Проблема з мотором. Порадьте хорошого МОТОРИСТА!!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Exim, 23 лют 2017.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Точно передув? Може недодув? Дивився ваг комом?
    Запиши логи, в динаміці виложи сюда.
    Ти коли чистив геометрію, тягу, яка нею керує рухав?
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Поправочка! Якщо турбіна не розкручується буде недодув!
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Там воно получається хитро... вроді як дзеркальне відображення. Що буде коли на турбодізелі різко нажати газ. Педаль газу електрична - компютер бачить повний газ. Турбіна не розкручена, а компютер порівнює показники воздухоміра з константою в своїй памяті на повний газ і бачить що повітря на повний газ не вистарчає і зменьшує кількість палива відносно факту повітря - машина тупить пару секунд, потім починає різко набирати оберти - в такій ситуації бортовик видає передув... це 100% перевірено... Я спеціально експериментував ... чистив пямять іхав у такому режимі після цього знову дивився помилки - появлявся передув... І так пару раз... кожен раз появлялась помилка по передуву...... хоча фактично був недодув... Чому так ... фіг його знає... думаю це звязано з алгоритмом роботи вприску....
    Якщо розганяти машину плавно - то передуву не показує
    Це все пробував на завідомо справній почищеній турбіні
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Кум! Та не пишіть фігні!
    Все це - Ваша особиста теорія, і Ваші здогадки!
    Я не буду пояснювати весь алгоритм роботи, скажу тільки наступне: Відкрийте ваг ком 11 групу, у другому вікні є ЗАПИТ наддуву, у третьому вікні є ФАКТ наддуву (це те що міряє МАП), і якщо між цими показниками є різниця більше чим на 250-300 ( в залежності від авто) виникає помилка по надувву, якщо в більшу сторону - передув, а в меншу недодув.... І все!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А... Ше перевір вакуум до 75-го і після 75-го!!!
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    О, а тут детальніше можна. Як то перевірити в домашніх умовах без спецзасобів? Ну тобто що вакуум є можна перевірити просто знявши шланг від вакуумного і пальцем заткнути, якщо тягне то є, але як перевірити чи достатньо тягне?
     
  7. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Я жодного разу не нажимав повний газ, педаль була в середині. Немаю звички газувати і летіти.
    Не рухав тягу.
    Не маю вагкому...Могли б глянути? Не за просто так:blush:.
    Також цікавить як перевірити вакуум.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не будеш пояснювати бо не знаєш... так само і я до кінця не знаю алгоритму. алгоритм знає тільки виробник. Причому кожна версія програми може по різному викидувати помилку про передув. Те що ти пишеш про покази в 11 групі - це констатація факту , я пишу про причину появи цього факту. Причому я розглядаю не всі випадки, а тільки той коли на не розкрученній турбіні дають різкий газ. На форумі багато дізелістів і кожен може попробувати. На старих простих дізелях це називалось турбоямою. Потім поставили в турбінах змінну геометрію зробили якісніші програми управління вприском і турбояма майже пропала, але все одно на дізелі при різкому старті відчутна легенька затримка. На бензині цього взагалі немає. От ця затримка часом чомусь видає передув
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Все ясно...
    Як завжди, особиста теорія, і особисті здогадки...
    Кум. Та Ви як в бункері, не хочете нікого послухати, застряли в 90х.
    Для того щоб знати алгоритим, почитайте ссилки які я давав вище. Відкрийте за допомогою winols, або VAG EDC15P Suite

    хоча б одну прошивку, подивіться які там є карти, за шо вони відповідають, як повязані одна з одною, от тоді і зрозумієте Алгоритм.

    Далі не бачу сенсу дискутувати з Вами на такі теми. Гуд бай!

     
    • Подобається Подобається x 3
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ніяк!
    В природі існує вакумметр, ось такий[​IMG]

    В мене такий є. Можу позичити кому треба!!!

    Вакуум на наших авто дуже важлива річ, бо за допомогою нього регулюється і турбіна і егр.
     
  11. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Вже собі згадав, перевіряа вакуум на дизельсервісі. З тим все ок
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я тобі про образи а ти мені про гарбузи... Я тобі про конкретні речі а ти посилаєшся на неофіційні любительські сайти. Як би ти був хоч трохи програмістом то розумів би що навіть маючи оригінальну прошивку встановити повний алгоритм роботи програми майже неможливо. Це величезний труд з купою експериментів. можна тільки розібратись в якигось фрагментах і щось там корегувати. А ті всі прошивки що гуляють нетом то взагалі невідомо що - бо насправді сама прошивка - це комерційна таємниця під сімома замками. Можливо колись хтось вкрав якусь версію і виложив в нет, але німці чуть не кожен день роблять модифікації і модернізації. Уже пару років усі перепрошивки ідуть тільки в онлайн режимі з VAG серверу. Наскільки трудно добратись до внутрішньої інформації німців можна представити по тому що навіть до звичайної сервісної вони не пускають просто так
    GTB
    Так що краще не коментуй того де маєш поверхові знання
     
    • Сумно Сумно x 2
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Дані помятаєш?
     
  14. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Ні. Мене ще тоді тлй передув мучив, я поіхав, мені все поміряли, сказали справа в 75 датчику і закисшій геометрії. Датчик помінВ, геометрію пояистив і мав спокій десь місяці зо три. Зараз ситуація виглядає цікавішою, мотор крутиться вище 3000 обертів, значить геометрія не заклинила. Точніле, то крутиться то ні. Датчик ставив оригінал
     
  15. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    Вітаю всіх.не міг створити тему,і вирішив написати тут
    Потрібна порада. чи варто робити капіталку? чи просто купити другий двигун?
    Гольф 4 1.6 бензин AKL, весною потепліло,та зранку коли заводив машину почало ковбасити двигун.прогрівався.дитонація пропала,зауважив що почало через щуп масло видавлювати і гази пішли,ну і пішло поїхало,сапун,дросельну заслонку,патрубок,все промивав,прочищав,замінив масло з промивкою,толку НОЛЬ!
    Порадившись з мудрими майстрами,прийшли до висновку що компресійні кільця пішли спати.Випустив шланг із сапуна.проганяв ціле літо.зараз ситуація така.Розібрав двигун,до того компресія на прогрітому була 9-9-9-8.5,кільця стерті,є виробітка в циліндрах. От і думаю що робити??? По цінам на запчастини та роботу прикинув що капіталка потягне під 700 американських грошей,і то так приблизно. але не впевнений що купивши інший двигун він через деякий час не попросить теж саме? Та ще треба знайти в кого купляти.
     
  16. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    І що очікуєш тобі тут порадять? Ти сам вже все знаєш всі ризики. Двигун коштує 500-600 з навісним і він дійсно може попросити того ж самого за пару місяців, а ремонт, як ти сказав, 700 коштує. Інших варіантів немає.
     
  17. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    а що, якщо масло пішло у всі дири то вже обов"язково капіталити? Чоловіче, капіталуу роблять виключно в 3 випадках:
    1.-занижена компресія(блок або голова?)
    2.-пиздатий розхід масла (від літри-двох на 1Ткм)
    3.-мотор взагалі здох (циліндри, кольби, вали ітд пошкоджені)
    Звичайно що тобі в кожного сервісі, навіть найчеснішому скажуть капіталити, це як вітаміни пити коли в тебе горячка.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    якщо я не вронг, то компресійні кільця б занизили тобі компресію, маслозйомні - показали б себе на витратах масла.. ще й шанси що всі кільця за раз і накрились - якось малоймовірно..
    Короче, краще віддай мені ті 600-700$ за пораду і живи щасливий..
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Як ти побачив що кільця стерті вони стираються на сотки, виробітка в циліндрах теж на сотки. Компресія 9-9-9-8.5 для цього двигуна не є критична. Критична є 4-6.. Який розхід масла був на 1000 км. За звичай від поганого масла сідають маслозбійні кільця і тому капіталять. Ці двигуни досить виносливі і витримують навіть не великий перегрів Нафік взагалі розбирав двигун не зробивши доброї діагностики. Десь місяць тому робив капіталку такого двигуна - обійшлося десь в 12 000 грн враховуючи ще заміну паука і водяної труби - бо були перепалені.Все звичайно залежить від дефектовки при розборці... Б/у не раджу нікому купляти бо ціна плюс перекидка двигуна вийде майже на ціну капіталки а будеш мати кота в мішку. Плюс рідко попадаються добрі б/у бо їх якраз через двигуни в основному віддають на шрот... хіба найти з битої машини... але на шроті ніколи не признаються звідки двигун
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  20. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    кум ти рішив моє попереднє повідомлення переписати чи чимось доповнити? :)
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)