Проблема з генератором (напевно)

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем gora, 6 бер 2011.

  1. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    для того щоб точно знати чи гуде генератор, просто зніми з нього ремінь і заведи машину - звуку нема значить генератор, звук є - шукаєм далі причину.
     
  2. Reflection

    Reflection Новачок

    Авто:
    Golf II, 1.6 карб., '89-був, зараз Ланос база 2006р
    Вибачте що пишу в цій темі)))) Також є гул генератора... хочу поміняти підшипники але немаю розмірів(((
    Підкажіть розміра підшипників(і ціни якщо можете) до генератора БОШ... 89рік... місток чи то щітки кріпляться на 2 болти... зверху на корпусі вроді вибито 9116... здається все що я знаю про нього))) ага і двигун 1.6 бензин))
     
  3. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    На 9 починаються ті деталі і агрегати, які на Порше використовуються.....
     
  4. Reflection

    Reflection Новачок

    Авто:
    Golf II, 1.6 карб., '89-був, зараз Ланос база 2006р
    то мабуть не той довгий номер деталей які мають бути... то на корпусі щось таке було 4 цифрове... поможіть бо сьогодні буду мати час поміняти але незнаю які купити... підкажіть приблизно які мають бути я би взяв кілька в магазині а потім повернув зайві... казали що там 5 різних а мені всі не дадуть((( полазив нетом знайшов ніби має бути
    40х17х12 17х47х14 12х32х10 то ті що найчастіше зустрічались варіанти... може хто знає точніше?
     
  5. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Пишу в цій темі ( Про гнену )
    Генератор запускається раз - через три.
    Якщо запустити примусово ( 12 в подати на збудження напряму ) то працює.
    Коли запуститься - зарядука нормальна : 14,2 в
    Питаю поради - може хто стикався ( неохота купляти непотрібні запчастини )
     
  6. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    top
    звернись на фірму,що займається по генераторах/стартерах
    Зелена 251
    тел. (067)988-3-777
    Дуже хороші майстри і недорого!
    В них скоро сайт свій зявиться.
     
  7. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Звертався до МАЙСТРІВ , кажуть що то МАБУТЬ діоди ( 300 грн ) ,
    а може і якір ,а може .......
    Порадили поміняти генератор.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Дядьку. В мене в гаражі валяється гена від 1,6. Незнаю чи такий як в тебе чи ні але запчастини там мали би бути взаємозамінні. Забирай - експериментуй. Що не треба буде - віддаш.
    ПС - але я не знаю чи він живий
     
  9. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Я стикнувся нещодавно )
    Почалося з того що зарядка пропадала при великих обертах (поза 3000-3500), потім могла відновитися. З часом це ставало частіше і частіше, але зарядка вже рідко коли відновлювалася, приходилося примусово подавати +12 В на збудження генератора. Поки мене то не вкурвило і я в далекій дорозі не зупинився вп'яте і приєднав +12 безпосередньо на збудження вже намертво, лампочка погасла, вроді зарядка пішла. В підсумку машина тупо встала вночі посеред поля, завдяки добрим людям якось доїхав до пункту призначення. В підсумку спалений регулятор напруги.
    Поставив новий регулятор (таблетку) - та ж ситуація що колись, чуть газанеш і зарядка пропадала. В один день +12 В на збудження вже не допомагало. Вирішив розібрати генератор. А він в мене Валео - тому прийшлося застосувати повний арсенал інструментів (болгарка, дрелька, потужний паяльник ...). В підсумку при продзвонці статорної обмотки між корпусом і обмоткою лише 1,1 кОм - я правильно розумію що це коротке замикання? Ще питання - чи є смисл цей генератор ремонтувати, чи купити такий же б/в чи новий (до речі які ціни на нові генератори)?
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    якщо кОм то це не замикання, якби було Ом, тоді так
     
  11. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Перевір що він видає на холодному двигуні, скажімо після ночі, а потім дивись по мірі прогріву, можливо діодний міст. На валєо він дорогий...
     
  12. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Забув сказати - все решта перевіреріно - і діодний міст і ротор і тим більше регулятор напруги в нормі.
    Мене от з пантелику збиває оте значення 1,1 кОм - занадто велике як для короткого замикання але й замале якщо врахувати що корпус статора має бути ізоольований від обмоток.
     
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Де саме Ви робили заміри? Якщо на контактних кільцях то ви заміряли загальні покази обмотки, доречі є мануальні данні для порівняння (для прикладу маємо 1,1 а повинно бути 2,2+-). Коротке перевіряють на корпус тобто один провід тестера на контактне кільце інший на корпус, попередньо бажано промити і просушити статор (пил, мазут проводить електрику) в цьому випадку тестер не повинен нічого показати. Тестер ставимо на прозвонку а не в положення заміру опору.
     
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Можна й на Ти )
    До речі ше раз звірив заміряні дані з книжкою (правда в різних книжках для одних і тих же генераторів відрізняються опори)
    Опір ротора вийшов близько 5 Ом, а по книжці має в межах 3,0-4,2 для генераторів Моторола (Валео).
    Опір статора вийшов 0,8 Ом, а по книжці має бути 0,13-0,17.
    Опір між статором і корпусом в мене 1,5 кОм, а має бути великий - в ідеалі 10 МОм, а малі значення свідчать про порушення цілісності лакового покриття проводу і потрапляння бруду і води між оголені провода і магнітопровід і корпус. В принципі це підтверджуються візуально - помітив місцями поцарапані обмотки, та й вся обмотка просто "засрана" бо генератор в 1,3 розташований в самому низу і весь бруд з коліс і здороги летить на нього, ідіотське інженерне рішення.
    Так шо отакі пироги ((
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Весь мотор 1,3 ідіотьський. Вихлоп спереду, доступ до свічок і стартера ззаду напівзакритий і незручний. Гена таки да внизу. Терпіти все це заради 55 коней ... :/
     
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ооо - свічки це ше нормально, а щоб долізти до стартера то треба бути гінекологом не менше, в мене там також походу клеми трохи окислилися, так не можу нормально долізти щоб відкрутити і зачистити.
    Зате в 1,3 водяний насос приводиться в дію іншим ременем ніж генератор, так що нормально поки що їжджу без генератора )
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ремонтувати то все діло не бачу сенсу може хтось продає генератор, який би по шківу і вильоту підійшов для двигуна 1,3 ?
     
  18. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Щоб небуло закидане багном - використовуй захист .
     
  19. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Не хочу створювати нової теми, так як в мене теж проблема з генератором. На днях поміняв генератор на потужніший, - з 45А на 90А. Проблема полягає в тому, що старий генератор вмикався десь при 950 обертів колінвалу, а новий (90А) тільки при 1500 об. Відповідність діаметрів шківів таж сама. Хочу запитатись за що відповідає вихід з генератора В+, бо при заведенні двигуна, коли напряму з акумулятора подаю живлення на контакт В+ то генератор збуджується і без доведення до 1500 об двигуна. Може при вмиканні запалювання одразуж на контакт В+ малаб подаватись напруга для збудження генератора???
     
  20. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Який автомобіль? В підписі стоїть В2 - бензин чи дизель?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)