Проблема з мотором, вгадування по симптомах

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем scrap, 29 чер 2017.

  1. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Ось фото моєї старої плати на дмрв
     

    Вкладення:

  2. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Маю доріжку
     
  3. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Дякую, покищо не потрібно.
     
  4. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Хто знає, таке питання. На днях мені виставляли запалювання, мотор став на багато менеше шуміти і обороти стали стабільніші, мотором не трясе, їздити стало на багато краще, швидко наберає швидкість і добре реагує на газ, кут запалювання виставили раніше, але проблема появилася, що машина не заводиться, стартер не крутить ніби сів акумулятор, а приборка при повороті клуча, не заводячи мотор показує 2500 обертів і тстоїть на місці, коли провертаю ключ далі то пригає ще вище, але стартер не крутить. Після того як ввиставили запалювання теж заводився з трудом на холодну, пригали обороти від 1200 до 1000, потім стабілізовувалось, і ставало на 900, а тепер взагалі не заводиться.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То вже щось з електрикою, або маса десь відвалилась/закоротила, або щітки стартера закоротили, або щось з замком запалювання
     
  6. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Дякую. Попробую, подивитися на масу всюда.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    В мене було колись на Г2, що стартетр перестав крутити, а при повороті ключа все гасло і було таке характерне одноразове клацання в якісь релюшці. Вже зібрався до майстрів.
    Але шось мене смикнуло і вирішив масу перевірити, хоча всюди було закручено норм.
    Відкрутив той кінець масового дроту, що від акума на КПП. Там зачистив шкуркою і о чудо, запрацювало всьо. Після того замінив масовий дріт і маю спокій по сей час.
     
  8. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Д
    Дякую. В мене щось схоже, тоже щось клацає чи щолкає коли завожу, я спочатку увагу не звернув, а потім ви пишете що у вас щось щолкало і я згадав. Треба буде обовязково перевірити масу
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    1) одноразове клацання
    2) зі мною на "ти", :cools: ок? а НЕ на "ви"
     
  10. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Ок дізель. В мене при запалюванні гасне панель, стілка хахометра взлітає, б/н працює як підкачка на 3 секунди погудів і перестав, і в той момент коли завожу щось ніби щолкає чи стукає, таке враження, що ніби ззаду десь підсідушкою, чи врайоні б/н, чи врайоні бензинового фільтра. Одним словом, незнаю, на вулиці мороз, це просто не стерпно, неможу нічого зробити.
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Гасне при першому повороті ключа чи при другому, коли на старт?
    Чи заводиться з буксіра/штовхання?
    Ну і як щодо того, що контактна група в замку запалення наіпнулась.
     
  12. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Ой незнаю нарахунок контактної групи, в мене враження що генератор погано заряжає, заїжав до майстра їхав через все місто, майтер газував, обороти піднімав, потім заглушили, а як їхати незаводилась, дали прикурити і я поїхав, потім на діагностику ходової, та сама ситуація заїхав заглушив, потім не завелась, теж дали прикурити. А світло гасне практично завжди, я мені навіть здавалося, що якщо все відключати і заводити то так краще. А якщо штовхати, то заводиться за три метри. В мене перед тим схоже було, нажимав на педаль тормоза або включав габарити, то світло в салоні тускніло, я почистив клеми і все стало добре, а зараз буду дивитися в чому причина
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Може реле-регулятор на генераторі?
    Але ж чому на приборці не показувало, шо йде розряд? Ну, в мене в Г2 при такому засвічується лампочка акума.
    Спробуй зняти ту релюшку з гєни, глянь на щітки і єслі шо то перепаяй нові. Я так робив. Ціна питання кілька гривень. А нова релюха дохєра коштує. І це головне, шоб діодний міст, чи як там та біда в ній іменується, шоб він не був найопнутий.
     
  14. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Ти читаєш мої думки, сьогодні цілий день на морозі провіряв контакти, зачищав і все таке, наткнувся на щітки генератора, розкрутив, підказали що їм гаплик, пішов купив разом в зборі, але вони відрізняються одним елементом. Може в мене він відпаявся або згорів і його засосало у генератор і перемололо. Ось фото, на новому є якийсь транзистор чи це опір, незнаю, а на старому нема, але місце під нього є.
     

    Вкладення:

  15. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Відрізняється від мого на 0.1 в, хто собі ставив такі щітки, хто знає чи підійдуть?
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Повинно підійти. Можливо той діод на старому в реле в іншому місці. Або його не було. Я не шарю в тих діодах, резисторах і.т.п.
    Але явно видно, що щітки зношені.
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Клацання це втягуюче стартера. І значить вся та поведінка тільки що акум розряжений або вмер на морозах, можливо і через щітки.
    Топран не найкращий вибір. Треба було перепаювати свої щітки хоча що таке Хуго я не знаю.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  18. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Саш привіт. Я теж перший раз бачу хуго, але мені здається на хуго теж має бути резистор, бо місце під нього якби є
     

    Вкладення:

  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ставі не парся - електроніка шо в боша шо в топрана що в валео однакова, тут аби якість щіток була добра, щоб кільця не стерло...
     
  20. Lucky

    Lucky Новачок

    Авто:
    Golf IV
    Підкажіть будь ласка !
    Упали обороти до 5 сотень Що на газу що на бензині . До морозів було все норм починаючи від -10 сталась така проблема !
    Golf IV 1,4
     
    Останнє редагування: 26 лют 2018

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)