Потрібен дизельний двигун

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем turboopel, 18 гру 2012.

  1. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Довідка з кульпара видана Turboopel

    ВСЕ ОКЕЙ.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ще бракувало фотки з серпом в руках замість того маховика))
    ніфіга незрозуміло з тих фоток. видно тільки мт-шний мотор, а жодних ноухау нема. ти наведи хочаб головну ідею і теорію на яку опираєшся
     
  3. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    взагалі наскілкьи я знаю що японці вижали з 2л двигуна 400к.с. але там в більшості все досягалось двома турбінами + точним компютерним вприском

    а так в гаріжі вижати з 1.6 200к.с. це треба і голову мати і гроші і грубо кажучи дурного робота
     
  4. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Люди ви всі якісь злі.Ну має людина проект який їй цікавий то нехай і пробує кого зацікавить той підтримає,того ні не підтримає,неварто нікого ображати.В кожного свої приколи в голові .Мені наприклад цікаво побачити що з того буде ,нехай людина собі працює,хоча я невірю що з 1,6 можна витиснути 200 к.с.
     
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    вітаємо ще одного щасливого клієнта Приватбанку чи я помилився
     
  6. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Все правильно Приватбанк
     
  7. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Основна задумка цього проекту це піднятя компресії до 30-35Атм.


    Японці в 2011 вже зробили бензиновий двигун з компресією 17Атм. А я іду трошки далі.
     
  8. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Вибачаюсь за офтоп.
    Робив платіжку в приватбанку по кредиту іншого банку. Дзвонять мені з того іншого банку що в мене непроплата за такийто місяць, я за чеки і до них вони подивились на чеки і оказується що та СУКА за касою в приватбанку помелилась коли номар отримувача набирала. Я в той приват пішов і тоже всякі заяви писав на поверненя коштів і зараз ще чикаю коли їх повернуть.
    І чомусь мені не хочуть налом повертати а кажуть оформити кредитку і на неї отримати кошти.
    Но я проти чекаю на рішеня по заяві на поверненя а потім вже буду їх штурмити за налічку в руки, нафіг мені та кредитка поті бігай як автор теми і пиши всякі заяви.
     
    Останнє редагування: 19 гру 2012
  9. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    ну допустим що ти дістанеш із 1,6 200 к.с

    потрібно буде практично все під нього підбирати щоб тестанути а так один двз до одног омісця і нічого ти цим недобєшся як просто докажеш собі шось

    краще якщо ти такий умілий мастер по двіжкам займись ремонтом двз людям якщо будеш якісно виконувати роботу і давати гарантію буде і бабло мати і постійних клієнтів
     
  10. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Чесно признаюсь БІЛЬШ СЕРЙОЗНОЇ ШАРАШКИ НІЖ ПРИВАТБАНК Я НЕЗНАЮ притому всьому яка вона прибуткова о ! ! !


    а стосовно двигуна пробуй,мій друг паяв мікросхеми в гаражі 7 років тепер паяє мозги підопічним в німеччині з перекладачем з авто,квартирою,і контрактом на 10 років
     
  11. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Після побудови супер двигуна він буде вживлений під капот якось авто, та буде зроблений тест-драйв. Все буде як треба
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    не сприйми як критику, а як спробу розібратись.
    а яким макаром ти будеш боротись з детонацією? на степінь стиску 12-13 треба вже точно 98 бензину. япошки щоб прийти до степені стиску у 17 мабуть наспоруджували цілу гору наворотів до мотора щоб він міг переварювати товарний бензин. а що ти зробиш для того щоб не юзати якийсь теоретично 150 бензин?
     
  13. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Можливість неконтрольованої детонації 10%

    Для цього я зменшую коефіцієнт наповнення циліндра паливо-повітряною сумішю щоб компресія на х.х. була в районі 14Атм. на більших обертах робиться більше наповнення і автоматично робиться більша компресія і щоб повністю уникнути негативної дії збільшення компресії я перекидую точку запаленняя після ВМТ (а не до ВМТ як у звичайних двигунах)
     
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    а ти плануєш в 3011 свій проект закінчити?
     
  15. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    МТешний проект по плану в січні 2013


    А як би був дизель то можливо і б до кінця 2012 встиг би.
     
  16. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    двигун ібадуллаєва ?
     
  17. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Так щось схоже на нього але з моїми доопрацюванями.
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Чому в Запоріжжі цей двигун не ставлять на славути і ланоси?
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    яким методом ти керуєш степінню стиску?????
     
  20. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Кутом відкриття дросельної заслонки (на бенз. двигуні)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)