Проблема з мотором. Порадьте хорошого МОТОРИСТА!!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Exim, 23 лют 2017.

  1. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    Я третій власник,за 6 років накатав приблизно 40 000,мало на ній їздив,ще до мене їй дали під хвіст,на 1000км хавала десь 0.5л.,двигун був перегрітий,то вже я,але був екстренний випадок то на 130градусах десь 30хв. ганяв по дорогам (сина шукав) залив антифрис і в спішці забув закрити кришку.в результаті повітряна пробка....як розібрали двіг,то кільця не були засівші.просто зношені,а міш 3-4 циліндром роздуло гільзи,канавки забиті,на фото видно, на капіталку в 700 баксів нетягнув по грошах.зараз ситуація така,мотор зібраний,кільця поставили нормальні,вкладиші,прокладка головки,сальники,головку шліфували,клапана протерли,а картерні гази валять,ніхто гарантії не дає,але говорять що ще може протертись,хоча мало вірю,виппустив знову з сапуна шланг,і прокатую 20170908_131930[1].jpg 20171011_103341[1].jpg
    20170908_131531[1].jpg 20170906_102830[1].jpg
     
  2. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    якщо ти вже все зробив - то нахуя ти питаєш тут про пораду що краще капіталка чи контрактний мотор???
     
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    якщо ти пишеш що 1 літра масла на 1000км для 1,6 гольфа це багато, то рекомендую почитати сервісну книжку до машини. Виглядає так, що в моторах ти розбираєшся як я в комбайнах. Був б це 1,4 - питань б не було, а 1,6 на 4му гольфі був(хоч то і в принципі то й ж 1,4) доволі надійним по залізу.
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    1,6 fsi - не рахується, гівно ще те.. но рідкісне :)
     
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    а слово МІШ пишеться через "Ж", селюку ти не одітий :)
     
  6. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    фільтруйся трошки,і читай уважно,якшо не маєш що порадити то проходь мимо,блок не гільзував,зробили проміжуточно-керасіновий ремонт,гази далі пруть...дуситься,глохне,тому і питаю,чи варто по новому капіталити,чи положити на той мотор і взяти пригнаний?
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    чувак, тебе хер просциш.. ти зняв двигло, розібрав його до нитки, не загільзував, зібрав назад і питаєш чи капіталити чи ні??
    Чи то лижі не їдуть чи то я єба..тий :)
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    тема надлишкових картерних газів на 1.4/1.6 в неті проїжджена вже вдоль і впоперек. Тут тобі хіба порадять термостат поміняти...
     
  9. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    про гази вже начитався,там в кожного по своєму,ще раз ПИШУ,перед тим як щось робити радився з мотористами чоловік 5 говорили кільцям торба,питав по цінах за заміну+ запчастини,всі приблизно говорили в межах 350-400 баксів,але вскритіє покаже,домовися з людиною,він вскрив двіг,і перші слова були що може бути варіан 50/50,поки я до нього приїхав він відморозився і почав натягувати на капіталку,тіпа там в 4 циліндрі є тріщина і треба гільзувати,і т.д. по ціні він сказав що приблизно це затягне 700 баксів,ще лишніх 300 немав,тому попросив скласти всі деталі в багажник розрахувався,і затягнув машину в гараж,за зборку мотора домовився з іншим,він приїхав,подивився,тріщини НЕ знайшов,про гільзування тоже не говорив,зробив за день головку нічого крім сальників не міняв(хоча перший таваріщь говорив що з головкою 2 дня роботи і клапана та направляючі треба міняти)
    сказав що купити,і за неповних два дні після основної роботи зібрав мотор,сказав що кільця мусять притертись до стінок,накатав приблизно 400км,результату поки не бачу,скільки ще катати?і чи взагалі буде толк? Таке враження що не моторист то один мудріший за другого,принаймі мені такі попались.
     
  10. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    кільцям "торба" тоді, коли вони А. залипають, Б. тріскають.. іншого не дано.. Якщо стерлись кільця - то 100% і хон стерся.. але то вже інші історія
     
  11. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    спочатку така версія і була що залягли,навіть пробував розкоксовку,марно потратився,тільки за сьогоднішній день мені порадили трьох мотористів і казали що один краще іншого,але один сусід таксист підказав,що перед тим як збирати двіг треба було зробити хановку...Другий порадив взяти інший мотор,навіть порадив до кого звернутись,там типу в Польщі зараз підняли страховку вроді від 1000 злотих в рік,якщо судячи по цінам на польскому сайті,гольфи там від 5000-6000 тис.злотих,сам дивився сьогодні
    а кільця були зношені,і в руках на відчуття ніби ватні в порівнянні з новими
    Одне зрозумів,що справа потопаючого,діло рук самого потопаючого)
    Дякую за поради,продам машину і буду купляти самокат на літо а зараз лижі.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це не роздуло а покрутило від перегріву При такому перегріві тре було гільзувати. Вже нічого не виправиш тре повторно розбирати і гільзувати Довго той двигун їздити не буде... через якийсь час почне жерти масло як бензин.Якщо прогільзуєш зараз то збережеш кільця Наявність картерних газів означає що Теплові зазори в кільцях поза нормою. Ті що робили хіба не бачили цього.... як можна було так збирати двигун
     
  13. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    Дякую,нарешті практична порада!
    Напрошується питання фінансового плану
    якщо гільзувати,то поршня лишаються рідні,чи тре нові?бо чув від одного моториста що якщо гільзувати то потрібна вся поршнева нова(поршень,палець)про кільця не казав
    і скільки на даний час може коштувати повторне вторгнення в мотор і доведення його до робочого стану?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не потрібно нової поршневої. Коли блок везеться на гільзування то в нові гільзи даються старі поршня і розточник розточує нові гільзи під старі поршня враховуючи знос поршнів по кожному циліндру - тобто все получається як нове.
    Це не вторгнення в мотор це переробка двигуна з витягуванням його на вулицю повною розборкою і зборкою. Остання така операція на Ауді 1.8 турбо обійшлась десь в 650 дол. В тебе можна зекономити на кільцях, маслі, сальниках і всьому що уже поміняли. треба тільки гільзи і нову прокладку ГБЦ... Кольбеншмітовські гільзи десь по 900 грн /шт. Плюс тре уточняти роботу по гільзовці.Останнє коли здавав на гільзовку то було 2000грн а коли забирав то уже 2400.
     
    • Мі-мі-мі Мі-мі-мі x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)