А з чого взяв що це ремонт двигуна...можливо датчик тиску масла залип....або дріт від нього переламався...Спочатку тре механічним методом перепровірити тиск
Порадьте хороше СТО для діагностики golf6, і для вирішення проблеми з клапанною кришкою, викидає з під кришки масло по цілому моторові.
Підозрюю що це дізель і там форсунки торчать з клапанної кришки... уплотнення форсунок гумовими вставками потріскало і гонить масло. ці гумові вставки міняються разом з кришкою... От і вся діагностика і СТО.. Тільки кришка не дешева
ПРИВІТ .я тут вперше і хочу попросити вашої допомоги. Де можна замінити масло в коробці GSG6 так щоб якісно і без підводних каменів і де взяти те саме нормальне масло ?
Привіт! Їжджу на Passat B7 1.4 TSI газ-бензин. На газу катаюсь нормально, а на бензині при різкому натисканні на педаль газу машина "тупить", блимає чек, появляється ЕРС на приборці. Глянули ендоскопом на форсунки - біда. Чи можете порадити сервіс де можна перевірити форсунки на стенді (він має видавати тиск 90-100 бар) так як форсунки відмив, але хочеться ще раз перевірити перед встановленням. Наперед дякую!
Цікаво як ендоскопом можна провірити форсунки... форсунка відкривається на 2-3 мілісекунди і як то можна побачити ......те що вони там чорні то не біда...вони всі такі бо стоять в циліндрі. Якщо форсунки промились на стенді то той що промивав має сказати добрі форсунки чи ні...хіба що мив форсунки зверху щіткою з милом в тазіку.)))) а самі форсунки провіряються на робочому двигуні програмою діагностики
Чисто візуально видно що отвори звідки відбувається вприскування закоксовані білим нальотом (це від газу так як машина весь час їздила на метані) + пропуски в циліндрі де найбільше забруднена форсунка. Катушки і свічки міняли місцями проблема з тим самим циліндром по пропусках. Компресія в нормі. Щодо перевірки форсунок то я тому і пишу бо шукаю стенд, який може видати 90-100 бар. Помити їх проблем немає, а от такий стенд не всюди є.
Забруднені форсунки це наслідок пропусків запалювання а не навпаки. Форсунка має три отвори прорізані лазером і поверхнева закоксовка форсунки не впливає на роботу самої форсунки бо тиск в 100 бар пробиває любу закоксовку. Першопричина пропуски запалювання- є три основні фактори - свічки/катушки, форсунки, клапана. Раз міняли свічки/ катушки значить відпадає. поміняйте місцями форсунки...якщо пропуски перейдуть в інший циліндр - значить форсунка погана(підклинює), якщо пропуски не перейдуть за форсункою то значить прогоріли чи погнуло впускний клапан в цьому циліндрі. При їзді на газі клапана/сідла прогорають. взагалі хвороба тих 1.4/1.6 погнуті клапана при пробігу в районі 300 тис навіть без газу. конструктивна недоробка виробника
Тема для мене нова як і я тут. Шкода октавія 2006 4*4 fsi2.0 . Потрібне СТО де оперативно з знанням справи поміняють грм,з цепью,заодно глянуть що з мотром, масла в фільтра мотор, редуктора. Є потряхування на холостому, поміняв мембраму -краще але не ідеально
На ФСІ перед заміною при потряхуванню треба робити діагностику. Може бути від поганої свічки/катушки до пропалених клапанів чи здихаючого фазорегулятора
Погоджуюсь, та я на спеціаліст, тому пропоную зайнятись спецом, просто прошу поради у кого можна це зробити