Проблеми з пічкою Passat В4

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем F3000, 29 жов 2009.

  1. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Привіт форумчанам!
    Прошу допомоги у вирішенні проблеми, яка стала вже чуть не "кримінальною" історією.
    Не працювала пічка, зняв шланг виходу, охолоджуюча рідина (ОР) не текла, замінив пічку на нову, пічка не гріє. Прокачав систему від повітря шляхом "масажування" шлангів (і на рівній поверхні і ставив машину під кутом на естакаді) - все ОК, пічка гріє... до першого заглушення двигуна. Завів (машина трохи остигла) - знову дує холодним. Знову їду на естакаду, прокачую від повітря - дує гарячим. При другій прокачці повітря було тільки в пічці (видно по бульках, які виходили в розширювальний бачок при газовці і "масажуванні" шлангів пічки. Заглушив двигун, охолов - знову пічка не гріє. За порадою замінив кришку розширювального бачка на нову - пічка не працює. Говорили версію, що вихлопні гази попадають в систему охолодження (швидше за все через прокладку блока), та в цьому випадку на високих оборотах йшли б бульки в розш. бачок, чого не спостерігається. Підозра на слабий тиск помпи або погану роботу термостата відхиляється з причини абсолютно нормального режиму роботи системи охолодження двигуна (двигун не гріється і не грівся влітку, велике коло відкривається нормально, вентилятор включається і виключається, рівень ОР не падає.
    ЩО ЗА БАРАБАШКА?
     
  2. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    думаю варто б написати код двигуна.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ну а зараз коли заводиш холодну машину з вихода пічки знову нічого не тече? А на вхід?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Правильна підозра. Скоріше всього розбите гніздо де крутится крильчатка і помпа не дає потрібного тиску і відповідно не проганяє повітря в ситемі на вихід. Поміряй патрубки і рівномірність нагріву радіатора. Патрубки повинні бути досить тверді. Помпа має створювати тиск 1.4-1.6 бар.
    Ще одне ..часом вхід та вихід на пічку не перепутав
     
  5. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Дякую, що відкликаєтесь.
    1. Номер двигуна подивлюсь (1,8 моно-інж.)
    2. Вихід з пічки тосолу є. Можливо, не такий сильний, але є.
    3. Помпу розбирали, ніби все нормально, хоча тиск не міряв. Думаю, якщо б помпа погано працювала двигун би перегрівався, особливо при великих навантаженнях.
    4. Здається, там різниці немає де вхід а де вихід в пічку, тому навіть при переплутаних шлангах вона повинна працювати.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Незнаю точно чи в В4 вже забрали ці клапана чи ні але перед входом на пічку є такий собі бочонок і після виходу теж. Також є шланг-перемичка між вхідним і вихідним патрубками. Так от спробуй викинути ті 2 бочонки і ту перемичку і дати патрубки напряму на радіатор пічки. Може поможе.
     
  7. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Ці клапани повинні бути перед пічкою в моторному відсіку? Щось я такого не пригадую, але подивлюсь.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так .
     
  9. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    в В4 їх немає
     
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    1.якщо є клапана - викидай. я викидав тільки той, що йде на обратку.
    вхідний залишив.
    2. підключи шланга з водою під тисеом і гарно промий пічку. багато с..ані має бути. полюбе.

    2serg9 В4 були з 2,0 і з 1,8 двигуном. на 1,8 я часто спостерігаю всякі заморочки. Так само, як в 2,0 є малий патрубок на павуку, на обратку впускного колектора, а на 1,8 нема
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Пічка нова, треба думати щось конструктивніше.
    Напевне система завоздушена, але де? ХЗ :sad:
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є братику різниця. Пічка стоїть ребром і вхід обовязково через низ. Вихід через верхній патрубок. Якщо вхід через низ то повітря витискається через верх і іде на бачок, якщо навпаки то невідомо як буде.
     
  13. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    В мене патрубки стоять зверху поруч горизонтально - правий вхід, лівий - вихід .Клапанів перед пічкою немає.
     
  14. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Є ідея! Звернув увагу на зовсім мінімальний, але спад рівня ОР. При рительному огляді всієї ох. системи знайшов ледь помітні сліди ох. рідини в районі виходу патрубка з двигуна на пічку. Варіантів два: 1. Жене з-під пластмасового кронштейна, який кріпиться до головки блока і тримає патрубок (може тріснутий, може пошкоджене ущільнююче гумове кільце); 2. Пробита прокладка головки блока.
    Тече ніби з-під прокладки, але кронштейн знаходиться якраз над роз"ємом болку і головки і ОР може просто стікати, вводячи в оману.
    Все вищеописане підтверджує логіку появи повітря в системі. Добре, забита пічка, погано працює помпа, т.д., але звідки тоді б бралося повітря?
    Одним словом, йду знімати патрубок...
     
  15. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Пластмасовий трійник на головці блока - це одна з болячок В4. Я як тільки придбав свою, теж бачив підтікання, тому відразу замінив і все стало "гуд". Коли будеш робити заміну обовязково добре позачищай на блоці.
     
  16. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Зняв патрубок - справді був тріснутий, та й гумове кільце вже "задубіло", замінив. Та пічка все одно НЕ ГРІЄ!!!
    Зняв шланг виходу пічки - ОР тече, але не так як повинна. Тому тепер під підозрою все-таки помпа, яка не достатньо качає. Народ, де можна її перевірити (крім Алексу)? Потрібен сервіс (або дядя Вася), який має манометр для перевірки тиску ОР. Хоча, можливо, вона перевіряється кількістю викаченої рідини за одиницю часу? Хто має якісь дані, будь-ласка, поділіться!!!
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Міряй на ощуп, патрубки мають бути досить тверді, я не знаю де найдеш спеціальний перехідник з штуцером для виміру.... хіба можна самому зробити
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Основний тиск в системі створює не помпа а розширена нагріта рідина тому патрубки й тверді.
    А звідки дані про 1.4-1.6 бара?
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    З Ельзи 3.5. Основний тиск створює помпа а не нагріта рідина. Для того і заливають антифриз з точкою кипіння 105-110 град щоб було мінімальне розширення плюс звичайно антиокислювальні властивості.
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Шановний Куме,
    Основний тиск створює нагріта рідина а не помпа. Для того і заливають антифриз з точкою кипіння 105-110 град щоб було мінімальне розширення плюс звичайно антиокислювальні властивості. Для того й ставлять розширювальний бачок щоб тиск герметичної системи з нагрітою розширеною рідиною не виліз боком.

    Помпа сама по собі не створює тиску що впливає на твердість патрубків... це ви можете перевірити відкрутивши кришку бачка і попробувавши патрубки - вони будуть мякі хоча і помпа далі крутить. Задача помпи ганяти воду.
    Цифри які ви навели, я підозрюю, до помпи не мають жодного відношення тому як взяті з Ельзи були не з розділу де фігурує помпа а з розділу де фігурує розширювальний бачок. Ось вони:

    10 - Sealing cap
    q Check using cooling system tester -V.A.G 1274 B- and 1274/4
    q Test pressure: 1.4...1.6 bar
    Кому незрозуміло то "Sealing cap" це кришка розширювального бачка, а тиск 1.4...1.6 bar це величина після якої кришка починає стравлювати надлишковий тиск в системі охолодження. Знову ж таки який нагнаний не помпою а простим нагріттям рідини.

    Що в ельзі написано про перевірку помпи:
    2 - Coolant pump
    q Check for ease of movement
    q If damaged or leaking, renew complete.
    Тобто перевірити чи легенько крутиться а якщо є видимі пошкодження то повністю замінити. Все. Більше нічого.

    Кум, не заставляйте чоловіка міряти тиск якого не існує.
    Якщо я не правий то прошу мене поправити і навести відповідні аргументи.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)