Ще фотки Більше сервер пише не вміщає, а шкода. Ще є що показати. Але краще вживу дивимось торгуємось купляємо. Поки ще продається.
Мабуть, останній місяць чи два ще продаю - розглядаю пропозиції щодо купівлі мого авто. Якщо не з'явиться реальний покупець, залишиться в сім'ї, бо з весни буде кому передати їздити. Ціна зараз 6500 без торгу, щоб забрати. Всі, як то кажуть недоліки, в ціну враховано. А з тих недоліків то як на мене, лише капот хочеться поміняти, бо малювати - то і дорого зараз, та й підозріло перед продажем. Якщо покупець буде хороший, віддам машину на практично нових зимових колесах яко бонус. http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_b3_9047044.html
Де ж та весна, щоб вже поновити продаж. Вирішили поки ще продавати авто. Для знайомих від одноклубників буде хороший торг, але ще тиждень-два і бонус (зимові колеса) піде в гараж спати. http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_b3_9047044.html
Ціна 6000 для читачів форуму, на літніх колесах + одне таке саме (повнорозмірне) літнє колесо в якості запаски. Без задніх динаміків та підсилювача ціна ще послабиться. Машинка на ходу, все працює. http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_b3_9047044.html
Прийшла пора продавати серйозно мого пасатіка. Все робоче, на ходу. Ось зараз освіжимо радіатор, бо рідний щось починає дивно себе вести. Ціна реальному покупцю 5700. Дзвоніть, пишіть в приват. http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_b3_9047044.html
Перелік комплектації, з того, що пам'ятається чи є документи, що було поставлено нове за останні терміни експлуатації: - тормозні диски передні Bremscheib; - тормозні колодки передні Ferodo SL FSL 775; - гальмівні шланги Bremscheib; - кронштейни суппортів; - сайлентблоки важелів Gummilager; - фільтр АКПП Oelsieb; - прокладка фільтру АКПП Dichtung; - прокладка піддона АКПП Dichtung; - піддон АКПП Oelwanne; - подушка АКПП Gummilager; - подушка передня мотору Febi; - амортизатори передні та задні Kayaba; - пильники амортизаторів Falt; - повна реставрація рульової рейки; - хрестовини (оригінал) в карданчики рульової; - шків гідропідсилювача; - лямбда-зонд; - свічки запалення Zuendkerze; - фільтр паливний Krstoffilt; - датчики тиску оливи Schalter; - датчик-вмикач вентилятора Schalter; - тяги стабілізаторів; - обидва троси стояночного гальма; - шарові Gelenk; - опорні підшипники; - шруси зовнішні Spidan; - акумулятор Varta Silver SD 63. Багато інших запчастин та розхідників в перші роки експлуатації куплялось та ставилось тільки на Ніко-Захід та на Алексі. Останні роки обслуговування були на СТО "Комфорт" та в Юри Кума. Хто купить, той відразу буде їздити в своє задоволення. Звісно, що таке авто шкода продавати, бо це все робилося для себе. Тому шукається людина, яка буде цінувати це авто так само як я. А не купити трупака на тисячку дешевше, а потім вкладати в нього тисячі або перепродувати таким же "окозамеленим". В суботу був вперше з продажем свого авто на автобазарі Кривчичі, з ціною 5700. Декілька людей реальнодзацікавились і взяли телефони. Загалом покупців було дуже мало. Під час базару було куплено лише 4 автівки. Але дивує інше. Деякі люди придивлялись і купляли потопельників за 6900, і навіть за 12500 лише через те, що ті новіші на вигляд і рік випуску починається з 2. Сліпий лише не бачив, що то за автівки. Або готові викласти за реальні трупаки пасатів 4500-4800, а потім починають перегони з перепродажем або з вкладанням додаткових пари-трійки тисяч. І всі ці авта натерті до блиску, деякі свіжопофарбовані. Блиск - велике діло...
До списку змін можна довнести, свого часу ставилось не так давно: – новий радіатор пічки салону Nissens; – оновлено більшість патрубків; – ремені генератора оригінал та ГРМ Dayco, натяжний ролик ГРМ. Можливо, щось ще пригадається. Зараз я в стадії моральної підготовки малювати капот. Хто що думає з цього приводу? Бо одні кажуть - не малювати перед продажем, бо це буде дуже підозріло. Інші кажуть - малювати, бо покупець на базарі клює на картинку, про що я мав нагоду вже переконатися. Авто ще в рідному кольорі. Капот має свої нюанси, що трохи портить загальну картину.
Я би сказала, що покупець клює тільки і виключно на картинку. Свою Тойоту я купила за 6500, зробила в ній покращень на суму 6000 (щоб хтось не подумав, що сюди враховувалася страхівка, бенза чи сезонна заміна коліс) і продала також за 6000. Можна сказати - за ту ж суму Причому, продала тільки тоді, коли таксист пригорнувся до мого заду, компенсував шкоду, а за ті гроші майстер зробив "загальну картинку" і наказав протягом двох тижнів продати. Тут же знайшовся "фанат", який мріяв саме про таке авто. В істинності цього закону переконуюся також зараз - видно, настав час цілувати свого Чортотечика :kiss3: Сорки, що серпом по я... якомусь конкретному місцю...
Щоб продати авто за ціною, вищою за середню ринкову, його зовнішній вигляд не повинен мати суттєвих недоліків. Капот не є несучим елементом, а недоліки на ньому чи не найбільше кидаються в очі. Якщо машину буде оглядати спеціаліст, то він легко визначить безаварійність капота по його внутрішній поверхні і по стану підсилюючих ребер. З точки зору покупця - кому буде приємно приїхати на щойно купленій машині і всім (сусідам, тещі...) пояснювати, що обдертий капот це круто, бо він в рідній двадцятирічній фарбі? Тому, з поваги до потенційного покупця, потрібно пофарбувати капот, підфарбувати сколи фарби і полірнути всю машину. Стосовно ціни - вона не є захмарною. Два роки тому знайомий за першим базаром продав Б3 за 5 тис. Машина була після незначного ДТП і послідуючого повного фарбування крім даху. Покупець зі Львова. Кілька тижнів тому інший знайомий подав Б3 за другим виїздом на базар за 5800 або 5900. В перший виїзд давали 5600 і він не віддав. ЛФП було бездоганним. Обидві машини були 1,8 бензин кузов - універсал. В випадку автора частину покупців відлякує зовнішній вигляд, частину - автомат. Я не великий знавець авторинку, просто мої міркування.
Цікаві в нас є майстри на СТО. Якщо він хоче втюхати клієнту автівку, яку сам паралельно продає, то до такого майстра немає що навіть їхати показувати своє авто. Якби так чинив кожен майстер, не знаю чи ще би хто мав до них всіх довіру. Добре, що є ще неупереджені люди серед майстрів на СТО. Скину суттєво ціну тим, хто при дзвінках скаже, що дзвонить з форуму або від друзів. Їдемо на будь-яке СТО за вибором покупця. А якщо там такий майстер, як я описав вище, то нехай це буде на його совісті. Нехай тоді в нього купляють втюхане авто, не мені ж на ньому їздити потім 093 94 94 52 сім 096 11 43 01 сім Микола.