Проблема з генератором (напевно)

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем gora, 6 бер 2011.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Не перевіряв, тільки тестером. Він в мене з осені 65А до того був 45А перед встановленням перевіряв.
     
  2. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    І які цифри він наміряв? Я так розумію що до того був 45 генератор? І скільки треба нагрузки включити щоб було 13.5? Масса нормальна? Контакти на акб-генератор(ті грубі броти). Які оберти на ХХ коли велись заміри і при 1500 об/хв яка напруга при всій нагрузці?
     
  3. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    дроти і клеми поміняні і почищені. Зроблена додаткова маса на кузов. Заміри проводились на 1500-1800 обертах. Цифри не скажу, а які мають бути. На акум сервісі казали що при навантаженні мае бути 13,8В.
     
  4. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Я так розумію що було менше 13.8? А яка була нагрузка шо було включене в машині?
     
  5. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Світло ближне ксенон і дальне галогенки в мене 4 фари ксенон тільки на ближньому і 2 фари внутрш на дальньому печка і все вроді було 13,69 то в акумуляторщиків. І 13,89 без нагрузки на холостому.
     
  6. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    В тебе занижена напруга на холостому без нагрузки. Треба спочатку регулятор напруги перевірити. Або генератор на стенд. Треба добитись до напруги на хх 14.1. І тоді попробувати ще раз. Але нагрузка трохи за велика.
     
    Останнє редагування: 6 сер 2013
  7. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Сорі перепутав цифри, пишу з тел., на холостому було 13,98 без навантаження. Вони ще щось про оберти казали що даеш на 50 обертів більше і все стае майже добре трохи буквально нехватае.
     
  8. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    все нормально проблем немає.
     
  9. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Сьогодні візьму тестер і сам поміряю, в мене на дросельній заслонці є болт регулювання обертів, так от звернув увагу що вони в мене якісь занизькі. І сам болт був закручений до упора трохи підкрутив на око подивлюсь як зміниться зарядка. Оберти після цього піднялись.
     
  10. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    І всеж таки що відповідає за запуск генератора хто може підкажіть, бо генератор запускається але при 1400 об/хв, далі працює чудово навіть при максимальному навантаженні нижче ніж 13,6 вольтаж не падає навіть нахолостому ходу (850-900 об).?????:pardon:
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    лампа на приборці і синій дротик на гені.
     
  12. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    :nea: Лампа (світодіод) на щит. приладів, я згоден, що вона показує коли запустився генератор, але я так думаю що повинна бути якась релюшка яка реагує на зростання струму!!!
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    По ідеї це лампа а не діод. Ця лампа горить коли є різниця потенціалів між геною і акумою. Пропускаючи напругу ("+") через себе лампа збуджує гену. Ніяких реле немає.

     
  14. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Підстав щиток приборів.
     
  15. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Розібрався я тоді з зарядкою виявилось не добра була масса від кузова до двигуна. Поміняв мінусовий дріт і при навантаженні почав генератор видавати 13.82. Але недавно помітив що коли включено вечером світло магнітофон і включаючи підігрів дзеркал і заднього скла зявляється вібрація чи то троіть в кого які думки що може бути?
     
  16. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ну так збільшується навантаження на генератор. Звична річ, в себе також замітив по тахометру, що при включенні додаткових ел. приладів оберти знижуються.
     
  17. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Продовжу тему бо так і невирішив проблему! Генератор працює відмінно але для того щоб запустити його треба зробити перегазовку (а зимою до 2000...2300 об., чим холодніше тим при більші оберти). Якщо запуск генератора залежить від якогось опору, швидше за все світодіод, зокрема на приборці (про який згадував "Sasa"), тоді може перепаяти його з щитка розібраного Б3 на мій щиток, бо щиток з Б3 нажаль непідійде.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не світлодіод, а ЛАМПОЧКА!!! Саме через лампочку йде струм збудження генератора, світлодіод не дасть того струму що потрібно! І лампочка має бути саме такої потужності яка вказана для конкретної моделі авто (якщо генератор від іншого авто то тре дивитись яка там лампочка в приборці).
     
  19. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Там не тільки лампочка)
     
  20. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Як би це не дивно звучало, але забий на це. В мене теж таке саме. Сталося років 4 назад після заміни одного акумулятора на інший. Після того, щоб запустити генератор треба газнути. Ніякого колхозу в машині по електриці немає і ніколи не було. Міняв акумулятор, генератор інший такий самий і Міши Гріна купував, нічого не допомогло. Так і їжджу
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)