісі продавця.
     
  15. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    А так безвідносно до головних дійових осіб цієї теми: чи це означає, що, якщо покупець не є механіком за освітою, то йому можна втиснути г...но і він має сісти тихо і не рипатися? Чи повинен купувати виключно в офіційного дилера, щоби зберегти нерви продавців поношених з/ч? Чи має почуватися гіршим через те, що свого часу здобув, наприклад, медичну освіту, а не механічну? Чи має мати мішок грошей, щоби заплатити фахівцям від кожної окремої гайки, а потім з них же у своєму лікарському кабінеті здирати хабарі, щоби поповнити мішок, з якого потім їм буде платити за ремонт авта? Поясніть, будь ласка.
    Цим ми і відрізняємося від цивілізації: в одній країні приходиш до магазину будівельної техніки (вставити потрібну галузь) і отримуєш повну інформацію: під метало-черепичний дах вам потрібно плівку паропропускну, водонепроникну, мінеральну вату тип... і т.д., а в нас в "Епіцентрі": все перед вами, шо вам треба? кажіт.
     
  16. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Е ні. Так справа не піде, пані Чортопхай !
    Ви мене процитували, і самі не зрозуміли, що ви цитували !
    Я ж пишу :
    - технічно безграмотні люди ВДАЮТЬ супер-пупер спеціалістів-механіків ! ! !
    Невже лікар, ткач, юрист чи прима Оперного не може сказати, так і так ніц не шарю, поясніть і т.д. Нє блін, 60-70% корчать з себе ВЕЛИКИХ МЕХАНІКІВ З БАГАТОРІЧНИМ ДОСВІДОМ. Це факт. На жаль.
    Ніхто з пелюшок не народжується Брундзою, Чагіним чи Александровим ! Досвід здобувається ! Комусь швидко, комусь повільно. Є люди, які все життя (40-50років) за кермом, а лампочку міняють на СТО.
     
  17. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Класно Ви, пані Чортопхай пишете !
    Механік у Вас фахівець, який чесно заробляє за кожну гайку, а лікар - хабарник.
    Я балдію.
     
  18. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    З приводу лікарів, то тут є багато технічно грамотних людей і багато які не є.
    Для прикладу мав двох знайомих лікарів, обидва фахівці своєї справи. Крім того один з них, коли йому у відділ привезли нову комп'ютерну техніку прочитав документацію до неї і сам її налаштував без сторонньої допомоги.
    Інший в свою чергу не міг записати в телефон контакти іншої особи і дуже часто звертався до мене та інших.

    А тепер з приводу запасних частин.
    Недавно у мене заклинила стійка, а друга потекла і треба було їх поміняти.
    Так от, якшо купувати нові і хочеш шоб була гарантія, то необхідно їх встановлювати на сервісі продавця. Такі правила. Відповідно дорогу до продавця і сервісу ніхто покупцю не оплачує.
    Крім того в разі гарантійного випадку дорогу до сервісу і до продавця ніхто не оплачує, хоча заміна і відбувається за рахунок продавця.

    До чого я це все написав. У будь-якому разі оплата вартості перевезення лягає на плечі покупця, тому що продавцю немає різниці чи продавати деталь сьогодні людині яка знаходиться у іншому місці чи людині, яка через декілька днів сама приїде, перевірить і забере деталь.
    І якщо покупець не в змоці перевірити товар на справність на місці, то звернення до спеціалістів для транспортування, перевірки, встановлення повністю лягяє на плечі покупця.
     
    Останнє редагування: 13 чер 2012
  19. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    йопти як за що вибачатися за гівно яке продав, яке в сраку справне, якщо воно не працювало при установсці, що ти дудумаєш.
    як ти казав тоді продавець "підсніжник" який строїть з себе мега професіонала(принаймні так придставився) якщо він не зміг оприділити чи робоча деталь
     
  20. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    по-моєму тему потрібно закривати, бо вже пішли сварки, нецензура і тд. Всі все зрозуміли і зробили висновки. імхо.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)