Прошу поради по дизелю ( не фольксваген )

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Golf 2, 11 сер 2012.

  1. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    http://www.youtube.com/watch?v=ygL59f3PLkQ

    На відео завели після ремонту такий же двигун як у мене. Помимо того що я так само хочу))), там гарно його видно зі всіх боків. Я так розумію турбіну треба шукати десь там де від повітряного фільтру іде така груба гофрофана, резинова труба?
     
    Останнє редагування: 5 вер 2012
  2. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    мляяя..... 2 години просидів під і над машиною, нічого не зміг зробити... Якась зараза тримає а яка невидно(((((((((((((((

    Може хтось хоче чехію подивитись, Прагу??? )))))))))) і під машиною полижати))) попиваючи чеського пивечка? ))) а?
     
  3. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    [​IMG] Турбіна!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Ну щось подібне, але мені здається що я вже там все відкрутив. Сьогодні саме в відзначеному місці відкрутив 2 болти, які як згодом вияснилось тримали лише залізячку для підтримки якоїсь трубки((( і ніякої ролі не відігравали в моєму процесі(((
    Пальцями шарив в тому місці і зверху і зпід низу машини, ну капець і все, а з другого боку шось саме там і тримає(((
     
  5. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    порада при розборці можна записувати почергово на відео власні дії, потім можуть виникнути труднощі при збиранні назад
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    колектори відкрутив?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Неопускай руки. Турбіна прикручена до колектора трьома або чотирма болтами і вони скоріше всього знаходяться під турбіною і як завжди в дуже хреновому місці .... обдивись добре знизу між колекторними трубами... бери ліхтарик бо навіть днем не побачиш без підсвітки. Також подивись як двигун прикоучений до кузова і що буде якщо звільниш одну або дві лапи і попробуєш опускати або піднімати двигун... тільки не забуть під двигун кинути домкрат і забезпечити щоб двигун не звалився вниз. скоріше всього в тебе турбіна впирається в кузов і не пускає, або трубки рециркуляції газів....
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Слава богу з народження маю фотографічну память...

    Колектор відєднав у місці кріплення з віхлопною трубою. А колектори від голів , коли мотор стоїть на машині - відкрутити неможливо...

    Це саме важливіше, що я хотів почути. Я бачу ті болти на колекторі, але не можу зрозуміти як воно там може що тримати, якщо рухається все разом. Поки що ще жодна деталь з всієї комозиції(голови-колектор) не впирається ніде в кузов. Просто щось ще тримає в одному місці. Зберусь з силами і буду відкручувати короче всі болти які зможу і які бачу ще на колекторі...
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зверни увагу на трубку подачі масла з двигуна (маслонасоса) до турбіни, вона за звичай ще кріпиться додатково до двигуна всякими кронштейнами.... вона є металічна і може тримати.
     
  10. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    офф топ. лишу ссилку сам для себе щоб не загубити...

    http://www.elcats.ru/

    Сьогодні коллеги з крайслер клубу скинули мені ключові малюнки і поставили всі крапки над і. Завтра беру чекушку і не вилізу з під машини без "голів" )))
     
  11. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Ось він, потрібний малюнок
    [​IMG]
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    От ти ці дві трубки одна з верху друга з низу відкрутив- це якраз масляні (не бачу номерів- дрібний малюнок)
     
  13. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    трубки повідкручував всі, але козаки казали що треба вище відкручувати колектор, треба турбіну відкрутити з трьох шпильок аж там при основі того колекторного "краба"
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не спіши відкручувати турбіну... ти казав що в тебе є місце щоб рухалась голова з турбіною, але щось тримає.... от шукай то щось. За звичай ці болти на турбіні так закисають що відкрутити їх проблематично на столі а не те що на машині, але пробуй. Там потрібні продовжувачі до головок і ще й з карданчиком щоб крутити під кутом
     
  15. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Тільки що купив подовжувач, карданчик в мене був. Ще купив головку на 10 і на 12 бо не було під трєщотку.
    Доступ до тих шпильок просто ппц. Спочатку відкручую бокові шпильки які тримають кусок колекторної труби яка йде від турбіни до стика з вихлопною, так зроблю доступ до тих шпильок. Дві вже зранку відкрутив а ще дві були на 10 - не мав головки то позбивав всі руки так і не відкрутив)
     
  16. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Кум! ти був правий!!! Тримали трубки масляні. Я то їх відкрутив знизу, але вони на перегибах не давали пройти. Пробував відкручувати турбіну - тільки руки позбивав і трєщотка сцуко поламалась(до речі зразу запитання чи трєщотка підлягає ремоту, чи викидати зразу?) Короче одна трубка тупо зламалась, після чого я получив доступ щоб побачити взагалі що тримає. Ще залишилась одна трубка, доступу її відкрутити ніякого... Головка вже стоїть перпендикулярно блоку))) подумую різати трубку... Мля вже стільки всього відкрутив... Всі водянв труби по колу мотора.... ( Скрутити зможу пудово ) Витягнув прокладку - на ній немає видимих слідів прогорання... Потім розкажу що побачив на крайній ГБЦ.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трещотка на металолом. Трубки не ламай і не гни - бо потім не прикрутиш. Навіть як таку саму десь найдеш то не співпаде кут і штуцер не наживиш і тоді підуть у рух рускі слова з троьх букв)))))) . Повинен бути доступ до відкручування... пробуй піднімати опускати двигун.... сьогодні серед металолому знайшов ГБЦ від твого двигуна і згадав що десь шість чи сім років тому робили такий двигун. Давно було але все знімалось, хоч з допомогою руских слів. Наскільки пригадую маніпулювали двигуном
     
  18. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Двигун повністю опустив з правої опори і максимально приспустив з передньої. Там розумієш є два варіанта, або відкручувати турбіну з коллектора що є для мене вже майже неможливим, бо для того щоб дістати доступ до тих 3х шпильок - потрібно відкрутити ще 4 шпильки збоку ( так от 2 я відкрутив, а на двох злизались грані, навіть після того як я купив відповідну нову насадку, короче ті шпильки не пішли а поламали натомість мені трєщотку ) Так що я навіть боюсь, якщо зріжу гайки , то це ж шпильки - різьба все одно не дасть мені розєнати труби... Ну а про висверлювання в тому місці годі й казати.
    З другого боку мені зараз на перешкоді щоб повнісю все витягнути - стоїть та масляна трубка, якщо я її переріжу то мені здається що потім зможу зєднати її за допомогою хомутів і резинового шланга? Хіба ні?
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Розрізати і зєднати звичайно можна, але ця трубка занадто відповідальна щоб її ставити на хомути. Рахуй масляна трубка має бути маслостійка і тримати тиск до 6 бар... чому і ставлять металічні і на різьбові зєднання, бо як рване то капец двигуну і турбіні. Так що бажано не різати, а якось відкрутити
     
  20. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    в тому то і справа що внизу я її відчепив від гумового шлангу з якою вона була звязана хомутом а далі знов з алюмінієвою трубкою, причому шланг той був довжиною приблизно 5 см... Але те що я відпустив її внизу - мені не допомогло, так як є перегиб через який я і не можу витягнути ту ГБЦ...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)