Проблема з мотором, вгадування по симптомах

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем scrap, 29 чер 2017.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можна забити!
    Або мінєти!
     
  2. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Дякую. Я подумаю. Ви б як зробили?
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В тебе ПеБешні

    Судя по цій ссилці всетаки не PB а PF
    http://www.vaglinks.com/docs/catalogues/vw-audi_ecu_modelspartnumbers.pdf
    Ну але не суть. Важливо що з Лямбдою... Але і це не важливо бо їздити має! Треба впеснитись що всі датчики ок - і вперед, настроювати винтами. Настроювати далі і їздити і знов і знов поки не добєшся оптимального росхід/тяга. Ну або до Ореста на левандівку заїдь в нього є СОметр. Він за хвилин 20 настроїть як книжка пише... але тільки при умові що все справне.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Доречі про лопату. Її не рухай, вона вроді в тебе ок бо показує те ж що і моя по суті. Треба думати. А поки міряй компресію, і продзвони датчик відкритої заслонки до компа

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  5. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Добре дякую, я постараюсь все зромонтуват і відпишуся, тоді даш номер.
     
  6. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Ок дякую. Завтра займусь тим питанням.
     
  7. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Догорі форумчани, відкрите питання по концевиках дросільної заслонки, в мене їх два незнаю як їх підключити, в мене була така фішка на якій один контакт був відломаний і я вирішив поміняти фішку тепер не знаю як зєднати. Виходить так, що коли я підєднав обидва концевика нижній працює на розмикання, а вевхній на замикання, коли замикається верхній концевик машина глохне, а має давати повний газ. Провірив живлення на фішці, 1 контакт +, а другий і третій -, обидва концевика клацають коли їх замикати або розмикати. Короче кажуче машина глохне коли замикаю верхній мікрик. А згадав від концевиків ідуть по два дроти. Ось додаю фото
     

    Вкладення:

  8. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Підкажіть які дроти з якими зєднювати?
     
  9. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    І як перевірити верхній концевик, може він поломаний, я коли ставвлю на продзвонку і замикаю контакт, він продзвонюється. Цікаво чи в нього має бути якийсь опір?
     
  10. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Провірив концевик на опір, поставив мінімально тестер на 200 ом, концевик показує при розімкнені (1), а при замкнутому 0.04 ом
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Датчики положения дроссельной заслонки.

    Вариант 1.

    Установлены датчик холостого хода и датчик полной нагрузки. Оба датчика позиционного типа. Установлены на оси дроссельной заслонки. Служат для определения режима работы двигателя.

    Сопротивление датчика холостого хода при зазоре 0,2-0,6 мм. между рычагом управления дроссельной заслонкой и упором холостого хода — 0,5 Ом.

    Сопротивление датчика полной нагрузки при угле 10 +/- 2 градусов между дроссельной заслонкой и упором полной нагрузки — бесконечность.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Система зажигания, блок управления Digifant - Volkswagen: Das Auto.
    [​IMG]
    F60 – датчик положения дроссельной
    заслонки на холостом ходу;
    F81 – датчик положения дроссельной заслонки
    при максимальной частоте вращения;
    G19 – потенциометр измерителя воздушной смеси;
    G40 – датчик Холла;
    G42 – датчик температуры всасываемого воздуха;
    G61 – датчик детонации;

    G62 – датчик температуры охлаждающей жидкости;
    J17 – реле топливного насоса;
    J169 – блок управления Digifant за бачком радиатора слева;
    N – катушка зажигания;
    N41 – блок управления TSZ;
    О – распределитель зажигания;
    Р – разъем свечей зажигания;
    Q – свечи зажигания

    Але загалом схема така. Тебе цікавлять F60 і F81. Кожен датчик має по 2 провода. вони між собою зєднані паралельно. Одна пара до чорнокоричневого(чи чорносірого) що йде на комп (6та ніжка. она же земля), а друга до червоносинього що йде на комп на 11ту ногу.

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    І нехай третій провод тебе не збиває - він там не при ділах.
    "Буквенно-цифровое обозначение отмечает разъемное соединение. В данном случае это Т8а/7. Т8 обозначает 8-контактное соединение, а7 – 7-й контакт."
    У нашому випадку розєм називається T2n - знач він по задумці двоконтактний
     
  14. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Я все зрозумів, гарна схема все понятно і ти пояснюєш дуже зрозуміло, я попробую підключити, потім розкажу, що з цього вийшло. Дуже тобі дякую.


    І ще сьогодні заїжав до інжекторщика на Китайській стіні, вул. Мідна, звати Андрій. Дуже гарний майстер. Практично не задавав ніяких запитань, сказав що все бачить і сам розбереться. За хв 30, виставили мені запалювання, відрегулювали холостий хід і в загальному оглянули. Машина тепер дурі має, треба зробити тормоза), працює набагато тихіше і нею так не трясе. Більше казав нічого не може зробити поки я не поставлю оригінальний Дмрв. Казав найдеш дмрв, приїжай, звони, розберемся. Я покищо з дмрв зачекаю.
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Це один з тих двох майстрів про яких я казав. Це той що на слух настроює.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Нормально то тре плату в ДМРВ поюзати туда сюда і підігнати під параметри.... На сьогодні трудно найти живий ДМРВ, але то уже в 30хв не вкладешся
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В нього вже на безконтактний з ланоса перероблений. Доріжки були затерті до біла.



    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Доречі ось тобі Пласмаса фото мого датчика положення дросельної заслонки і проводки
    IMG_20180221_174527.jpg
     
  19. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Дуже дякую за фотографію, це реально круто, що ти зфоткав, я десь на відсотків 99% зрозумів, що ти написав з приводу підключення, а тепер я щей побачив, як воно має виглядати 100% сумнівів нема, підключу відпишу.
     
  20. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    З приводу того що в мене стоїть безконтактний дмрм від ланоса. Моторист, пан Андрій, казав, що якщо Я зможу його нормально зафіксувати, то може з того щось і вийде, він неміг настроїти, бо показники постійно змінювалися, не хотіли стояти на одному місці, а коли він його зафіксовував руками і давав газу то показникі були добрі, стояли в нормі, нерухомо.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)