Потрібен моторист

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Svyar, 22 лип 2010.

  1. Misha23

    Misha23 Новачок

    Авто:
    Passat B5
    Добрий день потрібний хороший моторист
    Volkswagen passat B5 1.9 дизель
    Напишіть будь ласка номер.
    Дякую :)
     
  2. Misha23

    Misha23 Новачок

    Авто:
    Passat B5
    що може стукати в панелі коли ідеш по ямах ?
    Таке враження що там шось відійшло
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Зніми панель і потряси, мо то не в ній справа. Коли шось стукає то лише "розтин" помагає ;)
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Панель + стук -> хіба це парафія моториста ?
     
  5. jen1us

    jen1us Новачок

    Авто:
    Volkswagen passat b3 1.8
    Добрий день, volkswagen passat b3 1.8rp моноінжектор , порадьте моториста у Львові плавають обороти думаю треба настроїти моноінжектор ну і може почистити, якщо що то Андрія з китайської стіни вже нема, виїхав заграницю!! :)
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там нема що строїти на моніку.
    РХХ регулюється автоматично. Потенціометр якщо ніхто не рухав то краще взагалі і не рухати. Бо виставити його то ціла епопея.
    Зняти і почистити то елементарно, стоїть на 4х болтах. Але з мого досвіду вони там рідко засираються.

    Якщо плавають оберти я б почав з пошуку підсосів повітря. Під тим самим моніком часто через подушку смокче повітря от тобі і плавають оберти.
     
  7. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    є ще Андрій на Боткіна (був на Боткіна, зараз там поряд, забув вулицю). він колись робив карбюратори, а зараз вроді інжектори. Давно в нього не був, але якщо цікаво - можу дати номер в приват. правда до нього завжди черга на кілька днів наперед, але то варто почекати. але він не моторист, а семо по інжекторах.
     
  8. jen1us

    jen1us Новачок

    Авто:
    Volkswagen passat b3 1.8
    Вот іменно, що ліз мій спеціаліст"тесть" були перше високі обороти, що на бензі, що на газу, а тепер таке відчуття, що стали за низкі, бо машину в пропці аж трусить наче вот вот заглохне, тому треба спеціаліста :)
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Шукай підсоси повітря. І краще щоб ті підсоси були по бензі ніж по газу.
     
  10. jen1us

    jen1us Новачок

    Авто:
    Volkswagen passat b3 1.8
    Був позавчора в газовщиків на зелені там всьо гоод і настроїли своє але сказали вони, що є пробрема з оборотами"за високі" і то не до них, а до моториста.... Вже дали номер в приват позвонив і домовився, дякую всім що відгукнились і помогли:)
     
  11. Shumaxer

    Shumaxer Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf III(колишня) VW B4
    в свій час користувався послугами Андрія, той що на молдавський 36 все відригулював по мануалу, раз зробив і забув. Одим словом був задоволений. Номер телефону я тобі в пп написав.
     
  12. pstasyuk

    pstasyuk Новачок

    Авто:
    Skoda Octavia Tour
    Привіт
    Можете порадити хорошого моториста для заміни поршневих колець, сальники клапанів і т.д. на Skoda Octavia Tour 1.6 AKL?
    Підбирає масло, приблизно до 3-3.5 літри на 10 тис, але візуально не димить. Свічки в нагарі, особливо 3 і 4.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я роблю таке
     
  14. Boyz08

    Boyz08 Новачок

    Авто:
    Golf 4 1.8T, AUQ
    paravozik:)
    Доброго дня всім, маю проблему з Golf4 1.8t, впала комресія на 1 поршні, відкрили, клапан тріс, замінили все добре, всі нові клапани, кольца, сальніки. гідрокомпенсатори. після встановлення почала троїти на холостих коли нагріється мотор, на холодну все добре, плюс менше 800 на холостих оборотах, комп пише завеликі показники по лямбді, плюс непостійні пропуски запалювання. От моє питання. у Львові хто може допомогти з даною проблемою?
    так як до не знаючих бажання їхати нема, можете в приватні повідомлення, можете прямо на номер 0970731115 дзвонити, сьогодні якраз їду у Львів, можу показатись "лікарю"
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Головку шліфували??
     
  16. Boyz08

    Boyz08 Новачок

    Авто:
    Golf 4 1.8T, AUQ
    paravozik:)
    Та, і в одному місці варили, правда на 4 циліндрі
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Форсунка, свічки , катушка, кут запалювання... Де головку робили
     
  18. Boyz08

    Boyz08 Новачок

    Авто:
    Golf 4 1.8T, AUQ
    paravozik:)
    Катушки міняли місцями, кут запалювання я чесно не знаю як провірити і чим, помилки не вискпкуввло, свічки всі нові, шліфували в нововолинську, збирали в Червонограді, таких моторів ше не робили в тому місці. Форсунки не чіпали точно.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Найгірше непостійні пропуски запалення - може бути все -- від погано зробленої голови до поганої свічки чи форсунки... Лямбда то наслідок пропусків - компютер бачить збої в роботі і починає добавляти бензин щоб машина не заглохла - в результаті перелив і падають оберти бо засираються свічки. Твій двигун то найпотужніжий 20 ти клапанник що ставили на гольфи. Провір тиск бензини в рампі і на насосі... чи тримає редуктор і чи насос в стінку дає норму
     
  20. Boyz08

    Boyz08 Новачок

    Авто:
    Golf 4 1.8T, AUQ
    paravozik:)
    дякую, ще б сказали куди звернутись, ну я пошукаю, ато чесно я замучився вовювати з ним, якби було простіше з новим двигуном, то б замінив, а так буду шукати де можуть провірити
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)