Проблема з генератором (напевно)

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем gora, 6 бер 2011.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вона має подаватися сюди через лампочку на приборці і синій провід під капотом.
     
  2. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Дизель 1,6ТД SB
     
  3. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Я провіряв просто підєднуючи паралельно лампочку на контакт В+ і вона не загорялась при заведенні двигуна, от що не провіряв чи засвітиться при доведенні до 1500 об.????
     
  4. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Щось мені здається шо B+ то плюс батареї постійний. Скажи які є контакти на генераторі і як вони називаються і як тти підключив. Можливо фото. Тоді можу щось підказати.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    По ідеї вона має горіти при включеному запалюванні і виключеному двигуні.
     
  6. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Контакти однакові як в 45-ці, так і в 90-ці, тобто:
    1-й D+ великий болт на два наконечника, дроти яких один йде до акумулятора а інший на стартер(в 45А два розєми які по суті є спарені (паралельне зєднання))
    2-й В+ -йде під панель приладів
    3-й + теж під панель приладів
    4-й W на тахометр
     
  7. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Чесно кажучи хтось щось напутав.В+ то є постійний плюс акб. Я тут схемку відкрив і таке бачу як завжди. Дивно що у тебе нетак? Великий болт дійсно іде на плюс.
     
    Останнє редагування: 1 сер 2013
  8. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Перепрошую але я дійсно помилився :

    1-й В+ (великий болт із постійним плюсом з акумулятора)
    2-й D+ (йде на щиток запобіжників, - я пробував спочатку короткочасно підєднувати напряму з акумулятора на контакт генератора D+ і в результаті живлення з генератора почало подаватись (загас індикатор зарядки на панелі приладів) без попереднього підвищення оборотів). Пробував зразуж підєднувати при незаведеному двигуні але при провертанні ключа в замку, не засвідчується індикатор зарядки, навіть при незаведеному двигуні.
    Швидше на щитку запобіжників, або на панелі приладів має бути або якийсь опір або реле яке розраховане на конкретний генератор???
     
  9. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Тепер подібне на несправний щиток приладів. Я немаю схеми імено від твоєї машини якщо можна сюда той кусок викласти. І при можливості назва генератора.
     
    Останнє редагування: 5 сер 2013
  10. sfg

    sfg Початківець

    Авто:
    corrado
    продай його мені, потрібен бо встановив кондиціонер, а я тобі 65-у взамін.
     
  11. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Питання може не в тему але спитаю, чи може ксенон споживати більше чим галоген. В мене ксенон на ближньому, генератор 65А був сьогодні в генераторщика сказав що не стягує генератор треба ставити 90А тоді буде достатньо для всього + ел зеркала. Чи дійсно може бути причина в цьому?
     
  12. sfg

    sfg Початківець

    Авто:
    corrado
    ні, ксенон не може споживати більше чим галоген
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    галоген споживає 55Вт, ксенон 35Вт або 55Вт якщо це усилений. Більший срум може іти хіба на старті, але це не суттєво, бо тих 2-3 секунди преспокійно акумулятор скомпенсує
     
  14. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Ну тоді питання куда мені дивитись і чи дійсно заміна генератора поможе ?
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    не зашкодить то точно
     
  16. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    В даному випадку заміна генератора не практична, бо ксенон і в мене стоїть і дійсно він бере в сумі 70 ват в порівнянні з галогеном 110 ват (хоч в мене і стояли певний час плюсовки дві по 80 ват), плюс ще додатково протитуманки (кожна по 55 ват), плюс практично постійно магнітофон з динаміками по 65 ват (4 шт) і це все підтримував генератор 45А і в мережі нижче ніж 12,3 вольт напруга не падала (стоіть багатофункціональний вольтметр, тахометр...), окрім тих моментів коли ще вмикався вентилятор охол. двигуна, або вмикав обдув пічки тоді напруга падала до 11,7 В. А в себе я поміняв на 90А, бо мав з В3, правда модифікував кріплення, бо стандртне на одну лапу ненадійне.
     
    Останнє редагування: 6 сер 2013
  17. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    а що зараз показуе при повному навантаженні? Мені з В3 підійде?
     
  18. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Доречі той щиток можна відремонтувати. Можна зробити модифікацію. І все має бути добре. А на рахунок генератор 65 Яка причина відвідування генераторщика шо нетак?
     
  19. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    В березні купив новий акумулятор, і продавці казали приїхати перевірити акум через пів року бо дали півтора року гарантії. Перевірили і сказали що не дае зарядки, зимою буде сідати акумулятор. Вони ремонт не здійснюють, от і поїхав до генераторщика.
     
  20. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Він генератор на стенді перевіряв?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)