Проблеми з пічкою Passat В4

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем F3000, 29 жов 2009.

  1. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Щоб краще розвоздушити пічку. Вона є самим віддаленим контуром ох. системи, тому вигнати звідти повітря саме важче. Повітря там може збиратись у верхній частині радіатора. Рекомендують потім ставити машину і задом догори, але цього не робив і не розумію для чого це потрібно, адже повітря з підкапотного відсіку удаляється через "обратку" в розш. бачок.
    І справді практика показала, що так розвоздушити пічку значно простіше, ніж їздити в режимі 150 км/год 20...30 хв, як радив один майстер (розвоздушити нормально пічку на горизонтальній поверхні в мене не вдалось).
     
  2. Givi

    Givi Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Щоб прокачати систему необхідно зняти шланг обратки і перетиснути його. Налити в розширювальний бачок більше рідини. А на штуцер, де був шланг обратки надягнути інший шланг з хомутом, а з другого боку підєднати насос і качати до 1,5 -1,8 атм. Після того як накачав тиск, відпусти шланг обратки, нехай стече в якусь ємкість. і так декілька раз. Все це потрібно робити при холодному двигуні. УСПІХІВ!
     
  3. Givi

    Givi Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Все це мені підказав моторист з Алекса. Як це можна зробити в домашніх умовах. А в них на сервісі замість кришки на розширювальному бачку ставиться ручна помпа.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Перевір патрубки[​IMG]
    5- вхід
    6 -вихід
    Якщо все добре то система сама розвоздушується після нагріву - охолодження. Вистарчає нагріти до 90 град а потім почекати поки повністю охолоне.
    Якщо патрубки не перепутав, пічка не бракована, всі хомути затягнуті то тоді помпа не дає потрібного тиску
     
    Останнє редагування: 3 лис 2009
  5. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Я так і вирішив, сьогодні розбираю помпу.
    Не знаю має особливе значення де вхід-вихід на пічку, але шланги перекидував, результат той самий - пічка не працює...
     
  6. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Помпа в порядку.
    Залишається тільки шлях один прямий і світлий - знімати головку блоку.
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Дозволь взнати, а чим керуєшся?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Як ти визначив що помпа в порядку. Може бути загруба прокладка між двома частинами помпи відповідно більший зазор між крильчаткою і конусом в який входить крильчатка і все. Може бути крильчатка з поганим радіусом ребер. Була ситуація коли поставили нову половинку з крильчаткою і машина почала кипіти. Поміняли на дорожчу і все столо в нормі.
    -------------------------------------------
    ГБЦ тут ні причому не рухай. Якщо б в тебе грілася машина (закипала) то тоді ГБЦ, або пробита прокладка або забитий канал.
    --------------------------------------------
    Чудес не буває, якщо правильно провірив помпу тоді бракована пічка, Можна ще провірити металічні водяні трубки, якщо вони є в тебе, може середина забита чимось
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    може давай зразу двигло замінимо???

    нагадай якої марки пічка. це раз.
    друге - на малюнку в мене патрубки стоять навпаки, як описав Кум. пробуй.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Він не вказав марки двигуна і рік. Я взяв середьньостатистичний В4 за 96 рік. А пічки є різні.
     
  11. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Розібрали помпу, геометрія крильчатки нормальна, не прокручується. Єдине зауваження до підшипника - є невеликий люфт, але він тут нідочого.
     
  12. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    1. Товщина всіх прокладок однакова (хіба хтось щось намудрив) і йде в комплекті з новою помпою.
    2. А чого машина має грітися при пробитій прокладці? Бульки в системі - так, набухнуті тверді шланги - так, а перегріття? Не думаю (при умові що ОР не тікає).
    3. Пічка не бракована, бо гріє, коли машину поставити під великим кутом двигуном вгору.
     
  13. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    1. Хіба В4 на В6:mocking:
    2. Здається 4max, точно не скажу. Але при чому тут пічка, якщо ОР толком туди не попадає? Патрубки пічки ставив і так і сяк, а віз і нині там.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1. кожний виробник помп дає свою прокладку, а помпа складається з двох частин і за звичай купляють верхню(з крильчаткою), і нижня (та що кріпиться до мотора) може бути іншого виробника. прокладки можуть бути алюмінієві з резиновими вставками паранітові чорні, червоні і у них всіх різні товщини. Якщо помпа куплена в зборі то тоді прокладка повинна відповідати нормі, але сама помпа може бути бракована (таке бувало багато раз). Через те помпу провірять грубо так: Знімають цілу помпу ... викидують прокладку і в ручну крутять крильчаткою ....вона не повинна легко крутитися і як мінімум повинна сильно терти в середині, а з прокладкою повинна не терти .... значить зазори в порядку.
    2 При пробитій прокладці ГБЦ гази (які в циліндрах мають більший тиск ніж антифриз в системі) попадають в охолоджувальну систему і створюють пробку в ГБЦ бо там найменші водяні отвори .... а коли є пробка то порушується циркуляція ОР по ГБЦ і вона починає грітися.
    3. Якраз така ситуація і є коли всередині пічки щось мішає вільному проходженні ОР.
    От тепер і думай що в тебе не так... Ще раз поторяюсь ..Чудес не буває..... одна з цих трьох ситуацій у тебе
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці незнаю як конкретно в даного двигуна розміщена помпа, і звідки підєднуються шланги на радіатор пічки АЛЕ "лізти до головки коли негріє пічка" це дурість! В мене питання до автора теми: ти проїздив все літо на своєму авто воно постійно кипіло? якщо ні то помпа впорядку. Ти перевіряв температуру радіатора пічки? чи ти керуєшся тим що в салоні холодно значить радіатор негріє!? перевір температуру патрубків які йдуть до пічки якщо гарячі значить причина в самій пічці(в салоні) а не помпі. Доречі радіатор може бути забитий відповідно ти неможеш розвоздушити систему. Ніпуха!
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Автор це все вже перевірив і мало того добивався теплого повітря
    Перечитай тему перед додаванням допису
     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    не впевнений на 100%, але здається саме за цю пічку 4max чув не добрі відгуки. не знаю в чому там проблема....але навіть один чолов*яга з клубу просив йому з-за Бугра дістати Валео,

    повторюсь - не впевнений, що саме вона, але .....
     
  18. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    1. Підставляв другу помпу - те саме, хіба обидві погані?

    2. В мого знайомого була пробита прокладка - машина не грілась, хоча шланги були надуті добряче. Чи працювала пічка він не знає, бо це сталося влітку.

    3. Ще раз повторюся про пічку - знімаю вхідний шланг, а тиску нормального в ньому немає, навіть на високих обертах.

    P.S. Зауважив, що через "обратку" (розвоздушувальний шланг) ОР не тече в розширювальний бачок взагалі - мені здається, що ОР повинна циркулювати в розш. бачок. Так?
    Отвір не забитий, бо при опусканні шлангу нижче рівня тече ОР.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так. І напор залежить від обертів.
    Спробуй погазувати секунд 5 до відсічки може пробє щось
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Через розширювальний бачок циркуляція була тільки в старих моделях. В тебе бачок в стороні і він тільки для розширення.
    Тиск дає помпа.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)