ще бракувало фотки з серпом в руках замість того маховика)) ніфіга незрозуміло з тих фоток. видно тільки мт-шний мотор, а жодних ноухау нема. ти наведи хочаб головну ідею і теорію на яку опираєшся
взагалі наскілкьи я знаю що японці вижали з 2л двигуна 400к.с. але там в більшості все досягалось двома турбінами + точним компютерним вприском а так в гаріжі вижати з 1.6 200к.с. це треба і голову мати і гроші і грубо кажучи дурного робота
Люди ви всі якісь злі.Ну має людина проект який їй цікавий то нехай і пробує кого зацікавить той підтримає,того ні не підтримає,неварто нікого ображати.В кожного свої приколи в голові .Мені наприклад цікаво побачити що з того буде ,нехай людина собі працює,хоча я невірю що з 1,6 можна витиснути 200 к.с.
Основна задумка цього проекту це піднятя компресії до 30-35Атм. Японці в 2011 вже зробили бензиновий двигун з компресією 17Атм. А я іду трошки далі.
Вибачаюсь за офтоп. Робив платіжку в приватбанку по кредиту іншого банку. Дзвонять мені з того іншого банку що в мене непроплата за такийто місяць, я за чеки і до них вони подивились на чеки і оказується що та СУКА за касою в приватбанку помелилась коли номар отримувача набирала. Я в той приват пішов і тоже всякі заяви писав на поверненя коштів і зараз ще чикаю коли їх повернуть. І чомусь мені не хочуть налом повертати а кажуть оформити кредитку і на неї отримати кошти. Но я проти чекаю на рішеня по заяві на поверненя а потім вже буду їх штурмити за налічку в руки, нафіг мені та кредитка поті бігай як автор теми і пиши всякі заяви.
ну допустим що ти дістанеш із 1,6 200 к.с потрібно буде практично все під нього підбирати щоб тестанути а так один двз до одног омісця і нічого ти цим недобєшся як просто докажеш собі шось краще якщо ти такий умілий мастер по двіжкам займись ремонтом двз людям якщо будеш якісно виконувати роботу і давати гарантію буде і бабло мати і постійних клієнтів
Чесно признаюсь БІЛЬШ СЕРЙОЗНОЇ ШАРАШКИ НІЖ ПРИВАТБАНК Я НЕЗНАЮ притому всьому яка вона прибуткова о ! ! ! а стосовно двигуна пробуй,мій друг паяв мікросхеми в гаражі 7 років тепер паяє мозги підопічним в німеччині з перекладачем з авто,квартирою,і контрактом на 10 років
Після побудови супер двигуна він буде вживлений під капот якось авто, та буде зроблений тест-драйв. Все буде як треба
не сприйми як критику, а як спробу розібратись. а яким макаром ти будеш боротись з детонацією? на степінь стиску 12-13 треба вже точно 98 бензину. япошки щоб прийти до степені стиску у 17 мабуть наспоруджували цілу гору наворотів до мотора щоб він міг переварювати товарний бензин. а що ти зробиш для того щоб не юзати якийсь теоретично 150 бензин?
Можливість неконтрольованої детонації 10% Для цього я зменшую коефіцієнт наповнення циліндра паливо-повітряною сумішю щоб компресія на х.х. була в районі 14Атм. на більших обертах робиться більше наповнення і автоматично робиться більша компресія і щоб повністю уникнути негативної дії збільшення компресії я перекидую точку запаленняя після ВМТ (а не до ВМТ як у звичайних двигунах)